Sarjakusettaja-TV-sarja YleAreenalla!
Koko sarja tuli tänään katsottavaksi YleAreenaan. Olen nyt katsonut yhden jakson, ja voin sanoa, että on tosi koukuttava sarja.
Olisi mukavaa keskustella aiheesta täällä, mutta toivoisin, että keskustelu pysyisi asiallisena, ja ettei tulisi tuomitsevia kommentteja heitä vastaan, jotka rehellisesti tulevat kertomaan kokemuksistaan, joissa ovat tulleet huijatuksi.
Kuka tahansa voi joutua vastaavanlaisen manipulaation kohteeksi. Kyse on vain siitä, kuinka pian henkilö huomaa, että uuden tuttavuuden aikeet eivät olekaan olleet vilpittömät.
Surullisia tarinoita, mutta arvostan suuresti sitä, että huijauksen kohteeksi joutuneet tulevat kertomaan kokemuksistaan. Se on todellisen rohkeuden merkki.
Kommentit (379)
Vierailija kirjoitti:
Ylen propagandaa jossa syyllistetään taas perussuomalaisia.
Sinulla siis sisäpiirin tietoa, että kusettajajimi perussuomalaisia. Ok.
Inhottava tapaus! Varottakaa mammat tyttäriänne.
Fiksusti ja rauhallisesti pystyy Roza asiasta kertomaan vaikka on noin rankka kokemus. Kannattaa katsoa.
Ihan hirvee mies. Eikä tää ole valitettavasti oo edes harvinaista et joku joutuu näin systemaattiseen taloudellisen väkivallan uhriksi. Ihan turha syyllistää ketään muuta , kun tätä ihmispaskaa.
Miten noin tyhmiä naisia voi olla olemassa? Antaa esim. puolituntemattomalle 12 000 asuntosäästötililtä. Täytyy olla tosi rikas nainen, kun on varaa antaa rahaa noin vaan pois. Ei köyhällä olis varaa elättää huijareita. Rikkaiden muijien pelehtimistä.
Mielestäni myös Rozan olisi pitänyt saada tuomio ja kertoi asioista omaa osuuttaan peitellen. Ohjelmassa itse asiaas jäi epäselävksi tuliko Rozalle tuomio vai ei? Jos annat toiselle puhelimesi etkä siinä vaiheessa mene poliisille kun huomaat mitä hän sillä tekee tai käyt itse ne ostetut tuotteet hakemassa niin olet kyllä yhtä lailla tekijä. Ja toisin toimimisen mahdollisuus on ollut moneen kertaan.
Oli karmiva sarja. Katsoin kaikki putkeen. Katselen kyllä sarjamurhaaja dokumentteja yms. mutta tämä sai kyllä selkäpiin karmimaan pahemmin kun ne. Järkyttävää mihin tilaan tuo saa psyykattua nuo naiset. Ilmeisesti paljolti ihan vaan peliaddiktion ja psykologisen pelin takia. Nuo ei edes käyttänyt mitään aineita, eikä alkoholikaan ollut kuvioissa ilmeisesti juuri lainkaan. Silti noin sairasta menoa.Olen vauvapalstan kehujen arpeuttama mieskin vielä. Silti naisten kohtalo kauhistuttaa.
Mä en ymmärrä et miksei noi naiset ole ilmoittaneet poliisille jos toinen vie puhelimen ja pankkikortin? Ja ostelee tavaroita heidän nimiin? Onko upea talo ja lupaus makeasta elämästä houkuttaneet niin paljon et on kestetty selvää kaltoinkohtelua?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni myös Rozan olisi pitänyt saada tuomio ja kertoi asioista omaa osuuttaan peitellen. Ohjelmassa itse asiaas jäi epäselävksi tuliko Rozalle tuomio vai ei? Jos annat toiselle puhelimesi etkä siinä vaiheessa mene poliisille kun huomaat mitä hän sillä tekee tai käyt itse ne ostetut tuotteet hakemassa niin olet kyllä yhtä lailla tekijä. Ja toisin toimimisen mahdollisuus on ollut moneen kertaan.
Ei jäänyt epäselväksi. Ei saanut tuomiota, mikä oli hänelle tietenkin valtava helpotus.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirvee mies. Eikä tää ole valitettavasti oo edes harvinaista et joku joutuu näin systemaattiseen taloudellisen väkivallan uhriksi. Ihan turha syyllistää ketään muuta , kun tätä ihmispaskaa.
Kyllä se on harvinaista. Siis siinä mielessä, että ei tuollaisia psykopaatteja ole paljon, jotka tuohon pystyvät. Toki yhdellä voi olla niitä uhreja paljon. Miehillehän tätä tapahtuu myös, mutta heistä ei näitä dokumentteja tehdä. Harva tekee rikosilmoitusta, saati tulisi kameroiden eteen.
Jäi epäselväksi onko tuo tyyppi nyt sitten istumassa, vai päässyt jo ulos. Ei välttämättä kuitenkaan istu tuosta kun puolet, ja on mahdollisesti ollut vangittuna oikeuskäsittelyn ajan. Ihan varmaa on, että tuo jatkaa kun pääsee vapauteen.
Ärsyttää, että ei tiedä miltä tuo näyttää ja mikä hänen nimensä on.
Hirvee mies, mut miks noi naiset anto sille rahaa? Ei selviä sarjasta. Onko nuo naisetki jotenkin outoja tapauksia?
Vierailija kirjoitti:
Hirvee mies, mut miks noi naiset anto sille rahaa? Ei selviä sarjasta. Onko nuo naisetki jotenkin outoja tapauksia?
Taitaa olla ainakin aika hyvännäköinen jätkä, jos joku suostuu lähtemään kylpylälomalle 2 tunnin tapaamisen jälkeen.
Siinä oli oikea narsisti nyt palstan exäni on narsisti -huutelijoille.
Googlettakaas sanoilla Poliisi epäilee kuopiolaismiestä 800 000 euron petoksista. Kyseessä on samankaltainen henkilö. Jännä nähdä missä vaiheessa tuo tulee esille, ei nimittäin istu ensimmäistä kertaa vankilassa.
Jos olette joutuneet vastaavanlaisen petoksen uhriksi, niin tehkää ilmoitus poliisille. Eikä ole syytä häpeään, koska nämä tyypit osaavat toimia.
Mä en tajua noita naisia. Yksikin siirti Jimin tilille 200€ kun olivat tavanneet pari tuntia aiemmin. Heti suunniteltiin kylpyläreissua. Seuraavana päivänä Rovaniemen reissua. Toinen oli lyhyen tuttavuuden jälkeen muuttamassa Jimin kanssa New Yorkiin.
Mä kavahtaisin kauas ja nopeasti tuollaisen miehen kohdalla. Rahoilla, asunnoilla, autoilla yms. rehentely on mulle turn off ja tuollainen pinnallinen rehentelijä saa kenkää.
N45
Käy kyllä sääliksi noita naisia. Toivottavasti he saavat apua ja jatkavat elämää ja ymmärtävät ettei syy ollut heissä. He eivät ole olleet tyhmiä. Jos te jotka niin väitätte lukisitte mitään tuollaisesta väkivallan muodosta,niin ymmärtäisitte.
Toivotaan,että ihmiset tunnistaa tämän tyypin ja muut samankaltaiset ja luottaisivat omaan sisäiseen hälytyskelloon,jos kaikki ei tunnu normaalilta ja lähtevät mahdollisimman nopeasti tuollaisen ihmisen läheltä.
"Nollalinja auttaa väkivallan kokijoita, läheisiä ja ammattilaisia 24/7 numerossa 080 005 005 ja chatissa ma-ke klo 9-15 ja to-pe klo 14-20 osoitteessa nollalinja.fi. Nollalinjalle soittamalla tai chat-palvelun kautta saat myös lisätietoa eri väkivaltapalveluista ympäri Suomen."