Onko liikaa pyydetty että mieskin osallistuu
Ehkäisyn hoidossa? Minä olen pitänyt kierukkaa vaikka se on aiheuttanut hirveät vuodot. Poistin kierukan kun se on ollut n.10v. Mies kuitenkaan ei missään tapauksessa suostu käyttämään kortsua. Ei edes sen aikaa, että käyn laitattaa uuden kierukan, joka taas aiheuttaa mulle ylimäärästä vaivaa.
Onko liikaa pyydetty vai onko mies vaan itsekäs?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Haarat kiinni lopulliisesti.
Voi ne avata taas kun kunnollinen mies löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole liikaa pyydetty ja on itsekäs.
Itse tein vasektomian ja suosittelen kaikille jotka eivät ole lisääntymissä.
Nostan hattua. Oma mieheni ei mene vasektomiaan vaikka haaveili siitä vuosia. 30 v tuli täyteen ja puheet loppuivat kuin seinään.
Veikkaan että useilla miehillä ajatus omista lapsista herää kuin on ikävuosia yli 30...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostan hattua. Oma mieheni ei mene vasektomiaan vaikka haaveili siitä vuosia. 30 v tuli täyteen ja puheet loppuivat kuin seinään.
Veikkaan että useilla miehillä ajatus omista lapsista herää kuin on ikävuosia yli 30...
Ilmeisesti. Ainakin pitävät takaporttia auki varmuuden vuoksi.
Yhä miehen voi jättää, kaikki miehet voi jättää, yhtäkään ei tarvitse elämässään kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, mutta ei siinä ole mitään erityistä hatun nostamista. Huomattavasti helpompi vaihtoehto kuin kortsujen kanssa sohlaaminen saati naisille suunnatut ehkäisytavat. Toimenpiteenäkin yksinketaisempi ja vaivattomampi mitä viisaudenhamapaiden poisto oli.
On siinä. Yllättävän monelle miehelle vasekto
Ja muistanko oikein, että vasektomiat ollaan rajaamassa muutenkin julkisen terveydenhuollon ulkopuolelle?
Itse kävin yksityisellä. Jonotin kyllä julkiselle, mutta kun sattui pariutuminen sopivasti tuohon ajankohtaan, päätin skipata jonottamisen. Oli kyllä hintansa väärtti.
No, sitähän nämä hyvinvointialueet yrittää selittää, ettei resursseja näihin tuhlattaisi, mutta terveydenhuoltolaki velvoittaa hyvinvointialueita järjestämään ehkäisyneuvontaa ja muita seksuaaliterveyttä edistäviä palveluita eli se vaatisi lain muutoksen.
Jos ei kumia, haarat pysyy kiinni. Tosin mieskin voi hakea vasektomian.