Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teistä tuli jotka olitte peruskoulussa luokkanne parhaita?

Vierailija
04.11.2024 |

Kertokaa lisäksi ikänne.

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristi, 48 v.

Vierailija
42/109 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitarkastaja. 45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnakkaisluokan hikke teki itsemurhan alle kolmekymppisenä. En osaa sanoa, että kuka olisi lopulta ollut meidän luokaltamme paras, mutta mahdolliset ovat valmistuneet yliopistosta: yksi on tehnyt ihan tavallisia töitä ja ollut paljon vanhempainvapailla, toinen ei päässyt opiskelemaan Suomeen, joten opiskeli ulkomailla. Nyt hän on tavallisena virkamiehenä. Kolmekymppisiä. 

Vierailija
44/109 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

FM, tällä hetkellä katkeroitunut pitkäaikaistyötön.

Olen kyllä aina välillä saanut töitäkin tehdä, mutta viimeisen työsuhteeni päätyttyä 55-vuotiaana ei enää ole onnistunut, vaikka olen hakenut mitä vain mitä osaisin/voisin oppia, ja muualtakin kuin kotipaikkakunnaltani.

Pännii etenkin puheet kuinka matematiikan osaajia muka tarvittaisiin. No tässä olisi yksi. Mulla ei ole mikään kiire eläkkeelle, olen terve ja työkykyinen ja -haluinen. 

Vierailija
45/109 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiarvo ala-asteella 9,5 ja yläasteella 8,6, laski kun tuli liikaa traumoja ja henkistä painolastia. Nykyään olen mielenterveyssyistä eläkkeellä, psykoosisairaus iski alle kolmekymppisenä kun opiskelin yliopistossa luonnontieteitä.

Vierailija
46/109 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön. 57.

Vierailija
47/109 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeen mitään, velkaantunut ja elämään kyllästynyt, periaatteessa ihan ok palkka ja koulutus mutta en pidä elämästä. M36

Vierailija
48/109 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniikan tohtori, yliopistonlehtori.

Vierailija
49/109 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

Masentunut itsemurhan partaalla oleva työtön opiskelija.

Jaksuhali, olet poikani ikäinen. t. Äiti. 

Ps. Vedä hetki henkeä ja lepää, niin kyllä se siitä. 

Vierailija
50/109 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekniikan tohtori, yliopistonlehtori.

Ikä 59.

Vierailija
51/109 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi, 36v

Vierailija
52/109 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roska autonkuljettaja. 46v

Vierailija
53/109 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sama itselläni. Ammattikorkeaan päädyin. Nyt ikää jo pian 50v ja välillä edelleen käy mielessä, että pitäisiköhän tänä vuonna yrittää hakea yliopistoon, mutta ehkäpä se juna meni jo osaltani."

Jos vain taloudellisesti ja muussa mielessä pystyt, niin kannustaisin hakemaan yliopistoon. Etenkin jos jokin ala oikeasti kiinnostaa. 

Niin minä aion tehdä kunhan lapset ovat omillaan eivätkä taloudellisesti riippuvaisia minusta. 

Vierailija
54/109 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja. Tosin yläasteen jälkeen en kyennyt lähes 10v opiskelemaan mitään. Olin henkisesti täysin loppu, kiitos koulukiusaamisen ja kotiolojen. Toisaalta ehkä oma traumatausta tekee minusta hoitajana empaattisen ja helposti lähestyttävän. En takuulla katso ketään nenänvarttani pitkin.

51v 

Vierailija
55/109 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmistoalalla esimihenä, DI.

Olin luokkani paras matikassa, fysiikassa, kemiassa sekä puutöissä. Kielissä, liikunnassa ja kuviksessa surkea.

Vierailija
56/109 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt sekuntiakaan mitään peruskoulua. Kansakoulua kävin 4 v ja sen jälkeen 5 v oppikoulua ja sitten 3 v lukiota.

Kaikissa noissa olin luokkani priimus.

Sitten menin yliopistoon ja luin itseni herraksi.

Tein akateemista, hyväpalkkaista työtä 45 v.

Nyt vietän eläkevuosia golffaillen ja purjehtien kesällä Suomessa ja muut ajat ulkomailla lämmöstä nauttien.

Vierailija
57/109 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin luokan paras ja minusta odotettiin paljon. No, traumoja liikaa eikä minusta oikein mitään tullut. 

Toivon ettei omista lapsista tule luokan parhaita. Ne lapset, jotka saavat keskivertoarvosanoja, saavat kasvaa ilman paineita. Eivätkä tipu liian korkeista pilvilinnoista jos elämä heitteleekin. 

Vierailija
58/109 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoislääkäri ja lääketieteen tohtori. 57 v. 

Luokkakaverista lakimies tai siis - nainen. Kolmas, mies, taitaa olla yrittäjä tai konsultti. 

Vierailija
59/109 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filosofian tohtori ja nykyään olen energia-alan ympäristökonsultti, 36 v. 

Vierailija
60/109 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkyvyttömyyseläkkeellä oleva autisti. Ei ollut siihen aikaan neurokirjon häiriöihin osaamista ja kuntoutusta, joten tavallaan jäi lahjakkuudet hyödyntämättä, kun yliopisto jäi kesken.

N43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi