Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikaa pyydetty että mieskin osallistuu

Vierailija
06.11.2024 |

Ehkäisyn hoidossa? Minä olen pitänyt kierukkaa vaikka se on aiheuttanut hirveät vuodot. Poistin kierukan kun se on ollut n.10v. Mies kuitenkaan ei missään tapauksessa suostu käyttämään kortsua. Ei edes sen aikaa, että käyn laitattaa uuden kierukan, joka taas aiheuttaa mulle ylimäärästä vaivaa. 

Onko liikaa pyydetty vai onko mies vaan itsekäs?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sitä, mies tätä. Osa 81036903.

Vierailija
2/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä lukematta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mies voi tulla raskaaksi, miksi hänen täytyisi huolehtia ehkäisystä.

Vierailija
4/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä suostut tuohon?

Vierailija
5/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa pyydetty ja on itsekäs.

Itse tein vasektomian ja suosittelen kaikille jotka eivät ole lisääntymissä.

Vierailija
6/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan hattua. Oma mieheni ei mene vasektomiaan vaikka haaveili siitä vuosia. 30 v tuli täyteen ja puheet loppuivat kuin seinään.

Vierailija
7/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta voin tehdä? On pakko itse käyttää ehkäisya, jos toinen ei suostu. Mutta se antaa vaikutelman että mies ei välitä kuin omasta nautinnosta. 

Vierailija
8/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta voin tehdä? On pakko itse käyttää ehkäisya, jos toinen ei suostu. Mutta se antaa vaikutelman että mies ei välitä kuin omasta nautinnosta. 

Ei ole mikään pakko harrastaa seksiä itsekkään sian kanssa. Itse en koskisi kepilläkään.

Vierailija
9/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja välittömästi paikalle, vaikka ei ole asiasta mitään sanottavaa? Usko jo sinäkin, ettei ole mitään miesvihaa osa 85367253, siinä, että mietitään TASAPUOLISTA ja MOLEMPIA TYYDYTTÄVÄÄ parisuhdetta! Kun ei ole mahdollista sellainen yhteiselo, missä vain toinen ITSEKKÄÄSTI päättää kaikesta! Kondomi on monille ainoa ehkäisykeino, eli tuskin mitään oikeaa syytä on sitä hylkiä. Omahyväinen paskiainen, ajattelee vain itseään.

Ja kyllä, mies on ihan varmasti väärässä tässä asiassa. Kymmenen vuotta on pitkä aika kärvistellä. Pistäköön putken poikki.

Vierailija
10/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja välittömästi paikalle, vaikka ei ole asiasta mitään sanottavaa? Usko jo sinäkin, ettei ole mitään miesvihaa osa 85367253, siinä, että mietitään TASAPUOLISTA ja MOLEMPIA TYYDYTTÄVÄÄ parisuhdetta! Kun ei ole mahdollista sellainen yhteiselo, missä vain toinen ITSEKKÄÄSTI päättää kaikesta! Kondomi on monille ainoa ehkäisykeino, eli tuskin mitään oikeaa syytä on sitä hylkiä. Omahyväinen paskiainen, ajattelee vain itseään.

Ja kyllä, mies on ihan varmasti väärässä tässä asiassa. Kymmenen vuotta on pitkä aika kärvistellä. Pistäköön putken poikki.

Mut kun!!111 Miehellä täytyy olla oikeus olla naisen kustannuksella lisääntymättä pitkässä suhteessa, mutta pitää silti satavuotiaaksi asti mahdollisuus jälkeläisiin avoinna! Täytyy olla oikeus!!111

Vierailija
11/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tänne uliseminen auttaa? 

Vierailija
12/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa

Vierailija
13/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostan hattua. Oma mieheni ei mene vasektomiaan vaikka haaveili siitä vuosia. 30 v tuli täyteen ja puheet loppuivat kuin seinään.

Kiitos, mutta ei siinä ole mitään erityistä hatun nostamista. Huomattavasti helpompi vaihtoehto kuin kortsujen kanssa sohlaaminen saati naisille suunnatut ehkäisytavat. Toimenpiteenäkin yksinketaisempi ja vaivattomampi mitä viisaudenhamapaiden poisto oli.

Vierailija
14/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mies voi tulla raskaaksi, miksi hänen täytyisi huolehtia ehkäisystä.

No sitten mies makselee viulut, kun mukulia alkaa syntyä kuin sieniä sateella. Siinä voi mennä vapaa-aika, vauvanhoito ja kotityöt kutsuvat, eikä ole sitä seksiäkään, kun on vaikea raskausaika jne. Heh heh, niin makaa kuin petaa. Lopuksi eron tullessa alkaa elatusmaksujen suorittaminen. Seuraavat naikkoset juoksevat karkuun, kun rahat ei riitä mihinkään ;D

Vierailija
15/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, mutta ei siinä ole mitään erityistä hatun nostamista. Huomattavasti helpompi vaihtoehto kuin kortsujen kanssa sohlaaminen saati naisille suunnatut ehkäisytavat. Toimenpiteenäkin yksinketaisempi ja vaivattomampi mitä viisaudenhamapaiden poisto oli.

On siinä. Yllättävän monelle miehelle vasektomia ei ole vaihtoehto, vaikka se on paras keino kuten sanoit. Joku siinä silti tosi monia hiertää.

Vierailija
16/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on onneksi helppo ratkaisu, ei seksiä miehen kanssa joka ei suostu ehkäisyyn. Jos itse tekee mieli niin voit käydä vieraissa semmoisella joka suostuu käyttämään  koska oma miehesi ei seksiä ilmeisesti riittävästi halua. 

Vierailija
17/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muusta uliset?

Vierailija
18/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka ja sitä ennen ehkäisykeinona selibaatti. Helppoa.

Vierailija
19/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonikierukka ja sitä ennen ehkäisykeinona selibaatti. Helppoa.

Miksi taas ehkäisy aapeen harteille?

Vierailija
20/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä. Yllättävän monelle miehelle vasektomia ei ole vaihtoehto, vaikka se on paras keino kuten sanoit. Joku siinä silti tosi monia hiertää.

Täällä sivussa naureskelen ohiksena, kun muistelen kuinka mies oli aivan kauhuissaan, kun ehdotin meidän koiran pallien poistoa, jotta siitä saataisiin vähemmän aktiivinen narttukoirien suhteen. Muuten ihan mahtava otus, mutta kaikki järki häipyi päästä, kun jossain tuoksahteli.

En sitten jaksanut riidellä asiasta, vaan delegoin miehelle enimmät ulkoilutukset, kun väsyin siihen kiimaiseen koiraan. Onneksi olen yökyöpeli, oli ihanaa rauhassa hiljaisina kuutamo-öinä juoksennella koirakaverin kanssa, kun ketään ei pahemmin ollut missään. Oli vielä sen rotuinenkin, että puolusti tosi hyvin, joten ei tarvinnut selän yli vilkuilla.

Joten voinen ymmärtää sen, kuinka hirvittävä asia joillekin miehille tuo on ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi