Muita naisia jotka eivät kauheasti ole koskaan uskaltaneet tehdä aloitteita miesten suhteen?
Mä en vain uskalla. Joskus nuorempana kännissä tehnyt aloitteen ja joskus tuotti tulosta ja joskus ei. Kyllä miehet ovat iskeneet mut ja sitä kautta alkaneet parisuhteet. Viimeisinkin 10 vuotta kestänyt parisuhde alkoi kun mies teki aloitteen ja osoitti kiinnostuksensa.
Mä en halua nolata itseäni. Asun vielä pienellä paikkakunnalla enkä halua, että leviää jotakin ilkeitä juoruja musta. Niitä on ollut ihan riittävästi ja ilman syytä vieläpä.
Olen yli 40v ja tälläkin hetkellä kiinnostunut eräästä mua 7-9 vuotta nuoremmasta miehestä. Mä en kuitenkaan aio tehdä mitään aloitetta miehen suhteen vaan katselen vain. Tuskin miestä edes kiinnostaa itseään vanhempi nainen. Enkä etsi mitään pelkkää seksiä vaan haluaisin parisuhteen.
Ei auta kuin kärvistellä yksin. Mun aika taisi mennä eikä kukaan enää kiinnostu.
Kommentit (119)
Mulla se ei ole ollut koskaan uskalluksesta kiinni. En ole vaan koskaan varsinaisesti etsinyt seuraa, joten eipä ole sen takia aloitteitakaan tullut tehtyä.
Minut bongasi myös näistä monista eräs joka oli lyhyt mieheksi, vain 170 cm. Itse olen vielä lyhyempi. Menin myöhemmin hänen kanssaan naimisiin.
Hän oli lyhyt, mutta söötti ja hauska kaveri.
Ei tyypillinen suomalainen junttimainen tosikko.
Itsetuntoa ei kyllä puuttunut.
Jos mies on kiinnostunut, hän takuulla tekee sen selväksi kaikin tavoin.
Naiset eivät näytä ymmärtävän, että oikeasti ei kannata itse vaivautua. Eikä se edes sovi naiselle. Siitä vain valitset sen jonka kanssa luonne sopii yhteen.
Haha, miks naiset on näin käsittämättömiä tissiposkia kaikessa?
Oon elämässäni lähestynyt satoja naisia, melkein kaikilta tullut pakit jossain muodossa; -poikaystävä, mies kotona, naimisissa, mitä ikinä. Tää taitaa olla se keskivertomiehen kokemus yleisesti. Joskus nuorena pakkien saaminen meni ihon alle, mutta muutamien pakkien jälkeen ei asia enää paljoa vaivannut.
Mua on myös lähestytty ja oon valtaosalle antanut pakit mahdollisimman kohteliaasti, kun ei kiinnostanut. Jostain syystä tosi moni nainen ei pysty mitenkään käsittelemään sitä että saa pakit. Oon saanut kuulla olevani homo, vammainen, idiootti, kusipää, runkkari jne. Mikä tässä on se juttu?
Sen sijaan että lähet paniikissa heittelemään viehätyksellesi jotain iskureploja, niin voisit vaan tehdä itsestäsi helposti lähestyttävän sille. Mene sen henkilökohtaiseen tilaan, hymyile, kysele, moikkaa jne. Ennen pitkää mies kokee sinut riittävän lähestyttäväksi ja tarraa kiinni, jos on kiinnostunut.
Tai sitten voit murjottaa yksin elämäsi loppuun. Valintojen maailma.
Vierailija kirjoitti:
Aina jos nainen tehnyt aloitteen on ollut nainen josta en todellakaan olisi kiinnostunut. Naiset ei ehkä osaa arvioida omaa tasoaan kovin hyvin.
Niin no. Olihan täällä joskus ketju, jossa pohdittiin missä kaikki tavalliset naapurintyttö-naiset ovat.
Vähän siinä kävin itsekin ihmettelemässä (meitä taviksia kuitenkin kun on paljon), kunnes esimerkkien kautta ilmeni, että tällä tavallisella naapurintyttö-naisella tarkoitettiin esimerkkeinä mm. takavuosien miss Suomea, muutamaa kilpaurheilijaa jne.
Että joo, taidan tosiaan arvioida tasoni sitten väärin.
Sanoisin, että jos miettii tällaista miksi joku mies et tee aloitetta, sitä en kannata jäädä odottamaan.
Hän ei ole kiinnostunut, hänellä on joku muu kiikarissa, tai esim hän ei ole ollenkaan naisista kiinnostunut.
Pääasia että tajuaa, ettei hän ole juuri SINUSTA kiinnostunut.
Maailma on miehiä täynnä.
Jos joku mies on kiinnostunut naisesta eikä tee mitään asian eteen, hän saa jäädä yksin. Oma valinta.
Jos mies on noin saamaton, ei häntä kiinnosta mikään muukaan.
Yleensä syy on se, ettet juuri SINÄ kiinnosta häntä.
Vierailija kirjoitti:
Minut bongasi myös näistä monista eräs joka oli lyhyt mieheksi, vain 170 cm. Itse olen vielä lyhyempi. Menin myöhemmin hänen kanssaan naimisiin.
Hän oli lyhyt, mutta söötti ja hauska kaveri.
Ei tyypillinen suomalainen junttimainen tosikko.
Itsetuntoa ei kyllä puuttunut.
Jos mies on kiinnostunut, hän takuulla tekee sen selväksi kaikin tavoin.
Naiset eivät näytä ymmärtävän, että oikeasti ei kannata itse vaivautua. Eikä se edes sovi naiselle. Siitä vain valitset sen jonka kanssa luonne sopii yht
*--
Miksi alapeukkuja?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo lainaustoiminto on joillekin niin vaikea? Painaa enteriä/rivinvaihtoa niin kauan, että kursori on ihan vasemmassa reunassa. Näin ei näytä siltä, että viestinne on samaa kuin jonkun toisen oma.
Vauvan lainaustoiminto on ihan perseestä. Ei muilla sivustoilla tarvitse lainatakseen tehdä mitään poppakonsteja.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että jos miettii tällaista miksi joku mies et tee aloitetta, sitä en kannata jäädä odottamaan.
Hän ei ole kiinnostunut, hänellä on joku muu kiikarissa, tai esim hän ei ole ollenkaan naisista kiinnostunut.
Jos joku mies on kiinnostunut naisesta eikä tee mitään asian eteen, hän saa jäädä yksin. Oma valinta.
Jos joku nainen on kiinnostunut miehestä eikä tee mitään asian eteen, hän saa jäädä yksin. Oma valinta.
Olen tehnyt, useitakin. Kaikki johtaneet tyrmäykseen. Olin silloin vielä nuori, ja joo, ei ollut kyseessä mitkään Hunksit, vaan ihan tavismiehet.
Onko muita jotka tuntee olonsa yksinäiseksi? En tiedä onko se lähestyvä joulu vai mikä, mutta olo on ollut usein surullinen ja ahdistunut. En ole aattona yksin vaan tänne mun luo tulee omaa perhettä syömään. Toki jossakin vaiheessa iltaa jään yksin. Monen vuoden jälkeen yksin, viime vuonna kun lapsi asui vielä kotona. No kaippa sitä voisi lämmittää pihasaunan. Silti jotenkin niin surullista ja yksinäistä. Tässäkö mun elämä sitten on? Ei ole enää tarjolla ketään miestä joka mua rakastaisi, halaisi ja pitäisi hyvänä?
Ap
Pienellä paikkakunnalla on kyllä aika hankala sinkun löytää kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Onko muita jotka tuntee olonsa yksinäiseksi? En tiedä onko se lähestyvä joulu vai mikä, mutta olo on ollut usein surullinen ja ahdistunut. En ole aattona yksin vaan tänne mun luo tulee omaa perhettä syömään. Toki jossakin vaiheessa iltaa jään yksin. Monen vuoden jälkeen yksin, viime vuonna kun lapsi asui vielä kotona. No kaippa sitä voisi lämmittää pihasaunan. Silti jotenkin niin surullista ja yksinäistä. Tässäkö mun elämä sitten on? Ei ole enää tarjolla ketään miestä joka mua rakastaisi, halaisi ja pitäisi hyvänä?
Ap
Myötätuntohalaus täältä sinulle. Kuulostaa kovin tutulta. Olen samaa ikäluokkaa kuin sinä, enkä olisi vielä valmis elämään loppuelämääni kuin nunna luostarissa, ilman miehen kosketusta ja läheisyyttä.
Älkää nyt höpsikö! Kimppuun vaan! Jos ikää on jo 40, ei enää pitäisi välittää muiden mielipiteistä mitään. Jos ei tärppää niin mitäs siitä. Meressä on paljon kaloja.
Olen fiksu ja konservatiivinen mutta en osaa lähestyä vastaavia miehiä, en tiedä miten pelaavat asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt höpsikö! Kimppuun vaan! Jos ikää on jo 40, ei enää pitäisi välittää muiden mielipiteistä mitään. Jos ei tärppää niin mitäs siitä. Meressä on paljon kaloja.
Mä en todellakaan nolaa itseäni tekemällä aloitetta. Joskus on tullut tehtyä ja rumasti siinä kävi. Ei kiitos enää sitä nöyryyttävää tunnetta ja ilkeitä juoruja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämän perusteella ikävä huomata että kaikki ällötykset ovat kiinnostuneet sitten minusta mutta ei ne joista minä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän perusteella ikävä huomata että kaikki ällötykset ovat kiinnostuneet sitten minusta mutta ei ne joista minä olen.
Kuvailit juuri miten tasoteoria toimii.
Noin se on miehilläkin. Vain pullukat ja yksinhuoltajat kiinnostuu, mutta ei ne söpöt hoikat lapsettomat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailit juuri miten tasoteoria toi
Ei se ole ihme jos mies on yli 30 v. tai vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla täsmälleen sama tilanne. Yksikään sellainen mies josta minä olen kiinnostunut, ei kiinnostu takaisin minusta. Mutta toistuvasti kaiken maailman ällötykset kiinnostuvat kyllä minusta.
Alkaa olla pakko pikkuhiljaa myöntää, että en vaan pärjää kisassa niistä miehistä, jotka kelpaa muillekin naisille.
Eräältä tuijottelijalta menin kysymään miksi hän tuijottelee.
Hän kiemurteli. Noloahan siinä olisi ollut ruveta selittelemään.
Kuulin sittemmin, että hänellä oli vaan sellainen tapa.
Oli siinä vähän muutakin ahdistelua.
Nykyään tuosta voisi saada tuomion, koska se on rikos.