Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia jotka eivät kauheasti ole koskaan uskaltaneet tehdä aloitteita miesten suhteen?

Vierailija
06.11.2024 |

Mä en vain uskalla. Joskus nuorempana kännissä tehnyt aloitteen ja joskus tuotti tulosta ja joskus ei. Kyllä miehet ovat iskeneet mut ja sitä kautta alkaneet parisuhteet. Viimeisinkin 10 vuotta kestänyt parisuhde alkoi kun mies teki aloitteen ja osoitti kiinnostuksensa. 

Mä en halua nolata itseäni. Asun vielä pienellä paikkakunnalla enkä halua, että leviää jotakin ilkeitä juoruja musta. Niitä on ollut ihan riittävästi ja ilman syytä vieläpä.

Olen yli 40v ja tälläkin hetkellä kiinnostunut eräästä mua 7-9 vuotta nuoremmasta miehestä. Mä en kuitenkaan aio tehdä mitään aloitetta miehen suhteen vaan katselen vain. Tuskin miestä edes kiinnostaa itseään vanhempi nainen. Enkä etsi mitään pelkkää seksiä vaan haluaisin parisuhteen. 

Ei auta kuin kärvistellä yksin. Mun aika taisi mennä eikä kukaan enää kiinnostu.

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet torjuvat aika varmasti naisia. Olisi aika ääliömäinen tunne jos menee tunkemaan itseä jonkun miehen seuraan, vaikka olisi miten sivistynyt ja ystävällinen mies. Varmaan voi jutella, ehkä mies pitäisi vaan kaverinaisena, tuskin olisi kaikista että vau. Myös somessa hankalaa. Lisäksi onko henkilöt sopivat toisen seuraan.

Arviolta seitsemän kymmenestä miehestä ei olisi koskaan saanut mahdollisuutta tutustua millään tavoin naisiin, jos olsi odottanut, että nais(t)en tulisi tegdä ainakin se ensimmäinen aloite. - Ja miksi kaikkien kohdalla edes pitäsi olla, että "Vau" - En minä ainakaan miehenä kuvittele ja usko, että voisin olla kaikkien naisten tunteissa, että "vau" mutta ehkä vielä jsokus jonkun mielestä, niin miellyttävä, että hän olisi kiinnostunut edes hieman tututmaan minuun, niin vosimme yhdessä selvittää, olisiko meistä etenemään ja muodostamaan yhdessä parisuhteen.

Eli rohkeutta vain se lähestyminen toista kohtaan vaatii meiltä irse kultakin. Ei ole mitään hävettävää, jos ja kun osaa ns. käyttäytyä mutta se -käyttäytymisvaade- koskee  mielesäni molempia. - Vaikka koska itse olen monesti päsyt enempi ns. friendzonelle on saanut ajattelemaan. että pitäsikö itse rohkaistua käyttäytymään, jotenkin -miten tämän sanoisi- jotenkin no. suoraviivaisemmin....

Mikkä tai miten se onkaan niin, että toiset (sekä miehet että naiset) onnsituvat niin paljon mutkattomammin löytämään itselleen seuraa

Vierailija
22/119 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo lainaustoiminto on joillekin niin vaikea? Painaa enteriä/rivinvaihtoa niin kauan, että kursori on ihan vasemmassa reunassa. Näin ei näytä siltä, että viestinne on samaa kuin jonkun toisen oma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena uskalsin ja teinkin, mutta aika äkkiä sen huomasi ettei aloitteeni olleet kovinkaan toivottuja. Fiksuimmat torjui nätisti heti, mutta osa sanoi ikävästi ja ilkeimmät sitten antoi ymmärtää olevansa kiinnostuneita vaikka todellisuudessa ainoa mikä kiinnosti oli seksi.

Molemmat parisuhteeni on alkaneet miehen aloitteesta vaikka kummallakin kertaa oltiin lopulta ihan yksimielisiä siitä, ettei meitä ole tarkoitettu yhdessä eläjiksi eikä pariskunnaksi. Edelleen ollaan ihan hyvissä väleissä vaikka ei yhteyttä juurikaan pidetä, koska kumpainenkin heistä elää perhearkea kiireineen.

Itse olen vastentahtoani sinkku ja jäin lapsettomaksi. Aloitetta en aio enää tehdä koskaan yhdellekään miehelle.

Vierailija
24/119 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena uskalsin ja teinkin, mutta aika äkkiä sen huomasi ettei aloitteeni olleet kovinkaan toivottuja. Fiksuimmat torjui nätisti heti, mutta osa sanoi ikävästi ja ilkeimmät sitten antoi ymmärtää olevansa kiinnostuneita vaikka todellisuudessa ainoa mikä kiinnosti oli seksi.

Molemmat parisuhteeni on alkaneet miehen aloitteesta vaikka kummallakin kertaa oltiin lopulta ihan yksimielisiä siitä, ettei meitä ole tarkoitettu yhdessä eläjiksi eikä pariskunnaksi. Edelleen ollaan ihan hyvissä väleissä vaikka ei yhteyttä juurikaan pidetä, koska kumpainenkin heistä elää perhearkea kiireineen.

Itse olen vastentahtoani sinkku ja jäin lapsettomaksi. Aloitetta en aio enää tehdä koskaan yhdellekään miehelle.

Mä olen pari kertaa tehnyt nuorempana aloitteen miesten suuntaan ja sain niin ruman vastaanoton, että siihen jäi mun aloitteen teot. En halua kokea enää mitään tuollaista.

Ap

Vierailija
25/119 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Itse olen aina tehnyt aloitteita. Itseäni ei haittaa jotkut typerät juorut. Eikä mielestäni siinä ole mitään noloa, että yrittää ja sitten ei onnistukkaan. Ne jotka yrittää myös saavat jotain. Ne jotka eivät yritä eivät myöskään saa. Ja on paljon pareja joissa nainen on vanhempi. Vanhanaikaista ajattelua tuo, että miehen pitää olla aina vanhempi. Kuulostaa siltä, että sulla on tosi alhainen itsetunto ja -luottamus. Voisitko kokeilla lähteä lukemaan kirjallisuutta, joka käsittelee noiden kohottamista ja ymmärtämistä?

Niin ajatella, että ihmiset ovat erilaisia. Mä todellakin välitän juoruista. Niillä on monesti satutettu mua ja aiheutettu suoranaista haittaa. 

Kyllä, mulla on huono itsetunto ja -luottamus. Ei kiinnosta lukea mitään tuollaista kirjallisuutta. Elämäntilanne aika vaikea joten sekin vaikuttaa. Välillä olen aika ahdistunut. 

Ap

Niin, elikkä ei kiinnosta yhtään kehittää itseäsi? Parempi vaan jumittaa paikallaan ongelmien kanssa?

Eri

Vierailija
26/119 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana en oikein uskaltanut tehdä aloitteita. Mutta sitten tajusin, että se on oikeastaan tavallaan aika hauskaa. Jos saa pakit, niin sitten saa, ei se ole niin vakavaa.

Vierailija
27/119 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan kun et tehnyt aloitetta.

Silloin kun mä olin 31v niin en olis halunnut vuottakaan vanhempaa.

Vierailija
28/119 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, en ikinä pystyisi tekemään kiinnostavalle miehelle aloitetta irl. Jonkin verran miehet ovat kyselleet treffeille esim. kadulla kävellessä ja olenkin odottanut, milloin joku mieleinen mies kysyisi. Ei ole vielä tapahtunut :D

Tinderin kautta deittaillessa uskallan olla vähän aktiivisempi ja esim. ehdottaa tapaamisia. Kuitenkin tarvitsen miehen jolle on luontaista ottaa ohjat ja sellaisia on todella vähä Tinderissä, tai sitten en vain kiinnosta tarpeeksi että tekisivät niin. Kohdannut uskomattoman saamattomia miehiä sitä kautta.

Vierailija
29/119 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pari kertaa tehnyt nuorempana aloitteen miesten suuntaan ja sain niin ruman vastaanoton, että siihen jäi mun aloitteen teot. En halua kokea enää mitään tu

Ikävää. - Toisaalta vastaavalla tavalla moni mies on saattanut kokea ikään katsomatta. - Osa meistä miehistä (varmaan naisistakin) saattaa saada myös tympeää käytöstä myös muilta samaa sukupuolta olevilta. Esimerkiksi lyhytkasvuisena miehenä olen saa kuulla myös miehiltä, että eihän tuollainen rääpäle saa naista, - Naiset (anteeksi yleistys) taas saattavat todeta, , että eivät halua lyhytkasvusien miehen kanssa parisuhteeseen, koska lyhytkasvuisella on ni-in huomo itsetunto, että syy on oikeasti tuossa lyhyt = huonoitsetuntoisessa miehessä itsessään ei heissä naisessa. Tai koska haluavat käyttää korkeakorkoisia kenkiä amtaen ymmärtää, että se on heidän kumppaninsa, joka valitsee heidän kenkänsä. 

Mutta joo enempää naisia osottelevana, niin aivan varmasti on myös miehiä, jotka haluavat olla kumppaniaa kookkaampia. Selittävät sen esimerkiksi niin, että vovat sitten suojella ja turvata kumppania, vaikka tällainen "suojelutoimen"mainitseminen saa ainakin minut kysymään, että mitä naisen tulisi pelätä? - Suojella miltä? Mutta kuullostaahan se monen korviin paremmalta kuin, että haluan vanhanaikaisen suhteen, jossa mies on se, joka määrää ja sanoo viimeisen sanan, - Eivät kaikki halua tasa-arvosita parisuhdetta. Ja on oikeastaan aika hätkähdyttävääkin, miten vähän se mtä odotetaan tai vaaditaan kumppanilta on kovin vähän muuttunut varovaisestia rvioiden noin muutaman viimeisen tuhannen vuoden aikana, 

Vierailija
30/119 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos nainen tehnyt aloitteen on ollut nainen josta en todellakaan olisi kiinnostunut. Naiset ei ehkä osaa arvioida omaa tasoaan kovin hyvin.

Vierailija
31/119 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo lainaustoiminto on joillekin niin vaikea? Painaa enteriä/rivinvaihtoa niin kauan, että kursori on ihan vasemmassa reunassa. Näin ei näytä siltä, että viestinne on samaa kuin jonkun toisen oma.

Naisena en ymmärrä tekniikasta mitään

Vierailija
32/119 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pari kertaa tehnyt nuorempana aloitteen miesten suuntaan ja sain niin ruman vastaanoton, että siihen jäi mun aloitteen teot. En halua kokea enää mitään tu

Mullekin on naurettu päin naamaa tyyliin "mitä oikein kuvittelet olevasi". En todellakaan tee yhtään mitään aloitetta enää koskaan. 

Vierailija
33/119 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pari kertaa tehnyt nuorempana aloitteen miesten suuntaan ja sain niin ruman vastaanoton, että siihen jäi m

Minkä pituinen sitten olet?

Vierailija
34/119 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena en ymmärrä tekniikasta mitään

Nainen mäkin olen ja annoin erittäin selkeät ohjeet miten toimia.

Vierailija
35/119 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös juuri tuollaine. Tulen kyllä vastaan jos kiinnostava mies tekee aloitteen ja sen jälkeen voin jopa vähän jouduttaa tutustumista. Mutta miten se aloitteen teko on niin noloa, ihan ylitsepääsemätöntä. Sen verran on itsetuntoa että en masennu siitä että en kelpaa jollekin mutta se että yrittäsin pokata jo varatun miehen olisi hirveän noloa. Sitäpaitsi näin viiskymppisenä ei hyviä, fiksuja, kiinnostavia miehiä ole vapaana enkä mitään muuta huoli. Eikä kukaan yritä iskeä minua koska en ole missään tyrkyllä enkä käyttäydy siten että etsisin suhdetta. Päinvastoin, käyttäydyn juuri päinvadtoin, en katso pitkään, en vilkuile, en hakeudu seuraan, en ole ikinä osannut flirttailla edes kevyesti.

Nyt muistan..  olen pari kertaa aikoinaan töissä tykännyt jutella joidenkin samassa firmassa olleiden miesten kanssa, olivat fiksuja, hyvä huumori ym, juteltiin pääasiassa työasioista. Molemmat alkoi hyvin nopeasti muutaman j

Ei se mikään paniikkireaktio ole vaan alkoivat pitää sinua sen verran kaverina että voivat puhua myös läheisemmistä asioista.

Vierailija
36/119 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on huonosti toteutettu eikä toimi välillä. Tietysti osa ei vaan osaa käyttää sitä, mutta kyllä se välillä ihan oikeasti kieltäytyy toimimasta niin kuin pitää.

Vierailija
37/119 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa miesten maailmaan ja silti ne jaksavat tehdä aloitteita, onneksi.

Vierailija
38/119 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan uskalla, kun olen ruma ja sosiaalisesti outo. Samasta syystä yksikään mies ei lähesty mua. Mutta ihan hyvin tää elämä yksinkin sujuu.

Sama täällä. Tosin tuossa muutama vuosi sitten harrastuksen keskusteluforumilla huomasin naurettavan komean miehen, ja netin anonymiteetin turvin aloin vonkaamaan ja flirttailemaan. Tilanne meni sit siihen, että mies tuppautui mun luo treffeille... Ja sillä tiellä ollaan edelleen sormuksia ja kahta lasta rikkaampina. 

Vierailija
39/119 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt aloitetta, vaan minua kohtaan on aina tehty aloitteita.

Aloitteen teko ei tule kysymykseenkään eikä mieleenkään.

Ei ole normaalia jos naiset tekevät aloitteita.

Se kuulostaa äärimmäisen oudolta.

Vierailija
40/119 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan saanut tylyjä pakkeja miehiltä itseltään. Joskus nuorena on nolottanut, kun olen jutellut mukavia jonkun kanssa ja tämän jonkun kaverit on sitten tulleet kettuilemaan minulle, että tämä tyyppi on kuule vahvasti varattu. En voi tietää, jos ei ole sormista ja toinen ei tuo asiaa mitenkään ilmi. Nyt aikuisena, nelikymppisenä ymmärrän että häpeä ei siinä tilanteessa todellakaan ollut minun.

Olen itse antanut melko tylyjä pakkeja vain silloin, kun mies on jo lähestyessään ollut sillä asenteella että naiset on hirveitä ja kamalia ja että hän nyt tässä tekee mulle vain palveluksen. Haukkumaan en ole ryhtynyt, mutta en ole ollut myöskään muuta kuin lyhytsanainen ja hymytön. 

No, pointti minulla on kuitenkin se, että jos ei ole hyvä hetki elämässä muutenkaan ja itsetunto on maassa, silloin kerää ympärilleen juuri niitä ihmisiä, joita ei elämäänsä tarvitsisi. Minä niin toivoisin, että te jotka ette halua elää yksin, saisitte jostain voimaa ja valoa elämään, jostain muusta kuin miehistä. Kun itse säteilee valoa ja iloa, vetää puoleensa samanlaisia. 

Minä itse en nuorena ollut itsevarma hyvällä tavalla. Olin todella kaunis ja hoikka ja minulla ei ollut ulkonäköäpaineita. Mutta kipuilin sen kanssa, ettei kukaan ottanut minua tosissaan koska olin mitä olin. Vaati ison työn päästä siihen missä nyt olen. Ulkonäkö ei siis minullekaan tuonut elämääni mitään hyvää miesten huomion kautta tai naisten varautuneisuuden. Sen oman viehättävyyden perään ei siis kannata haikailla, eikä laskea kaikkea toivoa ulkonäön varaan. 

Ihmisiset löytävät toisiaan kaikissa ikäluokissa, uskokaa pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän