Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon hoikka ja omasta mielestä myös nätti nuori nainen. Voinko mitenkään saada itselleni rikasta nuorta miestä?

Vierailija
07.11.2024 |

Kun oon tänään verotietoja lukenu, niin oon huomannu, että onhan niitä rikkaita nuoria miehiäkin olemassa. Rikkaimmat on tienanneet jopa miljoonia ja monet muutkin satoja tuhansia. Mä oonki sitte googlannu niiden nimillä, kun oon yrittäny ettiä niiden somea ja koittanu saada selville niiden parisuhdestatusta. Jos joku niistä ois sinkku, niin todellakin kiinnostaisi tutustua.

Musta ois ihanaa olla tuollaisen rikkaan miehen naisystävä. Ois ihanaa, kun sais kunnon hemmottelua ja lahjoja mieheltä.

Pystynkö mitenkään saamaan tuollaista rikasta miestä? Mä oon hoikka ja omasta mielestä myös ihan nätti ja hyvännäköinen. Mä kyllä tykkään huolehtia mun ulkonäöstä ja olla naisellinen, joten niiden puutteesta miehen ei tarttis valittaa. Voisin myös jäädä kotiäidiksi kotiin hoitamaan lapsia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ala rikkaaksi naiseksi?

Niin sen kun alkaa vaan. Menee töihin ja alkaa rikkaaksi. Asia selvä.

Vierailija
22/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi rikas hopeakettu, rahaa löytyy, ja akateeminenkin olen.😉Olen vähän parempaa väkeä, jos ymmärrät mitä tarkoitan...😉

Tarkoitatko paremmalla kuuluvasi Jeffrey Epsteinin lähipiiriin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ulkomailta, länsimaat. Kunhan ei ole rikollinen tai huijari. Ehkä turvalliset piirit, ei mikään jengi tai kartelli. Suomessa ehkä harva on kovin rahakas, ehkä silti riittävän. Mutta onko rahaa eettinen alkuperältään vai muu, sillä on merkitystä.

Vierailija
24/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa vanhalle köyhälle ukolle pillyä ja karjala takaisin sitten ollaan sujut.