Kuinka avoimesti kumppanisi/puolisosi katsoo muita naisia? Onko sinulle ok?
Kysymys otsikossa. Eli kuinka avoimesti avoimesti kumppanisi/puolisosi katsoo muita naisia? Illanvietoissa, kauppareissulla tai missä tahansa arkisessa tilanteessa?
Ja jos katsoo, niin onko se sinulle ok? Missä teillä menee raja asiassa? Oletko huomauttanut asiasta kumppanillesi-ja muuttuiko mikään?
Kommentit (117)
Mies vastaa. Alussa katsoi tosi paljon ja pahinta oli että haki kontaktia. Mä sanoin muutaman kerran niin tajusi.
Saahan vaimo katsoa muita naisia. Aika hankalaa elämä olisikin muuten.
M46
Molemmat kiinnitämme ympäristöömme huomiota ihan normaalisti. Kommentoimme toisillemme joskus muita ihmisiä hyvällä tai naureskellen, esim olipas tuolla tytöllä kauniit hiukset, tai katsoikohan tuo ihminen aamulla mitä puki päälleen. Outoahan se olisi jos ei huomaisi jotain kaunista katseltavaa joskus, ja ei se minulta pois ole jos toista ihmistä kehuu vaikka harvoin näin tapahtuukin.
Mieheni ei katso muita naisia pitkään, kun olen paikalla. Muuten katsoo aivan varmasti ja se on ok. Mun paikalla ollessa se olisi hieman tökeröä, varsinkin jos oikein tuijottamaan jäisi.
Vierailija kirjoitti:
Mies vastaa. Alussa katsoi tosi paljon ja pahinta oli että haki kontaktia. Mä sanoin muutaman kerran niin tajusi.
Huvittavaa et miehen kyseessä ollessa tuli alapeukkua. Jumalavita te naiset olette kaksinaismorslisteja.
Miksei kysynys koske sitä jos toinen katsoo muita miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa et miehen kyseessä ollessa tuli alapeukkua. Jumalavita te naiset olette kaksinaismorslisteja.
Mitä tarkoitat miehen kyseessä ollessa? Siis mies katsoi naisia? Vai miehiä?
Katsoo ja paljonkin. Niin paljon, että se häiritsee kauppareissuja, lomamatkoja, jostain kylpyläreissuista puhumattakaan... katselee oikein päästä varpaisiin ja sitten ihmettelee, mistä taas suutuin. Läsnäolo olisi mukava juttu, varsinkin kun ollaan reissussa. Pää pyörii kuin pöllöllä konsanaan. Eipä se vilkaisu mitään haittaisi, mutta kun tämmönen käytös alkaa lähinnä vaan potuttamaan. Ei ole normaalia olla liian mustasukkainen, mutta ei minusta tuollainenkaan käytös ole normaalia. Jokaista vastaan tulevaa naista tuijotetaan kuin jotain lihapalaa. Ja mies on kuitenkin jo nelkyt! Väkisten tulee mieleen, että paranisiko vaihtamalla vai onko kaikki miehet näin juntteja...?
Ei juurikaan katsele, jos on jotenkin poikkeuksellisen näyttävä tai miehen mielestä hieno tyyli niin saattaa jotain vaatteita tai hiuksia katsoa, mutta yleensä ei huomaa mitään. Tämän olen siis havainnut useita kertoja, kun itse kommentoin yleensä hyvällä jonkun ulkomuotoa tai vaatteita tms., niin lähes aina mies sanoo, että jaa en huomannut kattoo.
On myös käynyt niin, että ihastunut asiakas lähetteli hänelle viestiä, kuinka "on huomannut, kun mies katsoo ja hymyilee hänelle", ja miehen vilpitön reaktio kuvaan oli, että kuka hitto toi on, en muista ikinä nähneeni. Eli oli ihan normaalisti asiakaspalvelijana hymyillyt ja tervehtinyt asiakasta, niin kuin satoja muitakin joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoo ja paljonkin. Niin paljon, että se häiritsee kauppareissuja, lomamatkoja, jostain kylpyläreissuista puhumattakaan... katselee oikein päästä varpaisiin ja sitten ihmettelee, mistä taas suutuin. Läsnäolo olisi mukava juttu, varsinkin kun ollaan reissussa. Pää pyörii kuin pöllöllä konsanaan. Eipä se vilkaisu mitään haittaisi, mutta kun tämmönen käytös alkaa lähinnä vaan potuttamaan. Ei ole normaalia olla liian mustasukkainen, mutta ei minusta tuollainenkaan käytös ole normaalia. Jokaista vastaan tulevaa naista tuijotetaan kuin jotain lihapalaa. Ja mies on kuitenkin jo nelkyt! Väkisten tulee mieleen, että paranisiko vaihtamalla vai onko kaikki miehet näin juntteja...?
No hyi. Ei todellakaan ole kaikki miehet tuollaisia. Ainakaan omani ei ole.
Öö kyllä naisetkin katsoo miehiä vaikka oma mies on vieressä. Itse katson ainakin.
En tiedä katsooko mun mies, mutta ei haittaa yhtään jos niin tekee. Nuorempana olin epävarma ja häiritsi jos katseli. Nyt ei haittaisi tipan vertaa.
En tiedä. En ole koskaan huomannut 28v aikana. Varmaan katsoo kauniita naisia, mikäs siinä! Ei ole minulta pois
Ei katsele.On sen verran fiksumpi ettei varattuna miehenä katsele muita naisia.
Eikä varmasti katselisi sinkkunakaan, koska se on typerää käytöstä.Niin kuin naiset olisivat pelkkää silmänruokaa ja vapaasti arvosteltavissa ja kyylättävissä.
Inhottavaa sellainen päästä varpaisiin kyylääminen.
On ok. Saatan jopa itse kehottaa katsomaan, jos näen poikkeuksellisen kauniin naisen.
Ap, mitä haet näillä aloituksillasi??
Mun mies ei ole sokea naiskauneudelle.
Olin nuorena mustasukkainen ja mies tietää vallan hyvin, että mikä on sopivaa ja mikä ei.
T: Tuntematon
EN katso muita naisia