Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako, jos ei eläkkeellä tee mitään

Vierailija
06.11.2024 |

Jäin eläkkeelle ja olen päivät kotona. Teen aamupalan, käyn päivällä kävelemässä 5 km, iltapäivällä laitan ruuan. Muun ajan katson telkkaria ja pelaan kännykällä pelejä. Tai istun kiikkutuolissa ja katselen ulos. Lähimpiin katuvaloihin on 25 km, niin eipä sitä pimeässä viitsi olla ulkonakaan. Kaupassa käyn kerran viikossa. Onko meitä muitakin? Haittaako se että ei ole mitään ohjelmoitua tekemistä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE TÖIHIN

Vierailija
2/7 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitoako sä ap täältä kyselet. Tee mitä huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tehdä mitä haluat, mutta ohjelmointi yleensä lisää sitä tunnetta, että on tarpeellinen. Se on hyvä tunne, estää syrjäytymästä ja masentumasta.

Kannattaa miettiä ainakin valmiiksi, mitä voisi tehdä, jos kyllästyy joku päivä. Etsiä vaikka joku kurssi, kirjasarja tms. mihin voisi paneutua säännöllisesti. Hakee sitten kirjastosta/netistä jos tarve vaatii.

Kun pakko puuttuu, tällaiset aikataulutetut velvollisuudet voi muuttua mukaviksi.

Vierailija
4/7 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa👴🏻👍🏻🥳 voi lähteä kanssasi kävelylle, ou jee!

5/7 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Mä lasken aamuja, että pääsen tuohon ihanaan nirvanaan, kun ei tarvitse tehdä yhtään mitään, jos ei halua. 

Vierailija
6/7 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt jäämässä eläkkeelle ja viimeiset päivät lomailen vuoden loppuun. Päiväohjelma on muuten samanlainen. mutta asun kaupungissa ja katuvalot palavat kaikkialla. Lenkkeillä voin milloin haluan, mutta mieluummin teen saman pituisen lenkin päivällä. Nyt olen ollut pari viikkoa etelässä. Huomenna kotiin. Matkustelen niin kauan kuin jalat vielä kantaa. En polta. En juo. En syö kovin paljon. Enkä osta esim. mitään rättejä kaupoista. En omista lemmikkejä, joihin uppoaa rahaa. Vietän juuri sellaista elämää kuin haluan ja saan kaiken itselleni.

Vierailija
7/7 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa unelmaelämältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän