Miten saada kipinä syttymään pitkässä suhteessa?
Arki kiireistä, lapsia, paljon puuhaa kotona ja ei aikaa seksille. Olo kuin oltaisiin kämppiksiä. Miten edetä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on naiselle niinkin yksinkertaista kuin ilman ennakkovaroituksia sanoo miehelleen että haluan antaa suuseksiä.
Ei taatusti ole ainoatakaan miestä tässä maailmassa joka ei moisesta innostuisi ja tuntisi itseään maailman onnekkaimmaksi.
Elät rinnakkqistodellisuudessa. Miehet voivat olla haluttomia myös. Esim minun mieheni ei ole halunnut seksiä kahteen vuoteen.
Klikkasin otsikkoa, kun olen miettinyt, miten kipinää voisi saada palautettua, mutta tuntuu, että ei enää mitenkään. Se vaatisi sen, että mies selkeästi ja pitkäjänteisesti osoittaisi haluavan minua ja seksiä kanssani, koska pitää minua niin seksikkäänä. Ei taida tapahtua.
Käy suihkussa ja mene alasti loikoilemaan sängylle tuulettelemaan alapäätäsi. Mies kun kävelee ohi, niin takuulla jähmettyy siihen ja tulee tutkimaan tarkemmin. Ei meillä tarvita sen kummempaa ja seksiä on vähintään joka toinen päivä. Periaatteessa niin usein kuin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on naiselle niinkin yksinkertaista kuin ilman ennakkovaroituksia sanoo miehelleen että haluan antaa suuseksiä.
Ei taatusti ole ainoatakaan miestä tässä maailmassa joka ei moisesta innostuisi ja tuntisi itseään maailman onnekkaimmaksi.
Elät rinnakkqistodellisuudessa. Miehet voivat olla haluttomia myös. Esim minun mieheni ei ole halunnut seksiä kahteen vuoteen.
Klikkasin otsikkoa, kun olen miettinyt, miten kipinää voisi saada palautettua, mutta tuntuu, että ei enää mitenkään. Se vaatisi sen, että mies selkeästi ja pitkäjänteisesti osoittaisi haluavan minua ja seksiä kanssani, koska pitää minua niin seksikkäänä. Ei taida tapahtua.
Käy suihkussa ja mene alasti loikoilemaan sängylle tuulettelemaan alapäätäsi. Mies kun kävelee ohi, niin takuulla jähmettyy siihen ja tulee tutkimaan
Minä liikun kotona paljon alasti, miestä ei kiinnosta vähääkään. Hän on haluton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy suihkussa ja mene alasti loikoilemaan sängylle tuulettelemaan alapäätäsi. Mies kun kävelee ohi, niin takuulla jähmettyy siihen ja tulee tutkimaan
Ai kun kiva, että sinä saat seksiä milloin ikinä vaan haluat. Aika mautonta kuitenkin, että kehuskelet sillä meille haluttomien puolisoille.
Et taida ymmärtää, mitä tarkoittaa haluton mies. Se tarkoittaa miestä, joka ei halua seksiä kertaakaan useampaan vuoteen.
Meillä auttoi se että hankin rakastajattaren. Käsittämätön vaikutus. Olen ollut sen myötä paljon rennompi, nukkunut paremmin ja elämä maistuu hyvältä. Tällaisesta versiosta mikä nyt olen niin näköjään puolisokin tykkää ja alkanut taas flirttailemaan minulle vuoden tauon jälkeen. Hän myös tästä orastavasta ihastuksesta minua kohtaan johtuen hehkuu ulkoisesti mikä sitten taas saanut minutkin uudestaan ihastumaan häneen.
Ei tietoa, kun ei olla päästetty kipinää sammumaan. En vain yksinkertaisesti osaa olla huomioimatta sitä ihanaa ihmistä. Ja takaisin saan samalla mitalla! Kiirettä, väsymystä ja vastoinkäymisiä on meillä riittänyt, mutta ei haittaa kun rinnalla on rakkain. En osaa kuvitella miten halu häntä kohtaan voisi loppua.
Sen voin tosin todeta, että en ole ollut aina tällänen, ex-kumppanin kanssa kipinä sammui heti alkuhuuman jälkeen. Toista se on nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy suihkussa ja mene alasti loikoilemaan sängylle tuulettelemaan alapäätäsi. Mies kun kävelee ohi,
Kuka helvetti katselee halutonta miestä/vaimoa vuositolkulla? Miksi? Kyllä ne lapset kestää eronkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy suihkussa ja mene alasti loikoilemaan sängylle tuulettelemaan alapäätäsi. Mies kun kävelee ohi,
Ei saatana. Eli sua alkaa haluttaa, kun näet kenet tahansa alasti "tuulettelemassa alapäätään"? Jos toinen ei halua, siinä on valitettavasti kyse siitä, että kohde ei haluta. Itse olen ollut tässä tilanteessa, eikä sille väkisin voinut minkään. Ainoa molemmille reilu ratkaisu oli ero.
Onko pakko "kipinöidä", arki on sen verran uuvuttavaa että ihan joka päivä ei tule mieleen.