Muita naisia jotka eivät kauheasti ole koskaan uskaltaneet tehdä aloitteita miesten suhteen?
Mä en vain uskalla. Joskus nuorempana kännissä tehnyt aloitteen ja joskus tuotti tulosta ja joskus ei. Kyllä miehet ovat iskeneet mut ja sitä kautta alkaneet parisuhteet. Viimeisinkin 10 vuotta kestänyt parisuhde alkoi kun mies teki aloitteen ja osoitti kiinnostuksensa.
Mä en halua nolata itseäni. Asun vielä pienellä paikkakunnalla enkä halua, että leviää jotakin ilkeitä juoruja musta. Niitä on ollut ihan riittävästi ja ilman syytä vieläpä.
Olen yli 40v ja tälläkin hetkellä kiinnostunut eräästä mua 7-9 vuotta nuoremmasta miehestä. Mä en kuitenkaan aio tehdä mitään aloitetta miehen suhteen vaan katselen vain. Tuskin miestä edes kiinnostaa itseään vanhempi nainen. Enkä etsi mitään pelkkää seksiä vaan haluaisin parisuhteen.
Ei auta kuin kärvistellä yksin. Mun aika taisi mennä eikä kukaan enää kiinnostu.
Kommentit (119)
"Niin. Miksiköhän tein aloituksen. Etkö tosiaan ymmärtänyt otsikkoa ja mun viestejä. Eikö tosiaan tullut mieleen jo otsikosta, että kyse vertaistuen hakemisesta. Ei hyvää päivää
Ap"
Joo, olet oikeassa. Olihan se aika selvästi aloituksessa. Anteeksi.
Ihmiskunta seilaa yksinäisellä pikkuruisella pallolla valtavassa, lähes loputtomassa maailmankaikkeudessa. Siis siihen saakka, kunnes koko universumi hajaantuu lopullisesti osiinsa, mustuu ja jäähtyy ja kaikki kuolee. Meillä on joku naurettava sekunti olemassaolon aikaa tässä välissä.
Ei ole tullut mieleenkään pelätä että olen nolo, pelottaa enemmän elämän valuminen käsistä ilman, että teen niitä asioita mitkä haluankin tehdä. Yhdet pakit ei ole edes kärpäsenläjä historian mittakaavassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskunta seilaa yksinäisellä pikkuruisella pallolla valtavassa, lähes loputtomassa maailmankaikkeudessa. Siis siihen saakka, kunnes koko universumi hajaantuu lopullisesti osiinsa, mustuu ja jäähtyy ja kaikki kuolee. Meillä on joku naurettava sekunti olemassaolon aikaa tässä välissä.
Ei ole tullut mieleenkään pelätä että olen nolo, pelottaa enemmän elämän valuminen käsistä ilman, että teen niitä asioita mitkä haluankin tehdä. Yhdet pakit ei ole edes kärpäsenläjä historian mittakaavassa.
No aha. Mä en nyt kysynytkään tässä ketjussa teitä joilla on rohkeutta tehdä aloitteita. Mitä sä luulet tuon sun viisastelusi auttavan mun kaltaisia ihmisiä? Alkaa vain lähinnä ottamaan päähän tuollainen kommentointi ja se kun ei tajuta, että ihmiset ovat erilaisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä! Tallennan tämän, ja luen sen, ennen kuin menen perjantaina juttelemaan baarin kauneimmalle naiselle. Hän jo viimeksi hymyili minulle pitkään, mutta en vielä rohkaistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä! Tallennan tämän, ja luen sen, ennen kuin menen perjantaina juttelemaan baarin kauneimmalle naiselle. Hän jo viimeksi hymyili minulle pitkään, mutta en vielä rohkaistunut.
Onnea matkaan <3!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aha. Mä en nyt kysynytkään tässä ketjussa teitä joilla on rohkeutta tehdä aloitteita. Mitä sä luulet tuon sun viisastelusi auttavan mun kaltaisia ihmisiä? Alkaa vain lähinnä ottamaan päähän tuollainen kommentointi ja se kun ei tajuta, että ihmiset ovat erilaisia.
Ap
Ei sua voi mikään auttaa, koska näet kärvistelyn ainoana vaihtoehtona. Oikeasti on kolme vaihtoehtos: 1) kärvistellä yksin, 2) olla kärvistelemättä yksin, 3) ei olla yksin. Vaihtoehdot 2 ja 3 vaativat sinulta toimia, vaihtoehto 1 ei, koska kärvistelet jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea matkaan <3!
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei sua voi
Miksi teille joillekin on niin jumaliste vaikeaa tajuta, että ihmiset ovat erilaisia? Miksi tämä ei mene jakeluun vaikka kuinka toistaisi? Miksi ei mene jakeluun myöskään se, että jos on saanut jo pahasti siipeensä kun uskaltanut tehdä aloitteen niin ei halua sitä kokea enää? Sitä nöyryytystä ja ilkeitä juoruja. Miksi vatussa mun pitäisi itseäni nöyryyttää??
Mene pois.
Ap
Nykyään en uskalla enkä edes halua tehdä aloitteita. Nuorena pidin sitä jotenkin ihailtavana boss lady-asenteena että naisetkin voi iskeä miehiä ja tehdä aloitteita mutta sitten kun mitkään aloitteeni eivät ikinä johtaneet tyydyttäviin lopputuloksiin niin kantani on muuttunut. Nyt ajattelen että se on jopa noloa ja säälittävää jos nainen tekee aloitteen. En tule enää tekemään.
"Miksi teille joillekin on niin jumaliste vaikeaa tajuta, että ihmiset ovat erilaisia? Miksi tämä ei mene jakeluun vaikka kuinka toistaisi? Miksi ei mene jakeluun myöskään se, että jos on saanut jo pahasti siipeensä kun uskaltanut tehdä aloitteen niin ei halua sitä kokea enää? Sitä nöyryytystä ja ilkeitä juoruja. Miksi vatussa mun pitäisi itseäni nöyryyttää??
Mene pois."
Menee se jakeluun. Sanoin vain vaihtoehdot. Sinä olet valinnut kärvistelyn, ja kyllä sinulla on oikeus halutessasi kärvistellä. Sitten jos kyllästyt kärvistelyyn, on muitakin vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi teille joillekin on niin jumaliste vaikeaa tajuta, että ihmiset ovat erilaisia? Miksi tämä ei mene jakeluun vaikka kuinka toistaisi? Miksi ei mene jakeluun myöskään se, että jos on saanut jo pahasti siipeensä kun uskaltanut tehdä aloitteen niin ei halua sitä kokea enää? Sitä nöyryytystä ja ilkeitä juoruja. Miksi vatussa mun pitäisi itseäni nöyryyttää??
Mene pois."
Menee se jakeluun. Sanoin vain vaihtoehdot. Sinä olet valinnut kärvistelyn, ja kyllä sinulla on oikeus halutessasi kärvistellä. Sitten jos kyllästyt kärvistelyyn, on muitakin vaihtoehtoja.
No ei kyllä näytä mikään menevän jakeluun. Mä en missään kysynyt yhtään mitään vaihtoehtoja vaan sun piti vain tulla siihen pätemään. Mene jo pois.
Ap
Olen suhteellisen ujo jo maailmaa nähnyt mies. Silloin aikana ennen Tindereitä ainakin puolet naisten tapaamisista on tullut naisten aloitteesta. Ikinä en sanonut kenellekkään rumasti. Kaikkien kanssa voi muutaman sanan vaihtaa ja antaa turvallisen poistumisen tilanteesta, jos kiinnostusta ei ole. Sen verran otin ite nokkiin torjutuksi tulemisesta, että se oli yleensä aika nopeasti baarin vaihto ja uudet yritykset. Onneksi baareja riitti ja seuraakin. Pikkupaikkakunnalla on aika äkkiä tarjonta katsottu.
Vierailija kirjoitti:
99.9% naisista ei uskalla tehdä aloitteita miesten suuntaan.
Ja miksi tarvitsisikaan kun miehet hoitaa sen homman, eikä samanlaista vaaraa jäädä yksin ole kuin aloitekyvyttömällä miehellä.
Minä taas pystyn elämään paskimmankin minusta kerrotun valheenpoikasen ja juorun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onko muita jotka tuntee olonsa yksinäiseksi? En tiedä onko se lähestyvä joulu vai mikä, mutta olo on ollut usein surullinen ja ahdistunut. En ole aattona yksin vaan tänne mun luo tulee omaa perhettä syömään. Toki jossakin vaiheessa iltaa jään yksin. Monen vuoden jälkeen yksin, viime vuonna kun lapsi asui vielä kotona. No kaippa sitä voisi lämmittää pihasaunan. Silti jotenkin niin surullista ja yksinäistä. Tässäkö mun elämä sitten on? Ei ole enää tarjolla ketään miestä joka mua rakastaisi, halaisi ja pitäisi hyvänä?
Ap
Kelpaisiko vapaa kulahtanut mies 💕🤔😗??
Kerran kännissä tein nuorena, siitä alkoi suhde, ja ei olis kannattanut.
Ei kannata tehdä aloitetta, mies tekee jos on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Pienellä paikkakunnalla on kyllä aika hankala sinkun löytää kumppania.
Valitettavasti se määrä ei korvaa laatua isommallakaan paikkakunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Oon kerran tehnyt aloitteen ja sain pakit.
Se jäi viimeiseksi kerraksi.
Näinhän se menee 👴🏻🥳
Mikä sua vaivaa? Mä en kysynyt yhtään mitään neuvoja vaan kysyin muita samanlaisia naisia kuin mä. Olet ilkeä ja vastenmielinen.
Ap