Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

levoton olo

02.12.2005 |

Kysäisempä täältäkin jos joku olisi kokenut samanlaisia oireita, itsellä esikoinen tulossa joten ei ole minkäänlaista vertailupohjaa.

Siis asiaan, muutaman päivän ajan on olo yhtäkkiä muuttunut tosi levottomaksi, ihan turha yrittää istua tai maata, kävellä pitää. Samalla tulee oksettava olo, jalat puutuu ja masussa tuntuu " lämmin kivi" . Tätä kestää puolesta tunnista tuntiin.

Soitin neuvolaan ja täti vaan kyseli että onkos sulla paniikkihäiriötä ja selitti vauvan painavan jalkojen verisuonia istuessa minkä toki tiesinkin mutta tämä puutuminen vaivaa asennossa kuin asennossa.

Joko tämä sit synnytystä enteilee vai onko mulla vaan päässä vikaa.. :)

@metisti & Siiri rv 34

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mullakin on levoton olo päivällä ja yöllä ja joka ikinen hetki. mut ei oo semmosta kiven tunnetta mahassa,pää on kyllä kipee.

ei voi istua ei voi maata eikä tehdä mitään,just mietin et menisinkö kuumaan suihkuun tai jotain tai narun jatkoksi.apteekkiin meen ainakin panadolia ostamaan.

mä en oo kysellyt neuvolasta kun se muija on ihan paska muutenkin...laiton tänne just levottomista jaloista viestiä mut ei kenelläkään oo mitään tietoo tai mitään kokemusta??

toivottavasti ei enteile synnytystä koska mulla on rv 31 tasan tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla