Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää! Sanoin puistossa eräälle äidille VAHINGOSSA olevani tk-lääkäri. :(

Vierailija
14.04.2011 |

Juttelimme kaikenlaista ja tämä äiti kysyi, mitä teen työkseni. Jotenkin yllätyin kysymyksestä, ja suustani lipsahti "olen terveyskeskuslääkäri".

En tajua mistä tuo tuli! Enkä tietenkään voinut korjata virhettä enää, se vasta olisi ollut noloa. :(

Kommentit (1240)

Vierailija
661/1240 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse mokaillut lukemattomia kertoja. Eilen viimeksi menin väärään rappuun (jostain syystä sama ala-avain käy kolmeen vierekkäiseen rappuun). Kävelin omaan kerrokseen ja kun olin avaamassa ovea mietin että jaa, mies on ilmeisesti vaihtanut ovikoristeen (hahaah, vuoden vitsi :D) ei siinä mitään. Kun ovi ei auennut ja hetken rynkyttäessäni aloin pankoitumaan. Säntäilin siinä paikallani kuin eksynyt lapsi enkä tiennyt mikä oli vialla. Menin vielä kerrosta ylemmäs katsoman itku kurkussa jos oma ovi olisikin siellä, no ei ollut.

Kävelin sitten hermostuneena ulos rapusta ja juuri samaan aikaan mies (mikä sattuma) oli menossa sisään MEIDÄN VIEREISEEN rappuun. Hämmennys oli molemmin puolinen ja sanoin "siis ai asutaanko me siellä!?". Ei tässä ole mennyt kuin kuusi vuotta samassa asunossa.

Mulla on käynyt joskus sama :D Hirveä tunne kun luulet olevasi kotioven takana eikä se aukea, avain ei ees mene kunnolla lukkoon, tarkistat kerroksen numeron ja panikoit kunnes tajuat katsoa nimeä ovesta ja nolona lähdet katsomaan että missähän mä oikein olen :D Ite olin a rapussa vaikka asuin c.ssä ja siinä oli vielä b rappu välissäkin. En tajua miten voi niin ajatuksissaan olla että menee sisään ihan eripuolelta taloa ja silti kuvittelee menevänsä kotiinsa. Onneksi kukaan ei ollut kotona sielä asunnossa johon yritin tunkea, vaikka mistäs sitä tietää, joku kauhuissaan kuvitellut että sinne murtaudutaan ja paennut vessaan piiloon :D hirveää. Nolotti ja hämmensi kyllä pitkään.

Vierailija
662/1240 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite joskus selitin ummet ja lammet siitä, kuinka jouduin lapsena sairaalaan keuhkosyövän takia. Ihmettelin vähän että kuinka kaverilla oli niin järkyttynut ilme, kunnes tämä kysyi että milloin minulla se keuhkosyöpä oikein oli. Keuhkokuumeesta oli tietysti oikeasti kysymys.

Joskus muulloinkin sattunut jotain vastaavaa, ja se sai miettimään että tuleekohan sitä useamminkin selitettyä ihan puuta heinää ilman että itse edes tajuaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1240 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin aikoinani puhelinmyyjänä ja teimme töitä kahdessa vuorossa. Jökötimme luurit päässä tietokoneella eikä taukoja juuri ollut. Kävelin autolleni iltavuorosta täysin poikki ja silmät ristissä pohtien kuinka kyseinen työ ei sovi minulle. Auton ovea avatessa vatsanpohjastani suorastaan kouraisi: joku on tehnyt ilkivaltaa autolleni, avaimenreikä on varastettu!

En sentään ehtinyt soittaa paniikkipuhelua miehelleni asiasta mutta ei siitä ajamisestakaan meinannut mitään tulla kun nauroin säikähdykseni päättömyyttä. Lopetin kyseisen työn melko pian tuon jälkeen.

Tää on paras! 😂 Löytyikö sitä ikinä myöhemmin? Mietin, että miten on mahdollista. Joku peittolevy ovenkahvassa?

Hahahahaha! Olin vain niin jumalattoman väsynyt, etten muistanut että autossani oven avaimenreikä EI olekaan kahvassa, vaan kahvan alapuolella. Tuijotin vain sitä kahvaa kauhistuneena että kuinka joku on viitsinytkin tehdä moisen konnuuden. Eikä kyseessä ollut siis mikään tuore auton vaihto, vaan auto oli ollut minulla siinä vaiheessa jo useita vuosia.

Vierailija
664/1240 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen työmatkat bussilla ja menen yleensä Aamu seitsemän bussilla. Erään kerran minulla oli vapaapäivä ja menin muissa asioissa bussiin vasta kahden aikoihin iltapäivällä ja sanoin tietysti reippaasti kuskille HUOMENTA kuten tavallisesti 😂kuski oikein tsekkasi kellonsa mutta ei sanonut mitään 🙈 nolona hiivin bussin perälle.

Vierailija
665/1240 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saunan jälkeen yritin vahingossa avata vastakkaisen puolen huoneiston ovea. Joku oli vielä siellä sisällä varmaan ihmetteli mitä hittoa. Näin vielä että siinä ovessa oli ovisilmä ja mun ovessa ei mut en silti jotenkin tajunnu avanneeni väärää ovea??

Vierailija
666/1240 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme miehen kanssa ostaneet uuden auton ja olin sillä ekaa kertaa liikenteessä. Parkkeerasin parkkihalliin ja autosta poistuessa juttelin kaverin kanssa puhelimessa. En yhtään kiinnittänyt huomiota mihin parkkeerasin. Takaisin parkkihalliin tullessa tuli aika epätodellinen olo. En tiennyt missä auto on enkä muistanut minkä värinen tai merkkinen uusi automme on. Jouduin käymään kaikki 3 kerrosta läpi avaimella autoja osoitellen ja lukonavauspainiketta painellen kunnes auto löytyi.

Vierailija
667/1240 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kättelin ja esittelin itseni naisystäväni suvulle Jorma Ollilana! Hyvä Jumala että voi ihmisellä heitättää päässä!

Vierailija
668/1240 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuveli vapautettiiin armeijasta mielenterveysongelmien takia joskus, ja sitten luki papiksi. kirkkoherra kysyi että mikä olet sotilasarvoltasi, veli lipsautti ensimmäisen asian minkä tiesi ja sanoi vänrikki" (:

itsekin sain fudut armeijast sanoin että hommaatkaa mut pois täältä ja vitiin sairaalan ja psykologille aastatteluun sanoin että masentaaa ja kun se kysyi että oletko joskus harkinnut itsemurhaaa sanoin joo", sain vapautuksen

Vierailija
669/1240 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea tällaista ketjua. Itselleni kävi taannoin niin, että kävelin viereisen kerrostalon ulko-ovelle ja muistin vasta käsi ovenkahvassa, että en olekaan asunut tässä talossa viiteentoista vuoteen. Siis olen joskus asunut nykyisen kotini naapuritalossa, mutta muutin sieltä pois jo vuonna 2001. Pidin tuota jo hiukan vakavana juttuna, mutta tätä lukiessa tajusin että ei se ole niin kummallista :)

Vierailija
670/1240 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minä olin lukion 2. luokalla (vaihtarivuoden takia olin vuotta jäljessä), joku tutun näköinen tyttö tuli kaupungilla kysymään, että mitenkäs kirjoitukset meni. Olin niin häkeltynyt, että sanoin "ihan hyvin"! Ja samalla hetkellä tajusin, etten ollut edes vielä kirjoittanut. :D

Kiitos päivän nauruista. Elän päivän pidempään

Vierailija
671/1240 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä häpeämistä tossa on?

-tk-lääkäri

Ei toki oikealla lääkärillä olekaan, mutta valelääkärillä on.

Vierailija
672/1240 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran hyvin, hyvin nuorena, 16-vuotiaana säikkynä ja ujona lähettityttönä kauheassa tilanteessa: Johtajamme takin taskusta oli varastettu lompakko ja kaikkia epäilyksenalaisia kuulusteltiin.

Firma oli keskellä Helsinkiä, kaikkein vilkkaimmalla kauppapaikalla ja kaikenlaista väkeä lappasi molemmista hisseitä johtajien ja muiden henkiolöiden luokse tapaamisiin, joten oli mahdotonta sanoa, kuka olisi lompakon vienyt.

Kun sitten itse jouduin tuohon hirveään poliisikuulusteluun, tuntui aivan kauhealta, että minua edes epäiltiin moisesta kuohuttavasta teosta.

En ollut koskaan varastanut ja epäilykin siitä, tuntui kauhealta vääryydeltä. Kun sitten poliisi kysyi kipakasti "Otitko sinä rahat!" Pelästyin niin kauheasti, että vastasin vahingossa "Otin!" Tietysti sen jälkeen kielsin kaiken, mutta on se kumma, miten sitä voi vastata joskus pelästyneenä ihan väärin jossain tilanteessa.

Vierailija
673/1240 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikku moka, mutta piti sanoa jollekin "joo, toki" niin sanoin "no toti!"

Tätä ketjua lukiessa saa olla kerrankin onnellinen, että ajattelee liikaa mitä sanoo :D

Vierailija
674/1240 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan sitä.  YLE ja HS toimittajat koittavat kääntää Angela Merkelin vaalitappion vaalivoitoksi.

Tappio mikä tappio.

Täällä tosin ei saa ...rjoittaa näistä asioista, koska koko ketju poistetaan.

Sairas sairas suomen olematon sananvapaus

Vierailija
675/1240 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä olivat ne Angelan tappioon johtaneet seikat. Huomiolle pantavaa on, että 10 miljoonaa antoi Saksassa äänensä nimenomaan vastapuolelle kuin angelalle eli ma   mu    vstaiselle puolueelle.

Vierailija
676/1240 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä olivat ne Angelan tappioon johtaneet seikat. Huomiolle pantavaa on, että 10 miljoonaa antoi Saksassa äänensä nimenomaan vastapuolelle kuin angelalle eli ma   mu    vstaiselle puolueelle.

No nyt ei ihan liity ketjun aiheeseen...

Vierailija
677/1240 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin naisen kanssa, jolla oli pieni vauva. Kohteliaan kiinnostuneena kyselin: "Minkä ikäinen hän oli syntyessään?" ....kokoinen siis piti kysyä...

Vierailija
678/1240 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö nyt taaskin :D Jos vahingossa jotain tuollaista sanoisi, niin jokainen järkevä ihminen korjaisi virheellisen sanomisensa heti kun vain mahdollista.

Mutta koska ap:n kohdalla ei kyse ollut oikeasti vahingosta, niin tietenkään ei sitä korjannutkaan.

Vierailija
679/1240 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö nyt taaskin :D Jos vahingossa jotain tuollaista sanoisi, niin jokainen järkevä ihminen korjaisi virheellisen sanomisensa heti kun vain mahdollista.

Mutta koska ap:n kohdalla ei kyse ollut oikeasti vahingosta, niin tietenkään ei sitä korjannutkaan.

Mistä näitä tosikoita sikiää, ja ennenkaikkea miksi?

Vierailija
680/1240 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mitä sitten vaikka sanoitkin??? Onhan valelääkäreitä oikeastikin. Jos et reseptiä tai kummempia ohjeita tai lähetettä kirjoittanut niin asia pitää sivuuttaa huumorilla. Hih!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme