Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenkiintoista on nähdä, minkä tehtävän Elon Musk saa Trumpin hallinnossa

Vierailija
06.11.2024 |

Trump on käytännössä voittanut vaalit, ja tuleva senaatti on jo republikaanien hallussa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiovarainministeriksi vai Nasan johtoon?

Vierailija
2/5 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinkeinoministeri:)?

Tai antti kistus? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mä en kaikessa puollakaan Muskia niin mä tykkään silti siitä sen takia että se ainakin YRITTÄÄÄ viedä maailmaa johonkin toiseen suuntaan, jokainen voi itse miettiä onko se suunta oikea, mutta ainakin se satsaa johonkin

Mitä Nasa esimerkiks on tehny olemassaolonsa aikana? Se on ihan vitsi koko järjestö. Ne laittaa kerran vuodessa jonkun feikkikuvan nettii että tossa on avaruus :DDD

Musk ihan tosissaan liikuttelee näitä asioita eteenpäin

Vierailija
4/5 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mä en kaikessa puollakaan Muskia niin mä tykkään silti siitä sen takia että se ainakin YRITTÄÄÄ viedä maailmaa johonkin toiseen suuntaan, jokainen voi itse miettiä onko se suunta oikea, mutta ainakin se satsaa johonkin

Mitä Nasa esimerkiks on tehny olemassaolonsa aikana? Se on ihan vitsi koko järjestö. Ne laittaa kerran vuodessa jonkun feikkikuvan nettii että tossa on avaruus :DDD

Musk ihan tosissaan liikuttelee näitä asioita eteenpäin

En tiedä mitä kaikkea NASA on tehnyt. Mutta ainakaan se ei ole matkatoimisto, jonka hommana on myydä rikkaille lyhyitä trippejä yläilmakehään maisemia ihailemaan.

Vierailija
5/5 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ajattelin Muskin olevan raikas visionääri.

Mitä enemmän siitä saa tietoa niin piirtyy kuva suuruuden hullusta ääliöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi