Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveriporukka jättää sinkun pois

Vierailija
10.08.2023 |

Olemme tunteneet tämän kolmekymppisistä muodostuvan kahdeksikon kanssa yli 15vuotta, nuorina käytiin yhdessä keikoilla, festareilla ja baareissa. Jokainen vuorollaan löysi miehen ja osa heistä perusti perheen paitsi minä. Nyt näen jatkuvasti somessa heidän jatkavan yhdessä käyvän ulkona ja viettävän iltoja, minua ei kukaan heistä ikinä ole pyytänyt mukaan, varmasti tietävät minun istuvan yksin kotona kaikki illat. Miksi minut on jätetty pois ja seurani ei enää kelpaa

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pihalla olet. Syy ei ole sinkkuna olosi vaan olet muuten vain heille vastenmielinen. Mollaatko muita? Etkö ole edes näennäisesti kiinnostunut heidän perhe-parisuhde-lapsielämästään? Surkutteletko ääneen yksinäisyyttäsi? Mieti.

Vierailija
2/43 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun kaveripiirissäni ainakaan. Olisiko peiliinkatsomisen paikka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tarkastelisin sinuna ehkä omaa käytöstäsi. Meillä on myös naisporukka, josta neljä on naimisissa ja yksi on "ikisinkku". Tämä ikisinkku ei tapaamisilla koskaan kysele muiden kuulumisia tai ole kiinnostunut muiden elämästä. Paasaa aina vain uusista Tinder-treffeistään ja epäonnistuneista mieskuvioistaan. Todella negatiivinen. Joskus jos halutaan pitää mukava ilta missä on positiivinen ilmapiiri, olisi vain helpointa jättää tämä sinkku kutsumatta.

Vierailija
4/43 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin. 😊

Vierailija
5/43 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne mahdollisen eron jälkeen sitten taas sut muistavat. Toivottavasti olet siihen mennessä löytänyt uusia ystäviä itsellesi. Älä jää sinne kämppääsi istumaan ja itkemään.

Vierailija
6/43 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teillä on tosiaan nyt niin erilaiset elämäntilanteet ettei jutut enää oikein kohtaa. Jo pariutuneet ei ehkä jaksa enää niin miettiä just jotain treffailuja kun se on taakse jäänyttä elämää. Minulla on lapset juuri lentäneet pesästä enkä tahdo jaksaa enää normaalia kohteliasuutta enempää miettiä jotain yläkouluikäisten ongelmia. Löytäisitkö uusia sinkkukavereita?

Vierailija
7/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä puhu mistään omista miesten treffailuistani, kuten sanoin istun yksin kaiket illat. En siis aktiivisesti etsi miestä.

AP

Vierailija
8/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä puhu mistään omista miesten treffailuistani, kuten sanoin istun yksin kaiket illat. En siis aktiivisesti etsi miestä.

AP

Elämäntilanteet vain välillä vievät erilleen. Oletko ollut kiinnostunut perheiden elämästä, vauva-ajan aikana tukena ja seurana, tapaatko ystäviäsi muuten, kun vain illanistujaisissa?

Vierailija
9/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Ehkä olet negatiivista seuraa? Miksi kaikki sosiaalinen elämäsi on tuon yhden vanhan porukan varassa?

Vierailija
10/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä naisten ryhmissä.

Omaan napaan tuijjottelua.

Ensin eristetään se joka ekana saa lapsen. Ja lopuksi se jolla ei lasta ole.

Tähän mahtuu vielä lukemattomia syitä millä joku dumpataan.

Vierailija
11/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista elämä on. Nuoruus ei säily ikuisesti. Ihmisten elämä muuttuu pysyvästi lapsen saannin jälkeen ja lapsen kanssa oleminen on hämmästyttävän intensiivinen asia varsinkin vauvana.

Vierailija
12/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on aina kaikissa suhteissa. Kun pariudutaan, sinkut jäävät syrjään, mutta kun parisuhde kariutuu, sinkku kelpaa olkapääksi, kunnes uusi parisuhde löytyy. Nämä loputtoman onnen etsijät eivät ymmärrä, kuinka monta ihmistä he tallovat jalkoihinsa omaa onneaan tavoitellessaan. Jos sinkkuna kieltäydyt olkapäänä olemisesta, olet itsekäs mulkku.

Vierailija
13/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon aina ollu yksinäinen pc pelaaja, nykyään sitten joka pelissä toimintapainike LISÄÄ KAVERI...

Ihankuin puhdas läppäsy joka kerta.

Vierailija
14/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon tämä poisjättäminen alkoi? Eiköhän kolmekymppistä moni ole pariutunut jo myöhäisestä teini-iästä tai kahdestakympistä lähtien. Ei porukka hajonnut siihenkään. Eikä noin iso porukka ala kaikki samaan aikaan seurustelemaan ja jätä sinkkua yhtäkkiä rannalle.

Jos sinulla ei ole muita kavereita, voi kysyä miksi ei? Onko sinun elämä jäänyt paikalleen jonnekin teiniaikoihin kun sen jälkeen elämään ei ole tullut uusia ihmisiä? Eikä vain seurustelumielessä.

Vierailija
15/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajaista olisi että tuollaisessa löyhässä porukassa yhden koko sosiaalinen elämä olisi sen varassa. Miksei hän itse ehdota tapaamisia tai harrasta mitään iltaisin porukan ulkopuolella?

Vierailija
16/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täällä on jo sanottu, ei se sinun sinkkuudesta johdu. Ei meidän kaveriporukasta ketään ole potkittu sinkkuuden takia.

Vierailija
17/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kelpuuttanut omantasoista miestä. Olet nirso joten jäit porukan ulkopuolelle.

Vierailija
18/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pihalla olet. Syy ei ole sinkkuna olosi vaan olet muuten vain heille vastenmielinen. Mollaatko muita? Etkö ole edes näennäisesti kiinnostunut heidän perhe-parisuhde-lapsielämästään? Surkutteletko ääneen yksinäisyyttäsi? Mieti.

Onpas mussukalla peilaukset! Menehän syömään, kohta on äitisi kattanut pöydän!

Vierailija
19/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse heihin yhteydessä koskaan? Kuka niitä tapaamisia järjestää? Tee aloite ja ehdota sinä seuraavaksi joku tapaaminen. 

Vierailija
20/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on aina kaikissa suhteissa. Kun pariudutaan, sinkut jäävät syrjään, mutta kun parisuhde kariutuu, sinkku kelpaa olkapääksi, kunnes uusi parisuhde löytyy. Nämä loputtoman onnen etsijät eivät ymmärrä, kuinka monta ihmistä he tallovat jalkoihinsa omaa onneaan tavoitellessaan. Jos sinkkuna kieltäydyt olkapäänä olemisesta, olet itsekäs mulkku.

No ei ole meidän kaveripiirissä sinkkuja jätetty ulkopuolelle. Ihan samanlaisia kavereita ovat kuin ennenkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme