Mun tuet on 1400€/kk, ja viimeisin tarjottu työ oli Postin varhaisjakelu 1100€/kk nettopalkalla. Miksi siis menisin töihin?
Mun tuet on 1400€/kk, ja viimeisin tarjottu työ oli Postin varhaisjakelu 1100e/kk nettopalkalla. Miksi siis menisin töihin?
Kommentit (174)
VAIKKA SIKSI, ETTÄ KARENNSIN AIKANA ET SAA NIITÄ TUKIASI JA EIKÖS NIITÄ PIENENNETÄKIN PORTAITTAIN
Tyhmä kysymys. Luuserihan sinä oot. Voi olla että tarjottu työ katoaa kun sitä tarvitsisit tukien pudotessa. En sääli sua se on sulle oikein. Alle tonni on sun tuet ens vuonna jos nyt kerran 1400. Siinähän sitten luuseroit. Tosin provohan toi sun stooris on.
Vierailija kirjoitti:
Otat siitä postin joukosta paksuimmat kirjeet (ehkä rahaa?) omaan taskuusi ja katat erotuksen sillä.
Esimiehet ovat ne jo keränneet, jotain Temun paketteja jää pöllittäväksi.
Itse toimin aikoinaan lukion ohella postin varhaisjakelijana. Palkka noussut näköjään siitä. Silloin palkka oli n. 600-900 e/kk, vähän vaihdellen.
Mukavaa hommaa oli, öiden hiljaisuus ja liikuntaa. Toki välillä oli raskasta yöt jakaa postia ja päivät käydä lukiossa, mutta mie en tiennyt yhteiskunnan tuista, vaan luulin että kaikkien tulee elättää itse itsensä.
Monella sirpalla tuet yli 5000. Ei koskaan töihin. Monella reinolla myös tuhdit tuet ja maaseudulla pienet kulut. Ei koskaan töihin. Meitä on jo lähes 300 000 ja lisää tulee. Vain tyhmä töitä tekee, kun naapurin ahkera veronmaksaja martti meidät elättää.
Siksi että sinulla on selkäranka, olet sisukas ja haluat mennä elämässä eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Monella sirpalla tuet yli 5000. Ei koskaan töihin. Monella reinolla myös tuhdit tuet ja maaseudulla pienet kulut. Ei koskaan töihin. Meitä on jo lähes 300 000 ja lisää tulee. Vain tyhmä töitä tekee, kun naapurin ahkera veronmaksaja martti meidät elättää.
Lisää voimia Martille!
Mikäli oikein muistan, niin tuosta työstä voi kieltäytyä juuri siksi, että rahaa tulee vähemmän. Finlex on nyt rikki, joten en pääse tarkistamaan.
Työnhakijan kannattaa ottaa vastaan osaamista (ja myös motivoivaa) vastaavaa työtä. En minäkään tuollaista työtä ottaisi vastaan HTM:nä ja jos palkka ollut 2000-3000 euroa.
Miten elät tuolla, jos monen asunnon vuokra on halvimmillaan +600 euroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää voimia Martille!
30% väestöstä elättää Suomen väestön. Mutkat suoraksi sanottuna. Kun veroaste on yli 44% niin verovelvollinen on nettoveronmaksaja.
Jokaisen velvollusuus on elättää itsensä kaikin mahdollisin toimin. Jos ei työtä saa, tai on rajoitteita, sitten on eri juttu.
Sinä olet vain laiska lusmu.
Se on se mielenterveys juttu kato. Sosiaaliset suhteet voi hyvin ja mielenterveys myös kun käyt töissä. Muusta viis.