Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon hoikka ja omasta mielestä myös nätti nuori nainen. Voinko mitenkään saada itselleni rikasta nuorta miestä?

Vierailija
07.11.2024 |

Kun oon tänään verotietoja lukenu, niin oon huomannu, että onhan niitä rikkaita nuoria miehiäkin olemassa. Rikkaimmat on tienanneet jopa miljoonia ja monet muutkin satoja tuhansia. Mä oonki sitte googlannu niiden nimillä, kun oon yrittäny ettiä niiden somea ja koittanu saada selville niiden parisuhdestatusta. Jos joku niistä ois sinkku, niin todellakin kiinnostaisi tutustua.

Musta ois ihanaa olla tuollaisen rikkaan miehen naisystävä. Ois ihanaa, kun sais kunnon hemmottelua ja lahjoja mieheltä.

Pystynkö mitenkään saamaan tuollaista rikasta miestä? Mä oon hoikka ja omasta mielestä myös ihan nätti ja hyvännäköinen. Mä kyllä tykkään huolehtia mun ulkonäöstä ja olla naisellinen, joten niiden puutteesta miehen ei tarttis valittaa. Voisin myös jäädä kotiäidiksi kotiin hoitamaan lapsia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jos luuhaat mammapalstalla.

Vierailija
2/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot oikis tai lääkisopiskelija, johan löytyy ottajia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä rikkaita miehiä kiinnostaa kurvikkaat valio yksilöt.

Vierailija
4/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kirjoituksesta päätellen unohda rikas mies. Et mene jatkoon.

Vierailija
5/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko sinulla jotain muutakin antaa suhteessa kun pelkkä koristeena olo. Fiksu, mielenkiintoinen, huumori ja kaikinpuolin ihana luonne? 

Vierailija
6/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teet hällä mitä? Olen itse ollut naimisissa erittäin varakkaan miehen kanssa. Status oli hänellä tärkein, joten hän myös tuhlasi aivan järjettömiä summia ihan turhuuteen.  Hänen piti näyttää jatkuvasti maailmalle. Myös minua hemmotteli, mutta ei sellaisilla asioilla, jotka oikeasti olisi tuottanut minulle iloa. 

Kaiken lisäksi hän oli väkivaltainen ja henkisesti aivan sekaisin. Se liitto ei kauaa kestänyt. Nyt yhdessä 45 000 vuodessa tienaavan kanssa ja olen paljon onnellisempi. 

Eli vain rahako sinulle merkkaa? Ei rakkaus ja hyvä parisuhde? 

Ps. En mennyt rahan tai hemmottelun vuoksi naimisiin. Vain siksi, että olin trauma kierteessä. Onneksi en ole enää. 

Vierailija
7/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. oikeasti rikas mies ei välttämättä tuhlaile naissystävän hemmotteluun ja lahjoihin. Muuten on kohta entinen rikas mies. Yleensä mitä rikkaampi , sitä nuukempi. On nähty j akoettu.

Vierailija
8/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et voi.

Vierailija
9/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla nuoremmalla miehellä on paljon varallisuutta. Etsi vanhempia miehiä. 

Vierailija
10/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoiten OnlyFansista, se on vihervasemmiston suosittelema virallinen rikastumispaikka. Siellä voi rikastaa itseään kaikilla eri tavoilla.

Vierailija
11/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen hyppäsi jokeen, kun kyllästyi rikkaaseen ja väkivaltaiseen, saitaan mieheensä. 

Vierailija
12/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL :D

Vierailija
13/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että olet hyvin ulkonäkökeskeinen kun taas yleensä ne miljoonia tienaavat ovat fiksuja joten aika heikot on saumat.

Vierailija
14/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit saada mutta et pitkäksii aikaa. Rikkaat miehet panee naista vähän aikaa ja sitten jättävät. Rikkaat harvoin sitoutuu yhteen naiseen. Ota mielummin ruma ja varakas mies niin voit saada pitkän suhteen.

Vierailija
15/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ala rikkaaksi naiseksi?

Vierailija
16/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi rikas hopeakettu, rahaa löytyy, ja akateeminenkin olen.😉Olen vähän parempaa väkeä, jos ymmärrät mitä tarkoitan...😉

Vierailija
17/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa jaksaa joskus voi onnistua,hopeinen kuu luo merelle siltaa .............

Vierailija
18/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä rikkaita miehiä kiinnostaa kurvikkaat valio yksilöt.

"Valio yksilöt" XD Ikävää, ettet ole sellainen itse.

Vierailija
19/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä hoikka

Ap

Vierailija
20/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et välttämättä.Nykyään sanotaan oot kaikkee mutta et silti kelpaa..Se on hirveetä kun etsii kivaa suhdetta,ja kumppania.