Kun ulkonäöllä haetaan vuokra- asuntoa. Onko ok?
Olen ite nuori nainen. Jokainen tekee mitä haluaa mutta hieman pidän outona se että nykyään mun ikäiset naiset laittavat itsestään hienoja kuvia, cocktail mekossa ja kertovat koko elämänsä tarina. Esim. Fb ryhmissä.
Mä jotenkin pidän epämielyttävänä tollaista et nostetaan ittensä korokkeelle. Hieman huomionkipeetä touhua.
Kommentit (9)
No ilmeisesti annetaan ymmärtää että vuokranantaja voi saada vuokran muullakin tavoin?
Vuokrasääntelyn aikaan, kun vuokra-asunnoista oli huutava pula, oli radiossa vuokranvälitysohjelma: "Lihalla vai rahalla". Onhan tuo aika kesyä siihen verrattuna.
Samoin kirpparivaatteet. Otetaan niistä kuvia sillai et ne on päällä. Välillä tulee olo et näytetäänkö sitä vaatetta vai ittensä?
Miksi jollain naisilla on pakonomainen tarve tuoda ittensä esillä?
Vierailija kirjoitti:
Samoin kirpparivaatteet. Otetaan niistä kuvia sillai et ne on päällä. Välillä tulee olo et näytetäänkö sitä vaatetta vai ittensä?
Miksi jollain naisilla on pakonomainen tarve tuoda ittensä esillä?
Niillä on mielikuva, että saavat jonkun komean ja mielenkiintoisen miehen huomion. Eikä mieleen tietenkään tule, että todellisuudessa päätyy jonkun kilttiksen runkkumatskuksi ja tahraksi wc-paperissa.
Riippuu ihonväristä. Joilekin ei vaan kannata vuokrata jos et halua jotta kämppäsi tuhotaan.
En oo ikinä hakenut asuntoa vaatteilla enkä maksanut luonnossa.....Nuoret naiset tätä nyt yrittää kovasti mutta ovatko oikeasti valmiita maksamaan vuokransa esim: luonnossa sillai niin kun vuokaisäntä tulee käymään.. epäilen-
On asioita, joihin en ole suostunut. En ole lähettänyt itsestänii mahdollsielle työnantajalle, joka itse ehdotti että teksin hänelle videon itsestäni, enkä yhdellekään mahdolliselle vuokranantajalleni itsestäni kuvaa; en hänellekään, joka pyysi sitä ennen kuin olisi ollut valmis näyttämään "hyvää asuntoa" mahdollsiesti sen jälkeen.
Epämielyttävää kun naiset esittelevät ittensä ja sit miehiä syytetään kokoajan.
Narsismin uudet kasvot