Onko sinusta parina iltana tapaamasi mies ja hänen naisystävänsä levittäneet perättömiä ja liioiteltuja seksijuttuja.
Tapasin pari kertaa miestä. Harrastimme vain esileikkiä. Jälistäpäin mies ja hänen naisystävänsä panivat minusta matkaan perättömiä juttuja, jotka aiheuttivat minulle häpeää ja saivat aikaan, että silloinen miesystäväni alkoi karttaa minua. Tapauksesta on kymmeniä vuosia, mutta olen vieläkin asiasta katkera. Miten pääsisin tapauksen aiheuttamasta katkeruudesta irti. Neuvokaa!!!
Kommentit (9)
??? Aloituksessa on jotain tuttua, mutta liittyy kohdallani erääseen lyhytaikaiseen eksään ja hänen järjestämäänsä kolmanteen pyörään, jotka tekivät minusta h... ja koko juttu meni jopa oikeuteen... ihan hirveä stoori - jätän kertomatta... KAIKKA AIVAN PÄIN P-TÄ JA VÄÄRINPÄIN!
Mies, josta ketjun alullepanija kertoin on niin alhainen, ettei sitä voi edes mieheksi sanoa. Satunnaisesti tapaamastaan tytöstä hän kertoi intiimejä asioita tyttöystävälleen ja sitten ne yhdessä panivat liikkeelle perättömiä juttuja tytöstä. Miehestä ja tämän naisystävästä pitäisi tehdä rikosilmoitus.
Mitä täällä itket mokimasta. Keskity vaikka runkkaamaan.
On naisia, jotka ovat vahingoniloisia, kun saavat levittää juoruja toisesta naisesta. Erikoisen nautinnolliseksi he kokevat, jos saavat juoruta jonkun miehen alullepanemia häpeällisiä seksijuttuja naisesta.
Sairaan kateellisia ja mustasukkaisia ihmisiä riittää. Puhuvat p*skaa ihmisistä joita tuskin tuntevat. Säälittävää. Moni muija on vaan miehen ilkeä pikku apuri. Ehkä se on parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Sairaan kateellisia ja mustasukkaisia ihmisiä riittää. Puhuvat p*skaa ihmisistä joita tuskin tuntevat. Säälittävää. Moni muija on vaan miehen ilkeä pikku apuri. Ehkä se on parisuhdetta.
Tämä on niin totta! Olen itsekin joutunut kokemaan, että selkäni takana on puhuttu minusta pahaa.
Hirveimmät jutut lähtee liikkeelle siten, siten että mies kertoo satunaisesta panostaan naiselleen ja nainen juoruaa halukkaasti niitä eteenpäin. Mikään ei oleniin mieluisaa naiselle, kuin saada puhua pahaa toisesta naisesta,
Kuulostaa ylityhmältä ja sivistymättömältä mieheltä.