Kannattaako enään matkustaa Thaimaaseen?
Kommentit (52)
Ei kannata hakea sieltä bakteereja tänne. Tiedä vastuusi.
Löydin kanssa vaimon thaimaasta, oli vasta samalla viikolla tullut Pattayalle, tämän todisti myös baarin omistaja joka ei olisi millään halunnut luopua. Lopulta tein kuitenkin hyvät kaupat ja vein neidonnsydämen.
vietämme aina osan vuodedta vaimon perheen luona talvikaudella. Sää on sopivan lämmin
Vierailija kirjoitti:
Minä toin vaimon Thaimaasta.
SE ( ei hän) syö suu auki maiskuttaen koiraa. Varo jos teil tai kavereillanne o lemmikkieläimiä.
Thaimaa on jo niin out. Kuulostaa ihan samalta kuin Rodos tai Kanariansaaret. Liki jokainen suomalainen, jos on käynyt kaukomatkalla, on käynyt Thaimaassa. Niin myös minä joskus 20 vuotta sitten. Iloluontoisia naisia kaikkialla ja aika hyökkääviäkin, röyhkeästi nappaavat jokaista miestä tai miesoletettua palleista kadulla kiinni ja jos et lähde matkaan, niin rähisevät kimakalla äänellään ja pahimmillaan sylkäisevät päälle. Olen käynyt aika monessa Aasian maassa ja ne kaikki ovat kirkkaasi päihittäneet Thaimaan. En myöskään pidä thaimaalaisia mitenkään erityisen ystävällisinä, he ovat paikoin niin köyhiä, että on pakko nuoleskella rikkaan tai "rikkaan" turistin persausta. Pakko, vaikka miten vi**tuttaisi, koska rahaa on saatava, jotta pystyy elämäänsä elämään. Sääli, vaan mitäpäs voit?
Thaimaase ? MIssä sellainen maa on? Onko samalla suunnalla kuin Kiinanmaase vai Saksanmaase?
Täynnä venäläisiä. Ei kiitos enää.
Ennen kannattaa mennä Saimaaseen tai pikkurahallla Loimaaseen, kuin lentäen Thaimaseen! Joko muuten olet matkustanut Alankomaaseen?
Kannattaa ja on paljon muitakin maita mihin kannattaa matkustaa. Helmikuulle 3vk matka suunnitelmissa.
Siellä on oma talo, mukavaa sinne on mennä golfaamaan ja nauttimaan lämmöstä. Ei tartte pyöriä hotelleissa tai kuunnella altaalla melskaavia turreja
Mitäs jos matkustaisit Saksaaseen tai Sveitsiiseen