Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei pidä 30.v juhlia niin eikö silloin anneta lahjoja?

Vierailija
19.02.2007 |

Kaverini on kaikki melkein viettäneet juhliansa ja olemme ostaneet isolla porukalla aina lahjan (tatuonteja, koruja ym.) Itse en pitänyt juhlia ja en saanu kyllä lahjojakaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Tekee lapsellekin ihan hyvää opetella sosiaalisia taitoja ja kestämään pettymyksiä, sillä aina ei voi itse saada jänniä lahjoja, vaikka muut niitä saisivat.

Vierailija
2/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti olisi jo kiva ylläri.

Nykyihmisten ahneudella ei näytä olevan rajoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että lahjoja voisi pitää jopa epäkohteliaina. Varsinkin jos olet nainen.

Vierailija
4/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhliinhan onvähän noloa mennä ilman lahjaa,vaimitä?

Vierailija
5/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
6/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siitä vaan, pakkoa ei ole, varsinkaan jos ei ole juhlaa tai muuta tapaamista sen merkeissä.

Vierailija
7/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

' pikku' juhlien kuten 30 v. kohdalla. Jonkun isomman jutun muistaminen ilman juhlaakin on minusta kohteliasta, syntymäpäivistä vaikka 50 v. Äläkä loukkaannu että vähättelin vuosipäivääsi, tarkoitin vain yleisiä käytöstapoja.

Vierailija
8/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

5, ei minua ainakaan nolota yhtään mennä juhliin ilman lahjaa, ei aikuiset tarvitse lahjoja!

Vierailija
9/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lapset on ihan eri asia kun aikuiset.

Vierailija
10/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lapset odottaa synttäreitä ihan eri tavalla kun aikuiset ja on paljon tärkeämmät.

Vierailija
11/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta aikuisuus on juuri sitä että asettaa lapset itsensä edelle. Eli jos kilpailet lasten kanssa lahjoista, et ole aikuinen iästäsi riippumatta. Lapselle synttärit ovat tosiaan vuoden isoin juttu. Päiviä lasketaan etukäteen ainakin kuusikymmentä päivää, ja juhlia odotellaan. Itse vanheneminenhan se on isoin juttu lapselle, mutta kyllä lahjoista iloitaan aivan hirveästi, ovat ne sitten mitä tahansa.

Aikuisenakin tulee hyvä mieli, jos toinen muistaa, mutta syntymäpäivä nyt on vain päivä muiden joukossa, ja parhaimmillaan hyvä tekosyy järjestää ystäville juhlat. Itsestäni on kiva saada lahjoja, mutta ei minulla niistä sellaista lapsenomaista iloa tule, suurempi ilo tulee siitä että on läheisiä ihmisiä.

Vierailija
12/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä minusta aikuisuus on juuri sitä että asettaa lapset itsensä edelle. Eli jos kilpailet lasten kanssa lahjoista, et ole aikuinen iästäsi riippumatta. Lapselle synttärit ovat tosiaan vuoden isoin juttu. Päiviä lasketaan etukäteen ainakin kuusikymmentä päivää, ja juhlia odotellaan. Itse vanheneminenhan se on isoin juttu lapselle, mutta kyllä lahjoista iloitaan aivan hirveästi, ovat ne sitten mitä tahansa.

Aikuisenakin tulee hyvä mieli, jos toinen muistaa, mutta syntymäpäivä nyt on vain päivä muiden joukossa, ja parhaimmillaan hyvä tekosyy järjestää ystäville juhlat. Itsestäni on kiva saada lahjoja, mutta ei minulla niistä sellaista lapsenomaista iloa tule, suurempi ilo tulee siitä että on läheisiä ihmisiä.

Miten se on lapselta pois, jos äitiä tai isää muistetaan? Yleensä lapsi itsekin haluaa muistaa päivänsankaria, oli kyseessä sitten aikuinen tai lapsi. Ei tässä ole mistään kilpailusta kyse, vaan sinun sairaan mielikuvituksen tuotteista.

Vierailija
13/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä ihmeen perusteluja siinä tarvitaan. Lapselle se nyt vaan on jännää viettä synttäreitä ja saada lahjoja.

Taidatte olla niitä curling-mammoja, joiden periaatteena on, että jos joku saa lahjoja, niin kaikkien on saatava. Hohhoijaa. Tekee lapsellekin ihan hyvää opetella sosiaalisia taitoja ja kestämään pettymyksiä, sillä aina ei voi itse saada jänniä lahjoja, vaikka muut niitä saisivat.

Vierailija
14/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen ja aikuisen tarpeessa saada lahja. Minusta siinä on ero, ja tilanteessa jossa pitäisi valita (jostain mielikuvituksellisesta syystä) kumpi saisi lahjan syntymäpäivänään, lapsi vai aikuinen, minusta normaali aikuinen vastaa aina että lapsi. Jos sinäkin vastaat näin, sinäkin oikeasti tiedät että lapsella ja aikuisella on eroa. Jos et vastaa, toivon että sinulla ei ole lapsia ennen kuin kasvat aikuiseksi.

Vierailija
15/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joo, jätä seuraavat synttärit lapseltasi väliin ja älä anna yhtään lahjaa että osaa myös pettyä.

Vierailija
16/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lapsen ja aikuisen tarpeessa saada lahja. Minusta siinä on ero, ja tilanteessa jossa pitäisi valita (jostain mielikuvituksellisesta syystä) kumpi saisi lahjan syntymäpäivänään, lapsi vai aikuinen, minusta normaali aikuinen vastaa aina että lapsi. Jos sinäkin vastaat näin, sinäkin oikeasti tiedät että lapsella ja aikuisella on eroa. Jos et vastaa, toivon että sinulla ei ole lapsia ennen kuin kasvat aikuiseksi.

Tämä kysymys on täysin akateeminen. Ei ainakaan minulle ole koskaan tullut sellaista tilannetta, että pitäisi miettiä, että aikuinen vai lapsi. Ja hohhoijaa. Jo aletaan vanhemmuuttakin arvostella LAHJAN OSTAMISEN PERUSTEELLA.

Vierailija
17/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä aina lasken kaksiviikkoa aikaisemmin päiviä synttäreihin ja en puhu mistään muusta. Unikaan ei meinaa tulla kun jännittää niin paljon. T. 34.v

Vierailija
18/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa antaa lahjan ystävälleen, sitten antaa. Ei siihen mitään pakkoa ole. Itse muistan aina ystäviäni syntymäpäivänä.

Vierailija
19/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tietysti on eriasia kun mieheni antaa lasten kanssa hankitun lahjan minulle, siinäkin se on lapsille tärkeetä (en osaa perustella että miksi)

Vierailija
20/20 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

29, mitä tuo 24 sitten yrittää sanoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä