Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**EX-HAAHUT VIIKKO 8**

19.02.2007 |

[color=6959cd][size=4]¤¤EX-HAAHUILIJAT¤¤ [/size][/color]

[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon/-ja kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]

[color=6959cd]Ex-haahuilijat lasketun ajan mukaisessa järjestyksessä[/color]

[b][color=darkviolet]Helmikuu 2007[/color][/b]

[b][color=violet] memmuli24 [/b][/color] [color=red] LA 1.2.[/color]

[b][color=violet] Enni-Maija [/b][/color] Minä -78, mies -65, alkuraskauden km -02, 03 ja -03, poika syntyi 08/04, ja toisen lapsen [color=red]LA 24.2.[/color]

[b][color=darkviolet]Maaliskuu 2007[/color][/b]

[b][color=violet] mami-74 [/b][/color] minä -75, mies -69, lapset -99 ja -02. Km:t 11/04 rv 12+5 ja 08/05 rv 14+5. Pohjanmaa.[color=red] LA 4.3.[/color]

[b][color=violet] Kerry [/b][/color] Olen 37 v, mies 41 v ja lapset 10, 6 ja 3 v. Takana kaksi keskenmenoa: 06/01 ja viimeisin 03/06, nyt odotan neljättä.[color=red] LA 5.3.[/color]

[b][color=violet] Lizie [/b][/color] oma ikä 28v, mies 30v, esikoinen -04, spontaani km 4/-06 rv11+6.[color=red] LA 11.3.[/color]

[b][color=violet] eka-vekara [/b][/color] minä -77 ja mies -74, yksi lapsi: poika 12/03, spontaani km 1/06 rv 7+2 ja keskeytynyt km 4/06 rv 11+.Asumme Etelä-Suomessa.[color=red] LA 15.3.[/color]

[b][color=violet] titi75 [/b][/color] minä-75, mies-67. Yritys aloitettu 09/2004, takana km 07/2005 ja 09/2005. Esikoista odotellaan, [color=red] LA 16.3.[/color]

[b][color=darkviolet]Toukokuu 2007[/color][/b]

[b][color=violet] Limetti1 [/b][/color] 23-vuotias 1 1/2 vuotiaan pikkutaaperon äiti. Keskenmenon sain heinäkuussa rv6 ja nyt heti tärppäsi uudestaan, ilman menkkoja välissä.[color=red] LA 1.5[/color]

[b][color=violet]Pirpaliina: [/b][/color] vm-78 mies vm-80, ennestään tytön 01/03 ja pojan 08/04 äiti, km koettu rv8+ 08/06 ja nyt raskaana ennen km jälkeisiä menkkoja[color=red] LA 17.5[/color]

[b][color=violet]emunainen: [/b][/color] 23 v mies 27 v, esikoista odotellaan. km 11/05 n. 8 rv:lla. Itä-Helsingissä asustellaan. [color=red]LA 19.5.07[/color]

[b][color=darkviolet]Kesäkuu 2007[/color][/b]

[b][color=violet]Juuliar74: [/b][/color] Olen vm 74, samoin mieheni. Asun Etelä-Karjalassa ja meillä on yksi tyttö, synt. 03/2005. Toista lasta aloimme yrittää tänä kesänä ja ensimmäinen (ja toivottavasti myös viimeinen) km tuli 08/2006. [color=red] LA 12.6[/color]

[b][color=violet]Sani-74: [/b][/color] minä -74 mies -68, kaksi lasta -01 ja -03 syntyneet. Km 8/05 (kohdunulkopuolinen). [color=red] LA 26.6[/color]

[b][color=violet]Koala-72: [/b][/color] Minä siis -72, mies-71. Ensimmäistä hartaasti odotetaan. Km 11/2005 (kaksoset). Nyt plussa lokakuussa. [color=red] LA 28.6.[/color]

[b][color=darkviolet]Heinäkuu 2007[/color][/b]

[b][color=violet]DreamOne: [/b][/color] Olen 29-vuotias, mies 26-vuotias. Ensimmäinen clomeilla avustettu raskaus päättyi keskenmenoon vuonna 2004 ja toinen raskaus todettiin tuulimunaksi viikolla 12 kesällä 2006. Nyt plussasin ensimmäisestä clomikierrosta ma 13.11.2006. [color=red] LA 25.7.[/color]

[b][color=darkviolet]Elokuu 2007[/color][/b]

[b][color=violet]Helga76: [/b][/color] Molemmat 3-kymppisiä. Ekaa yritetään. Keskeytynyt km 07/06. Plussauspv 2.12.06. [color=red] LA 13.8.[/color]

[b][color=darkviolet]Syyskuu 2007[/color][/b]

[b][color=violet]Joululahja: [/b][/color] minä 32v, mies 39v, poika 12/04, keskeytynyt km rv 12 05/06. Plussasin 28.12. [color=red] LA tod. näk. 3.9.[/color]

[b][color=violet]Ultsi75: [/b][/color] Sain km:n 12/06 rv 6 ja uuden plussan sain heti seuraavasta kierrosta 7.1.07. Aikaisemmat lapset syntyneet -01 ja -03. Ykkösen ja kakkosen välissä mulla oli myös km rv 10+ (vai olikohan se 11+). [color=red] LA 13.9.[/color]

[b][color=violet]levinia: [/b][/color] Neljän tytön äiti ulkomailta, minä ' 69 ja mies ' 66, takana tm 3/06 ; ja km:t 6/06 ja 10/06 viikoilla 8+. [color=red] LA 16.9.[/color]

[b][color=violet]Tuutupii: [/b][/color] 28 v kuumeilija, mies on 31 v. Meillä on 1 v 9 kk ikäinen poika ja asumme Itä-Suomessa. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 2006. Minulla todettiin tuulimuna 10/06. Nyt siis uusi plussa 12.1.07. [color=red] LA 23.9.[/color]

[color=6959cd]♥ [/color][color=darkviolet] Vauvoja vuoden ajalta: [/color][color=6959cd] ♥[/color]

[color=6959cd][b] Nette [/color][/b] 28.2. [color=blue]poika[/color], 3510 g ja 51 cm, pipo 35 cm

[color=6959cd][b] tiitiäinen05 [/color][/b] 5.3. [color=red]tyttö[/color], 3170 g ja 49 cm, pipo 34cm

[color=6959cd][b] n.1979 [/color][/b] 7.3. [color=red]tyttö[/color], 3130 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] kati. [/color][/b] 15.3. [color=blue]poika[/color], 2870 g ja 48 cm

[color=6959cd][b] miusumausu [/color][/b] .3. [color=blue]poika[/color], 3490 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] Melike77 [/color][/b] 23.3. [color=blue]poika[/color], 4300 g ja 54 cm, pipo 35,5cm

[color=6959cd][b] Wilkuna-72 [/color][/b] 2.4. [color=red]tyttö[/color], 3360 g ja 49 cm, pipo 35cm

[color=6959cd][b] Riax [/color][/b] 16.4. [color=red]tyttö[/color], 4325 g ja 53 cm, pipo 37cm

[color=6959cd][b] joanna04 [/color][/b] 30.4. [color=red]tyttö[/color], 3592 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] petjuska [/color][/b] 5.5. [color=blue]poika[/color], 2980 g ja 47 cm

[color=6959cd][b] Miikuko [/color][/b] 6.5. [color=red]tyttö[/color], 3710 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] Mauku75 [/color][/b] 24.5. [color=red]tyttö[/color], 3555 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] uba-aba[/color][/b] 27.5. [color=blue]poika[/color], 3220 g ja 49 cm, pipo 34,5 cm

[color=6959cd][b] Aapeli_77[/color][/b] 10.6. [color=blue]poika[/color], 3620 g ja 52 cm, pipo 36,5 cm

[color=6959cd][b] Kengu76 [/color][/b] 25.6. [color=red]tyttö[/color], 2855 g ja 49 cm, hattu 32 cm

[color=6959cd][b] kuutar-74 [/color][/b] 5.7. [color=red]tyttö[/color], 4000 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] Vinku75 [/color][/b] 29.6.[color=blue] poika[/color], 3330 g ja 49 cm

[color=6959cd][b] Hope74 [/color][/b] 17.7. [color=blue] poika[/color], 3390 g ja 50,5 cm, pää 34 cm

[color=6959cd][b] Wannabemami [/color][/b] 26.7. [color=blue] poika[/color], 3280 g ja 48 cm, pipo 36 cm

[color=6959cd][b] Niamey_85 [/color][/b] 19.8. [color=red]tyttö[/color], 3230 g ja 50 cm, pipo 36,5 cm

[color=6959cd][b] Lauris [/color][/b] 19.8. [color=blue] poika[/color], 3930 g ja 52 cm,pipo 35 cm

[color=6959cd][b] Sartsu [/color][/b] 23.8. [color=blue] poika[/color], 3545 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] Kerttukasperi [/color][/b] 26.8. [color=blue] poika[/color], 3005 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] Femmamma [/color][/b] 7.9. [color=red] tyttö[/color], 3805 g ja 51 cm, pipo 37 cm

[color=6959cd][b] Neronja [/color][/b] 7.9. [color=red] tyttö[/color], 3650 g ja 49 cm, pipo 36 cm

[color=6959cd][b] Kuonokas [/color][/b] 8.9. [color=blue] poika[/color], 3185 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] Masunasu [/color][/b] 15.9. [color=blue] poika[/color], 4480 g ja 52 cm, pipo 36 cm

[color=6959cd][b] Peebee [/color][/b] 15.9. [color=red] tyttö[/color], 3465 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] UusiNuppu [/color][/b] 26.9. [color=blue] poika[/color], 4070 g ja 51.5 cm

[color=6959cd][b] ulriina [/color][/b] 4.10. [color=red] tyttö[/color], 4310 g ja 54 cm

[color=6959cd][b] myttynen75 [/color][/b] 4.10. [color=blue] poika[/color], 3864 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] hexu83 [/color][/b] 13.10. [color=blue] poika[/color], 3840 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] marrasmamma [/color][/b] 2.12. [color=blue] poika[/color], 3370 g ja 49 cm, pipo 34 cm

[color=6959cd][b] nippula [/color][/b] 23.12. [color=blue] poika[/color], 3080 g ja 49,5 cm

[color=6959cd][b] maria80 [/color][/b] 16.1. [color=blue] poika[/color], 4320 g ja 53 cm

[color=6959cd][b] Hannele-81 [/color][/b] 10.2 [color=blue] poika[/color], 2890 g ja 49 cm

[color=6959cd]Ex-haahujen yahoo-lista:[/color]

[b][color=darkviolet] groups.yahoo.com/group/exhaahut [/color][/b]

[color=6959cd]Listalle ovat tervetulleita kaikki exät, jo jakautuneetkin :)[/color]

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color][color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4]

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vaan Limetille tulla äkkii kertoon, et niin no jos neukkatäti kokeilis jotenkin kohdun kokoa yms, et tietäis ees jostain vauvan kasvavan niin en ois läheskään niin huolissani!

Mut edellisellä kerralla ei viitsinyt edes kuunnella ääniä, kun olin edellisenä päivänä käyny polilla tsekkauttaa mahakivun. No sinänsä ymmärrettävää, et jos eilen oli hyvin elossa ja liikkuvainen mihis se tilanne ois muuttunu.

Mut koko aikana ainoastaan ekalla kerralla on kopeloinu kohdun laitoja. Muuten ei mitään. Siks osittain mulla varmaan onkin sellanen " hölömö" olo, et ai jaa näinkö iisisti sitä vaan luotetaan, et kyllä se vauva voi hyvin...

Voi olla, et tää murehtiminen on turhaa, mut kaitpa se tässä muutenkin niin epävarmassa tilanteessa pistää miettimään, et voikohan tääkin olla oire jostain tai muuta yli vilkkaan mielikuvituksen tuotetta...

Tosi harmillista, et sulla vaan suppareita pukkaa vähän väliä, jospa se masukki vaan harjoittelee äidin hermojen kustannuksella, et jaksaa sit pontevasti syntyä tähän maailmaan oikean ajan koittaessa.

Mut koita nyt tilanteen sallimissa rajoissa ottaa suht iisisti!

ON: Mä en enää yski kuin ihan vähän, jes tauti alkaa olla selätetty!!!! Tosin kurkku on vaan kuiva korppu, ja nenä samoin, mut kaitpa nekin siitä sitten vertyy ajan mittaan.

Pienen pientä omituista juttua tuntuu toisinaan massussa, en vieläkään tiiä onko liikkeen tapaisia, vai suolen kurnutusta. No kaitpa sekin selviää jossain vaiheessa!

Hauskat Sunnuntait kaikille!!

Terkuin Helga & Maris

Vierailija
62/66 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naatti fiilis! En tiedä olisiko tuo Kirmeliittos, joka vie multa kaikki mehut näin. Mitään ei jaksa ja väsyttää vaan. Tietty kun miettii, että yöllä kun ravaa tunnin välein pissalla, niin eihän siinä mitään sikeitä unia tule vedeltyä. Nyt vielä kun äsken syötiin, niin levollehan tästä on mentävä kohta kun ei pysy silmät auki.

Huolikin painaa Kirmelistä...tää on nyt niin tätä samaa mitä muillakin jotka näitä loppupäiviä on täällä tallannut. Jotenkin sitä alka iskeä se paniikki, että kun tän nyt sais vietyä kunnialla loppuun. Enää 11 yötä sektioon...sen kun vielä kestäisi panikoimatta. Eilen olin jo ihan varma, että vauvalla ei ole kaikki kunnossa...kun on jo taas parin päivän ajan ollut vähän liian rauhallinen. En muista edes koska viimeksi kuuntelin kotidoplerilla sydänääniä...varmaankin joskus vähän jälkeen rakenneultran, eli puolen välin paikkeilla...mutta nyt oli mukamas niin kauhee hätä, että kaivoin sen dopplerin esiin ja kuuntelin, että onko tää nappula enää hengissä edes. Kyllähän ne äänet sieltä kuulu, mutta huolestutti kun eka sain vaan laskettua, että löi 114 krt/min. Jotenkin kauheen hidas syke. Kun alle sen 120 ei sais laskea. No sitten sen verran vilkastu, että kiikkui hetken siinä just rajalla 120krt/min. ja sen jälkeen se oli tasasesti jotain 138 krt/min. Silti tuntuu musta vaan niin kovin alhaiselta nuo lukemat. Kyllä tuo 138 jo kuulostaa paremmalta, mutta jäin sitten miettimään, että jos sielä kuitenkaan ei ole kaikki ihan kunnossa. No huomenna on taas neuvola, niin pitää katsoa mitä lukuja se sinne koneeseen saa. Jos mainitsenkaan tuosta omasta dopleroinnista, niin se neuvolantäti alkaa taas valittamaan, että miksi mä itse yritän niitä kuunnella kun näistä asioista tiedä. No kyllähän sitä nyt kuitenkin suuntaa antaa tilanteesta. Jos syke oli ollut jatkuvana sen 114-120 välilä, niin olisin soittanut suoraan TAYS:n ja kysynyt miten toimia. Kauheeta, jos näin lopussa vielä tulis jotain.

Eli tuosta nyt jo lukeekin rivien välistä, että loppumetrien paniikki on päällä. Mies yrittää rauhoitella, mutta jotenkin on vaan ahdistunut ja stressaantunut olotila. Toivottavasti tää menee ohi. Tää varmaan kans kuluttaa tässä ohessa näitä voimia.

SARTSU:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeni olen tehnyt, mutta ei tulosta :-/ Alkaa jo hirvittää vauvan mahdollinen iso kokokin. Olen harrastanut näitä ässiä, käynyt ulkoilemassa piitkiä lenkkejä, mutta suppareita ei kuulu, ei näy. Nyt just äsken alkoi sellainen tympeä menkkajomotus tuolla ihan alamahalla. Tällaista en kyllä muista edellisistä synnytyksistä. Eikä maha kovetu tai mitään..

Tänään olis kyllä ollu sopiva päivä synnyttää. Esikoinen syntyi perjantaina, toinen lauantaina ja nyt ois sunnuntai ;) Tulis etes se limatulppa.... Flunssa vaan pahenee, räkätauti siis. Miehellä ja lapsilla on ollut kuumettakin, minulla onneksi ei. Eihän tuo mies edes sais tulla synnytykseen mukaan, kun flunssa on. Eikä lapset sairaalaan katsomaan. Niin noissa papereissa lukee :(

mami, 39+1

Vierailija
64/66 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpelöinkin ihan mitä sattuu...ei tuon viestin vielä pitänyt lähteä.

Eli

SARTSU: Kiitos tsempityksistä. Enää ei tosiaan kauaa ole h-hetkeen, kovasti jo jännittää!!! Tosin on vielä vaikea hyväksyä sitä, että tässä nyt sitten leikottavaksi joutuukin, eikä pääse tuota alakautta yrittämään. No parempi kait vauvalle sitten jos näin tosiaan on, ettei suostu enää kääntymään. Kovasti tuntuu pystyssä tapittavan ja oikein sattuu tuohon oikean rinnan alapuolella kun puskee tuolla päällä niin kovasti, että välillä ei meinaa pystyä hengittämään ja vatsalaukku häviää tuosta rinnan ja Kirmelin pään välistä. Kelju fiilis. =) Teilläkin sielä on jo pitkät taipaleet pikkuisen kanssa kuljettu. Mihin tää aika on oikein kadonnut. =)

HELGA: Onneksi tuo sun räkätauti alkaa olla seljätetty. Kun muutenkin raskausaikana voimavarat on vähissä, niin ihan totaalisesti hupenee jos vielä sairastelee siinä sivussa. Toivottavasti postimies on vikkelä ja saat jo ens vkolla mahd. nopeesti niitä hyviä uutisia. =)

LIMETTI: Nyt et ala kyllä sielä vielä supistelemaan. Huis, huis, huiskin täältä niitä supistuksia tiehensä teidän osoitteesta. Vielä pitäisi vauvelin masussa saada köllötellä. Onneksi kuitenkin vähän jo rauhoittunut tilanne. Johan minäkin täällä pelästyin puolestasi... = / Nyt ihan rauhallisesti !!!

ENNIS: Voih, mä olen ihan myyty jo pelkän kuuleman perusteella teidän Sisu-poikaan ja Elmo kuulostaa aivan ihanalta pikkuiselta myös mustasukkaisuuskohtauksineen. Voi toista...kantelee nyt sitten kaikki rievut omaan petiin, ettei veikka vaan saa kaikkia. Aivan ihana tapaus.

Kiva myös kuulla, että sektiosta jäi sulle hyvä fiilis. Nyt kun itellä se sitten tosiaan näyttäis olevan edessä. Jotenkin mun on sitä hirveen vaikea itelleni myöntää, että Kirmeli nyt sitten sektion avulla maailmaan saatetaan. Jotenkin vaan kun kaikki tutut tässä sitä hoki, että kyllä se vauva vielä sielä kääntyy. Itellä ollut kyllä jo pitkään fiilis, että ei se taida kääntyä ja vielä kun se TAYS:n lääkäri totesi, että vauvan pylly oli jo laskeutunut niin alas, että hän piti sitä hyvin epätodennäköisenä, että omin avuin vielä pääsis kiepahtamaan ja auttaakaan toista ei voi kun alkoi heti niin kovasti supistelemaan. Jännittää tuo sektio melkeimpä enemmän kun tieto, että olis pitänyt alateitse supistukset kärsiä ja pitkäkin punnertaminen. Kai tää on nyt tällänen henkinen taistelu mitä tässä käyn läpi ja ahdistaa ja masentaa koko ajatus siitä, että leikkurin alle joutuu. Onneksi sulla oli hyvä kokemus tuo, josko sitten mulla menis yhtä hyvin. Kipeenä tunnut kuitenkin olevan kovasti sinäkin ja kääntyily ja nouseminen vaikeeta. Ota kipulääkettä vaan, ettei turhaan tarvi kervistellä. Mulla alko sattuun nännejä jo pelkkä ajatuskin tuosta imetyksen opettelusta. Kääk!

LIZIE: Miehellä onneksi tuo toinen lääkekuuri on nyt alkanut purra ja voi jo paremmin...silmätkin alkaa näyttää suht normaalin näköisiltä (eikä sellaisilta silmiltä vkon dokauksen jälkeen =) eikä korvatkaan enää vingu. Hyvä niin. Eiköhän tuo tuosta tokene ennen kun seuraava vauva taloon saadaan. =D

DREAMONE: Onneksi sentään en niin pahasti jumittunut ajallisesti koneelle alasti se väri päässä, ettei tukka kuivunut ihan kasaan. Tällästä tää palstailu on. Nalkissa ollaan!!! Kuinkahan sielä sairaalassa malttaa käköttää kun ei pääse yhtään lukemaan kuulumisianne! = / Karseeta!

Ei vaineskaan...nyt mä taidan mennä ottamaan ne päivälevot...olin kuulevinani alakerrasta, että mies tais keittää kaffetta. Taidan ensin juoda kupposen sumppia ja jälkkäriksi vähän jätskiä. Ehkä se mielikin siitä taas helpottuu!!! Niin ja näin vielä yhden vinkin vauvan kääntöä varten...illalla pitää sitten kökkiä kontillaan. Voipa ainakin sanoa, että kaikki niksit on sitten kokeiltu ja jos ei Kirmeli siltikään käänny, niin yritimpä ainakin parhaani. =)

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

titi ja laiska kirmeli rv 37+2

Vierailija
65/66 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle vielä lähettelen noita suppareita ja kovia sellaisia jos kovasti synnyttämään olisit sieltä lähdössä. ;-) Mulla oli ainakin supistusten lisänä tässä nyt just sitten alkuviikosta ja se megalomaalinen menkkajomotus masussa. Sitten ne kipeet supparit rauhoittuivat, mutta ne menkkajomotukset ja se paineentunne jäi. Nyt nekin on rauhoittuneet. Käsitin kuitenkin, että ne menkkatuntemuksetkin niin voimakkaana, jonkinlaisia suppareita vähän olis tai enteilis jotain tapahtuvan. Eli toivotaan, että sielä tilanne lähtee etenemään. Ja paranemista perheelle. Meillä mies alkaa nyt flunssasta ja korva-ja silmätulehduksesta toipua.

titi ja kirmeli

Vierailija
66/66 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikille tsempityksistä, niitä todella kaivataan tän sinnittelyn kanssa ja olette niin korvaamattomia, kun saa tänne purkautua, kiitos ihan mielettömästi!! Tekee monista asioista helpompia ymmärtää ja käsittää, kun on tota vertaistukea!!

Ennis: Tervetuloa takaisin!!! Koitahan toipua rauhassa ja tuleppa kertoilemaan kuulumisia, kun kerkiät!! Vauvalle pusuja ja nauti olostasi nyytin kanssa kaikesta huolimatta, se on varmasti palkitsevaa!!

Lizie: Se on todella ihanaa ja varsinkin, kun raskaus on vihdoinkin näin totta ja sitä on todella odottanut ja toivonut, niin itkuhan siinä välillä pääsee, kun pikkuinen on jo niin todellinen, nytkin vaihtelee just asentoa, kun masu aaltoilee ja välillä on joku ruuminosa tai muu pystyssä!!

Titi: Eipä ne neuvolassa kauheesti osannu kertoa, nyt oottelen vaan, et pääsen sinne äippäpolille ja saan enemmän tietoa jatkosta, on niin inhottavan epätietoinen olo....mutta tarkan ruokavalion ne kyllä osas antaa;-)

Eka-veka: Toivottavasti nyt helpottaa oloa, kun tietää, että miten edetään, ei olis enää pitkään, tsempit loppusuoralle!!!

Dream one: Juu, kerron heti, kun pääsen sinne naikkarille siihen seurantaan, niin sittenhän selviää ne jatkotoimenpiteet ja että riittääkö ruokavalio vai tarvitaanko insuliinia yms.. ja kaipa sitä pääsee kattomaan pikkustakin ultralla, näin luulisin!! Infoan kyllä sitten heti, inhottavaa muuten tää, kun et tiiä mistään mitään, haluis vaan nopeesti lisää infoa!!! Mukavaa viikkoa!!

mami-74: Tsemppiä, kyllä se sieltä tulee ja se on varmasti kaiken odottamisen väärti, vaikka tuntuukin nyt rankalta, niin kohta helpottaa!! Oon varmaan ite täällä parin kuukauden kuluttua valittamassa ihan samaa asiaa!!! Jaksuja!!

Helga: Kuulostaa tutulta!!! Mulla tuntu ekat liikkeet just sellasina muljumisina ja aaltoiluina ja tuntui, et maha ois aaltoillu silmissä, mut se oli vain sisäistä ja mietin kanssa, että niitäkö ne on ja en uskaltanu luottaa, mutta kun niistä alko tulla ihan päivittäisiä ja aina samoihin aikoihin, niin totesin, että pikunenhan se siellä!!! Ne on ihania ja voimistuu päivä päivältä, onnea niistä ja mä ihmettelin, et voiko ne tuntua niin ajoissa, mut istukka on takana, niin kyllä ne vaan voi!!

Tässä kai tärkeimmät.....

(.)mahtavaa pommitusta!!! Vauvan kanssa leikitään nykyään nallukka soittorasialla, laitan sen mun masun päälle soimaan ja hetken päästä alkaa lude jammailla ja nalle hytkyä ja pomppia, aivan sairaan hauska yhteinen harrastus meillä, muskari;-) Se on ihan tapa nykyään ja aina sama kaava, se rakastaa sitä saundia!! Se on meidän pieni irtiotto arjesta!! Ihanaa, kun voi tollai kommunikoida sen kanssa, oon ihan liikuttunut!! Mutta mukavaa illanjatkoa ja alkavaa viikkoa kaikille yhteisesti ja palaillaan taas asiaan!!

-Emunainen ja lude 28+1- (30 vko senkun lähenee, hui;-)