Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia jotka eivät kauheasti ole koskaan uskaltaneet tehdä aloitteita miesten suhteen?

Vierailija
06.11.2024 |

Mä en vain uskalla. Joskus nuorempana kännissä tehnyt aloitteen ja joskus tuotti tulosta ja joskus ei. Kyllä miehet ovat iskeneet mut ja sitä kautta alkaneet parisuhteet. Viimeisinkin 10 vuotta kestänyt parisuhde alkoi kun mies teki aloitteen ja osoitti kiinnostuksensa. 

Mä en halua nolata itseäni. Asun vielä pienellä paikkakunnalla enkä halua, että leviää jotakin ilkeitä juoruja musta. Niitä on ollut ihan riittävästi ja ilman syytä vieläpä.

Olen yli 40v ja tälläkin hetkellä kiinnostunut eräästä mua 7-9 vuotta nuoremmasta miehestä. Mä en kuitenkaan aio tehdä mitään aloitetta miehen suhteen vaan katselen vain. Tuskin miestä edes kiinnostaa itseään vanhempi nainen. Enkä etsi mitään pelkkää seksiä vaan haluaisin parisuhteen. 

Ei auta kuin kärvistellä yksin. Mun aika taisi mennä eikä kukaan enää kiinnostu.

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että jos miettii tällaista miksi joku mies et tee aloitetta, sitä en kannata jäädä odottamaan.

Hän ei ole kiinnostunut, hänellä on joku muu kiikarissa, tai esim hän ei ole ollenkaan naisista kiinnostunut.

Pääasia että tajuaa, ettei hän ole juuri SINUSTA kiinnostunut.

Maailma on miehiä täynnä.

Jos joku mies on kiinnostunut naisesta eikä tee mitään asian eteen, hän saa jäädä yksin. Oma valinta.

Jos mies on noin saamaton, ei häntä kiinnosta mikään muukaan.

Yleensä syy on se, ettet juuri SINÄ kiinnosta häntä.

Tämän perusteella ikävä huomata että kaikki ällötykset ovat kiinnostuneet sitten minusta mutta ei ne joista minä olen.

Kuvailit juuri miten tasoteoria toi

No entäs sitten kun itselle ainakin tuli Tinderissä tykkäyksiä monen erilaisilta miehiltä? Miten tuossa sitten muka tasoteoria toimii? Sama on ollut myös ihan livenä aina. On ollut monenlaisia miehiä jotka ovat olleet kiinnostuneita. 

Vierailija
62/119 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että jos miettii tällaista miksi joku mies et tee aloitetta, sitä en kannata jäädä odottamaan.

Hän ei ole kiinnostunut, hänellä on joku muu kiikarissa, tai esim hän ei ole ollenkaan naisista kiinnostunut.

Jos joku mies on kiinnostunut naisesta eikä tee mitään asian eteen, hän saa jäädä yksin. Oma valinta.

Tämän perusteella ikävä huomata että kaikki ällötykset ovat kiinnostuneet sitten minusta mutta ei ne joista minä olen.

Mulla täsmälleen sama tilanne. Yksikään sellaine

Kuvailit juuri miten tasoteoria toimii.

Noin se on miehilläkin. Vain pullukat ja yksinhuoltajat kiinnostuu, mutta ei ne söpöt hoikat lapsettomat naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne pelkät tykkäykset tarkoita vielä mitään. Moni mies tykkää mistä tahansa matalatasoisista saadakseen reikää. 

Vierailija
64/119 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän perusteella ikävä huomata että kaikki ällötykset ovat kiinnostuneet sitten minusta mutta ei ne j

Et sitten osannut lukea kunnolla. Kirjoitin kyllä muutakin kuin vain Tinderistä. Ja kyse ihan seurusteluhalukkaista miehistä.

Vierailija
65/119 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kerran tehnyt aloitteen ja sain pakit.

Se jäi viimeiseksi kerraksi.

Hölmö!

Arvaas kuinka paljon miehet saavat pakkeja naisilta?

Mutta fiksut miehet nujerru, sillä useinmiten antavat pakit miehille pelkän ulkonäön takia. Jos ulkonäkö ei ole just kuin jollakin elokuvatähdellä.

Näin moni  nainen menettää, fiksun, koulutetun, hyvän miehen, pelkästään siksi  että baarissa lähestyvän miehen ulkonäkö on maisen mielestä perseestä.  Mutta miehet eivät lakkaa yrittämästä.  Suomalainen mies haluaa puolison. Ja perheen.

Ei ole siis ihme, että koulutetut ja opiskelevat miehet ja naiset, löytävät elämänkumppanin yliopistoista ja ammattikorkeakouluista.

Silloin ollaan älyllisesti samalla tasolla, keskustelut. arvot, natsaa.  Ihastutaan ja rakastutaan. Ja valmistuttua perustetaan perhe.

Vierailija
66/119 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole tarpeeksi tasokas muille.  Jokin sinussa mättää. Ja pahasti.  Et kiinnosta normaali miehiä!

Vierailija
67/119 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on palstan lainaus-ominaisuus täysin perseestä.

Lainaukset menee ihan mihin tahansa. Tuota viimeisintä viestiä ei edes näy ellei klikkaa "näytä aiemmat lainaukset"

Vierailija
68/119 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmästä ei taas tiedä kenelle tarkoitettu ja mitä on kirjoitettu kun ei osata tehdä lainauksia.

Vierailija
69/119 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Tämän ketjun syvällisemmän

kommentoinnin

jätän väliin. 

Yksinkertaistettu mielipiteeni:

Jos todella kiinnostun 

Miehestä; hän on vapaa ja koen

itse olevani valmis aloittamaan suhteen,

niin molemmat osapuolet tekevät

osuutensa.

Koska..

50 % ja 50 % = 100 %

.

Vierailija
70/119 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tehnyt aloitetta enkä usko, että ikinä tulen tekemäänkään. N49

Vierailija
71/119 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Tämän ketjun syvällisemmän

kommentoinnin

jätän väliin. 

Yksinkertaistettu mielipiteeni:

Jos todella kiinnostun 

Miehestä; hän on vapaa ja koen

itse olevani valmis aloittamaan suhteen,

niin molemmat osapuolet tekevät

osuutensa.

Koska..

50 % ja 50 % = 100 %

.

Opettele kirjoittamaan kuten muutkin äläkä jaa joka lausetta eri riville. Todella ärsyttävää tuollainen teksti enkä kyllä viitsi edes lukea tuollaisia. 

Vierailija
72/119 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän perusteella ikävä huomata että kaikki ällöty

Et sitten osannut lukea kunnolla. Kirjoitin kyllä muutakin kuin vain Tinderistä. Ja kyse ihan seurusteluhalukkaista miehistä.

En ole hän jolle vastasit, mutta kommentoin sivusta:

Jos fiksut ja hyvännäköiset miehet ovat olleet halukkaita pääsemään seurustelusuhteeseen kanssasi, niin silloin olet epäilemättä suhteellisen hyvätasoinen nainen itsekin.

Tinder tykkäykset eivät yksinään kerro mitään, melko rumatkin naiset saavat kyllä paljon tykkäyksiä. Mutta se kertoo tasostasi paljon, että minkä näköiset ja tyyppiset miehet ihan oikeassa elämässä haluaisivat sinut tyttöystäväkseen.

Vierailija
73/119 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ovat naiset tehneet aloitteita hyvällä menestyksellä, mutta ne ovat olleet hienovaraisia. On esimerkiksi kutsuttu syömään tai johonkin harrastukseen seuraksi. Joku on soittanut ja kertonut saman tien olevansa tykästynyt minuun, minkä olen kokenut liian päällekäyväksi.

Vierailija
74/119 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos fiksut ja hyvännäköiset miehet ovat olleet halukkaita pääsemään seurustelusuhteeseen kanssasi, niin silloin olet epäilemättä suhteellisen hyvätasoinen nainen itsekin.

Tinder tykkäykset eivät yksinään kerro mitään, melko rumatkin naiset saavat kyllä paljon tykkäyksiä. Mutta se kertoo tasostasi paljon, että minkä näköiset ja tyyppiset miehet ihan oikeassa elämässä haluaisivat sinut tyttöystäväkseen.

Mun pointti tässä olikin se, että miten mitkään tykkäykset tai kiinnostumiset voi kertoa yhtään mistään jos niitä saa kaikenlaisilta miehiltä? On ollut hyvännäköisiä, tavallisia ja rumia. Mitä tuo sitten muka kertoo mun tasosta yhtään mitään? Ei noista miehistä voi mitään päätellä mun tasosta?

Vierailija
75/119 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pointti tässä olikin se, että miten mitkään tykkäykset tai kiinnostumiset voi kertoa yhtään mistään jos niitä saa kaikenlaisilta miehiltä? On ollut hyvännäköisiä, tavallisia ja rumia. Mitä tuo sitten muka kertoo mun tasosta yhtään mitään? Ei noista miehistä voi mitään päätellä mun tasosta?

Jos olisit tosi matalatasoinen, et saisi ollenkaan kiinnostuksen osoituksia hyvännäköisiltä miehiltä. Se että hyvännäköiset miehet osoittavat sinua kohtaan kiinnostusta, kertoo että tasosi on vähintäänkin "ihan ok", ja mahdollisesti jopa aika korkea. 

Vastasiko tämä kysymykseen?

Vierailija
76/119 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita itsesi miehen lähelle, sano hei. Jos mies ei sano hei takaisin, annat olla. Tee aina yksi huomaamaton lisätuttavuus, niin huomaat onko mies kiinnostunut. Ei sitä suoraan tykitetä, ellei tahallaan tykitä suoraan. 

M

Vierailija
77/119 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita itsesi miehen lähelle, sano hei. Jos mies ei sano hei takaisin, annat olla. Tee aina yksi huomaamaton lisätuttavuus, niin huomaat onko mies kiinnostunut. Ei sitä suoraan tykitetä, ellei tahallaan tykitä suoraan. 

M

En todellakaan tee näin. Mulla ei ole mitään tietoa onko mun ihastuksen kohde millään tavalla kiinnostunut musta. En ala mokaamaan itseäni. Miksi on niin vaikea tajuta, että ei kaikki ihmiset ole sellaisia, että uskaltavat tehdä tuollaista eivätkä välitä jos nöyryytetään. Mä olen saanut paskaa niskaani monesti ilman syytä enkä halua enää mitään ilkeitä juoruja itsestäni.  En kaipaa vielä tuotakin paskaa elämääni.

Ap

Vierailija
78/119 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

En todellakaan tee näin. Mulla ei ole mitään tietoa onko mun ihastuksen kohde millään tavalla kiinnostunut musta. En ala mokaamaan itseäni. Miksi on niin vaikea tajuta, että ei kaikki ihmiset ole sellaisia, että uskaltavat tehdä tuollaista eivätkä välitä jos nöyryytetään. Mä olen saanut paskaa niskaani monesti ilman syytä enkä halua enää mitään ilkeitä juoruja itsestäni.  En kaipaa vielä tuotakin paskaa elämääni.

Ap

Sitten taitaa mennä yksinkärvistelyhommiksi. Miksi teit aloituksen aiheesta? Vertaistuen takia?

Vierailija
79/119 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Ap

Sitten taitaa mennä yksinkärvistelyhommiksi. Miksi teit aloituksen aiheesta? Vertaistuen takia?

Niin. Miksiköhän tein aloituksen. Etkö tosiaan ymmärtänyt otsikkoa ja mun viestejä. Eikö tosiaan tullut mieleen jo otsikosta, että kyse vertaistuen hakemisesta. Ei hyvää päivää

Ap

Vierailija
80/119 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuu, auttakaa, neuvokaa!

Mutta en mä sit aio noudattaa niitä kuitenkaan koska minä sitä ja minä tätä.

Mut eiks hei kukaan vois auttaa mua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi