Mun tuet on 1400€/kk, ja viimeisin tarjottu työ oli Postin varhaisjakelu 1100€/kk nettopalkalla. Miksi siis menisin töihin?
Mun tuet on 1400€/kk, ja viimeisin tarjottu työ oli Postin varhaisjakelu 1100e/kk nettopalkalla. Miksi siis menisin töihin?
Kommentit (174)
Siksi että varhaisjakelussa saisit liikuntaa ja raitista ilmaa, ja siksi koska sun tuet tulee tippumaan tulevaisuudessa.
Nyt ymmärrän miksi se varhaisjakelija ei saa sitä postia jaettua lainkaan.
Hei missä on vapaana tuollainen työ? Paikkakunta?
Koska työnteko kannattaa ja aina voit hakea paremmin palkattua ja voit sen saada helpommin kun olet jo valmiiksi töissä.
Koska se on ns. entry level job. Voit käyttää sitä ponnahduslautana, kun hakeudut myöhemmin paremmin palkattuihin tehtäviin.
Huomaathan, että tuon palkan lisäksi olet oikeutettu myös tukiin, eli kokonaistilanteesi olisi parempi.
Ei kenellekään voi tarjota nettopalkkaa, koska ei se työnantaja tiedä, millainen veroprosentti kullekin työntekijälle tulee. Se, mitä työnantaja tarjoaa, on bruttopalkka. Eli paljonko siis?
-ohis
Mistä saa tuommoiset tuet?? Valehtelija.
Juu minäkin haluaisin tietää missä tuollaiset tuet saa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun ansiosidonnainen on tuota suurempi.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on ns. entry level job. Voit käyttää sitä ponnahduslautana, kun hakeudut myöhemmin paremmin palkattuihin tehtäviin.
Huomaathan, että tuon palkan lisäksi olet oikeutettu myös tukiin, eli kokonaistilanteesi olisi parempi.
Tämä.
Otat siitä postin joukosta paksuimmat kirjeet (ehkä rahaa?) omaan taskuusi ja katat erotuksen sillä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi että varhaisjakelussa saisit liikuntaa ja raitista ilmaa, ja siksi koska sun tuet tulee tippumaan tulevaisuudessa.
Tämä! En ymmärrä miten joku edes uskaltaisi olla ottamatta työtä vastaan koska tuet tippuu ja muuttuu nyt sellaisella rytinällä että tuokin palkka lämmittää mieltä vielä monet kerrat. Se on varma raha minkä saa joka kuussa tiettynä päivänä. Samalla voi hakea muita töitä ja se että on jo töissä helpottaa ihan oikeasti toisiin töihin pääsyä. Mieluummin otetaan jo töissä oleva kuin työtön.
Voi hakea asumistukea ja toimeentulotukea.
Mun nettopalkka on 1400.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että se jatkuu ikuisesti sinulla?
Koska olet trolli, typerä tai molempia, ja fyysinen työnteko saattaa saada järkeä päähän. Kaikkia tukiahan ei katkaista noin pienellä palkalla vaan esimerkiksi asumistuki jatkuu, jolloin työssäkäyvä pienipalkkainenkin saa kyllä käteen enemmän kuin pelkkien tukien saaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että se jatkuu ikuisesti sinulla?
En tietenkään, mutta siitä ei ollut mitään puhetta. Aloittajaa sanottiin valehtelijaksi, kun sanoi että on tuollaiset tuet NYT.
Miks sä tollaista paikkaa olet hakenut ja miten ihmeessä oot päässyt haastatteluun?
Mä saan ansiosidonnaista 1100 e kuussa, ei muita tukia. En hakis mihinkään varhaisjakeluun juoksemaan, haen oikeita töitä.
No eläke ei ainakaan kerry Kelan avistuksilla.
Siksi, että tuet on tarkoitettu vain väliaikaiseksi ratkaisuksi. Ei yhteiskunnan kuulu maksaa sun elämääsi loppuelämän ajan.