Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä saada mies ymmärtämään että kotityöt on tehtävä JOKA päivä?

Vierailija
02.11.2024 |

Menee hermot! Olin pienessä toimenpiteessä eilen (suunniteltu, ei vaarallinen) ja tämä oli kalenterissa jo pitkään. Muuten olen ihan kunnossa mutta pari päivää pitää ottaa rauhallisesti eikä esim saa kummarrella tai kantaa mitään painavaa tms. 

Kun on viikonloppu niin ajattelin että mies hoitaa kauppaostokset eilen tai tänään. Ei hoida; yhden auton talvirenkaiden vaihto oli tänään ohjelmassa ja sen lisäksi ei ehdi käydä kaupassa. Mitään ruokaa ei ole jääkissa joten mies tilaa kotiinkuljetuksella -johon meillä EI ole varaa- !!!!! Ja ihmettelee miksi kiukuttelen! 

Sama juttu pyykin kanssa: ei voi laittaa pyykkikonetta pyörimään. Hänellä kuulemma on tarpeeksi puhtaita kaapissa. *****#ttu. Sama tapahtui kun olin keväällä oikeasti kipeä useamman viikon; mies ei tehnyt mitään. 

Arjessa minä hoidan pyykit, siivouksen, kaupassakäynnin, koiran ulkoilutuksen jne. Mies hoitaa oman autonsa ja harrastuksensa mutta kodinarkiaskareet väistää aina ja kaikissa tilanteissa. Argh!!!Ja tienaan meistä enemmän ennenkuin joku heittää mene töihin kommentin pöytään

Kommentit (621)

Vierailija
461/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan minun poikamiestaloudessani ole sellaisia puuhia, jotka täytyisi tehdä joka päivä, Kertokaa siis, mitä ne voisivat muka olla?

Johan ne on lueteltu!

Vessan ja saunan siivous. Pyykinpesu.

Joo! Tosimies ei siivoa kuin kerran pari vuodessa vaan, se on nääs akkojen hommaa. Ja vessaa me ei pestä ikinä! Ruokaakin laitetaan niin, että vettä keitetään kattilassa ja sitä kattilasta suoraan lusikoidaan, siihen sitten jääkaapista lenkkimakkaraa kylkeen kyrsän päästä haukkailen, niin ei lautaset likaanu! Ja kuka neiti muka pyykkiä pesee, kyllä miehinen mies heittämällä menee sen puoli vuotta ainakin samoilla kalsareilla ja sukilla, mitä sitä konetta pyörittämään jatkuvasti, sähköä vain m

Kyllä mulla joka päivä tiskikone pyörähtää, vaikkei se joka kerta ihan täysi oliskaan. Ruokaa laittelen niin kyllähän sitä tiskiä tulee. Kahvi maistuu paremmalta puhtaasta kupista, joten kuppeja kertyy päivän mittaan muutamakin. Pyykkiä en pese päivittäin mutta aina kun on kone riittävän täysi niin sitten pyöritetään. Naisystävä jos on useamman päivän putkeen yökylässä niin sitten vähän nopeammin koneetkin täyttyy. Ikävästi alkaa tiskit haista ja pyykkeihin lika pinttyä, jos niitä likaisina hautoo päiväkausia.

M37

Voi ei, normaali mies palstalla! Veikatkaas, paljonko menee aikaa ennen kuin palstapellet rientää sen haukkumaan lyttyyn?

Vierailija
462/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan minun poikamiestaloudessani ole sellaisia puuhia, jotka täytyisi tehdä joka päivä, Kertokaa siis, mitä ne voisivat muka olla?

Ruokailu ja siihen liittyvät toimet useamman kerran nyt ainakin. Sängyn petaamisesta et ole varmaan kuullut. Wc pesu, jos se lukaantuu, akuuttien tahrojen tms pyyhintä, usein roskat ulos. Tavaroiden paikoilleen laittaminen.

Sängyn petaamisen oppii armeijassa. Se on kyettävä tekemään 30 sekunnissa.

Kuin paljon teillä tulee roskia? Mä ainakin vien ne ulos kun kävelen muutenkin roskiksen ohi, ei niitä tarvi ikinä varta vasten lähteä viemään. Pintoja pyyyhin päivittäin ja siinäkään ei montaa minuuttia mene.

Ja sitten kun siellä kämpässä asuu joku, joka ei niitä sukkiaan saa pyykkikoriin asti eikä kuppejaan ja kippojaan astianpesukoneeseen, ja jolla murut unohtuu pöydälle ja roskatkin sinne tänne, niin noita parin minuutin hommia kertyy sulle aika monta per päivä. Siksihän moisista vauveleista pyritään hankkiutumaan eroon, mistä on tässäkin topicissa keskusteltu. Sitten ei tarvi kuin ne omat sukat, kupposet ja roskat huolehtia.

Katsokaa pojat siellä koulussa tarkkaan miten naiset puhuvat miehistä.

Painakaa nämä viestit mieleenne. Miettikää tarkkaan onko mikään tuollaisen arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan ne on lueteltu!

Joo! Tosimies ei siivoa kuin kerran pari vuodessa vaan, se on nääs akkojen hommaa. Ja vessaa me ei pestä ikinä! Ruokaakin laitetaan niin, että vettä keitetään kattilassa ja sitä kattilasta suoraan lusikoidaan, siihen sitten jääkaapista lenkkimakkaraa kylkeen kyrsän päästä haukkailen, niin ei lautaset likaanu! Ja kuka neiti muka pyykkiä pesee, kyllä miehinen mies heittämällä menee sen puoli vuotta ainakin samoilla kalsareilla ja sukilla, mitä sitä k

Edelleen: mitä noista teet joka jumalan päivä. Tiskikone sen kahden kupin kanssa?

Olet tollo, ei voi muuta sanoa.

Haha, jo heti seuraavassa viestissä ilmestyi pellet rakuttamaan  😂😂😂😂

Ja sitten nää kehtaa vielä kehuskella, miten siistejä ovatkaan. Nää jotka haukkuu normaalia, kämpästään huolta pitävää miestä tolloksi.. 🤷

Vierailija
464/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokailu ja siihen liittyvät toimet useamman kerran nyt ainakin. Sängyn petaamisesta et ole varmaan kuullut. Wc pesu, jos se lukaantuu, akuuttien tahrojen tms pyyhintä, usein roskat ulos. Tavaroiden paikoilleen laittaminen.

Kuin paljon teillä tulee roskia? Mä ainakin vien ne ulos kun kävelen muutenkin roskiksen ohi, ei niitä tarvi ikinä varta vasten lähteä viemään. Pintoja pyyyhin päivi

Mä en usko että se 10 min päivittäinen extra homma on se syy miksi erotaan. Se syy on jossain muualla. 

On se. Parasta kaikille ettei parisuhteita edes syntyisi.

Mutta tuollaisia naiset siis ovat. Hyvää tietoa.

Vierailija
465/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan ne on lueteltu!

Joo! Tosimies ei siivoa kuin kerran pari vuodessa vaan, se on nääs akkojen hommaa. Ja vessaa me ei pestä ikinä! Ruokaakin laitetaan niin, että vettä keitetään kattilassa ja sitä kattilasta suoraan lusikoidaan, siihen sitten jääkaapista lenkkimakkaraa kylkeen kyrsän päästä haukkailen, niin ei lautaset likaanu! Ja kuka neiti muka pyykkiä pesee, kyllä miehinen mies heittämällä menee sen puoli vuotta ai

Haha, jo heti seuraavassa viestissä ilmestyi pellet rakuttamaan  😂😂😂😂

Ja sitten nää kehtaa vielä kehuskella, miten siistejä ovatkaan. Nää jotka haukkuu normaalia, kämpästään huolta pitävää miestä tolloksi.. 🤷

Niin, me epänormaalit miehet huuhtelemme kahvikuppimme ettei ne rupea haisemaan.

Normaaleille naisille ja miehille se lienee mahdoton tehtävä ja käynnistätte koneen pitkällä pesulla joka päivä, vaikka siellä olisi vain aamuinen kahvikupponen.

🤷😂🤷😂🤷😂🤷😂🤷😂🤷😂🤷😂🤷😂🤷😂🤷😂🤷😂

Vierailija
466/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin paljon teillä tulee roskia? Mä ainakin vien ne ulos kun kävelen muutenkin roskiksen ohi, ei niitä tarvi ikinä varta vasten lähteä viemään. Pintoja pyyyhin päivi

Miehenä. Kommentoin tonne ylle et jätin naisvauvan.. ei se oo kotitöiden määrä tai raskaus..  vaan se että toinen ei arvosta ja pitää itsestään selvyytenä. Meidän suhde loppu seinään. Tulin töistä siivosin keittiön et pääsen syömään.. söin, siivosin jälkeni menin suihkuun.  Tuun suihkusta takas keittiö näytti siltä et siel on räjähtänyt maapähkinävoi kranaatti. Nainen makaa tyytyväisenä sohvalla.

Vierailija
467/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun siellä kämpässä asuu joku, joka ei niitä sukkiaan saa pyykkikoriin asti eikä kuppejaan ja kippojaan astianpesukoneeseen, ja jolla murut unohtuu pöydälle ja roskatkin sinne tänne, niin noita parin minuutin hommia kertyy sulle aika monta per päivä. Siksihän moisista vauveleista pyritään hankkiutumaan eroon, mistä on tässäkin topicissa keskusteltu. Sitten ei tarvi kuin ne omat sukat, kupposet ja roskat huolehtia.

Katsokaa pojat siellä koulussa tarkkaan miten naiset puhuvat miehistä.

Painakaa nämä viestit mieleenne. Miettikää tarkkaan onko mikään tuollaisen arvoista.

En tiennytkään, että ``joku`` on sukupuolittunut pronomini ja tarkoittaa nimenomaan miestä. Oletko sinä nyt ihan varma tästä? Ettet vain ole se sutta huuteleva pekka ja näe miesvihaa ihan joka paikassa ja kaikkialla? (Viimeisin, joka kertoi tällaisesta casesta taisi olla mies joka heivasi laiskan naisen mäkeen. Oli saanut aika paljon yläpeukkuja hän. Että silleen. Mutta huutele toki miesvihaa, jos sillä saat kuplivaa pahaa oloasi rauhoiteltua.)

Vierailija
468/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin paljon teillä tulee roskia? Mä ainakin vien ne ulos kun kävelen muutenkin roskiksen ohi, ei niitä tarvi ikinä var

Miehenä. Kommentoin tonne ylle et jätin naisvauvan.. ei se oo kotitöiden määrä tai raskaus..  vaan se että toinen ei arvosta ja pitää itsestään selvyytenä. Meidän suhde loppu seinään. Tulin töistä siivosin keittiön et pääsen syömään.. söin, siivosin jälkeni menin suihkuun.  Tuun suihkusta takas keittiö näytti siltä et siel on räjähtänyt maapähkinävoi kranaatti. Nainen makaa tyytyväisenä sohvalla.

Juuri tämä. Kunnioituksen ja arvostuksen puute, epäreiluus. Kuinka joku (sukupuolesta riippumatta) edes kehtaa kipata kaikki hommat puolison niskaan?

Naisena, seksihalut kohdistuvat siihen, jota arvostaa. Vastuunkantajaa on helppo haluta, t.vanha vaimo onnellisesta liitosta. Miehillä ei taida tällaista yhteyttä olla? 

Vierailija
469/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin paljon teillä tulee roskia? Mä ainakin vien ne ulos kun kävelen muutenkin roskiksen ohi, ei niitä tarvi ikinä var

En tiennytkään, että ``joku`` on sukupuolittunut pronomini ja tarkoittaa nimenomaan miestä. Oletko sinä nyt ihan varma tästä? Ettet vain ole se sutta huuteleva pekka ja näe miesvihaa ihan joka paikassa ja kaikkialla? (Viimeisin, joka kertoi tällaisesta casesta taisi olla mies joka heivasi laiskan naisen mäkeen. Oli saanut aika paljon yläpeukkuja hän. Että silleen. Mutta huutele toki miesvihaa, jos sillä saat kuplivaa pahaa oloasi rauhoiteltua.)

Tiedämme kaikki mistä te miesvihaajat puhutte kun puhutte "vauveleista" näissä miesvihaketjuissanne.

Mutta leiki toki typerystä.

Vierailija
470/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan ne on lueteltu!

Joo! Tosimies ei siivoa kuin kerran pari vuodessa vaan, se on nääs akkojen hommaa. Ja vessaa me ei pestä ikinä! Ruokaakin laitetaan niin, että vettä keitetään kattilassa ja sitä kattilasta suoraan lusikoidaan, siihen sitten jääkaapista lenkkimakkaraa kylkeen kyrsän päästä haukkailen, niin ei lautaset likaanu! Ja kuka neiti muka pyykkiä pesee, kyllä mi

Niin, me epänormaalit miehet huuhtelemme kahvikuppimme ettei ne rupea haisemaan.

Normaaleille naisille ja miehille se lienee mahdoton tehtävä ja käynnistätte koneen pitkällä pesulla joka päivä, vaikka siellä olisi vain aamuinen kahvikupponen.

Kyllä, toki noin, jos laittaa ruokaa kahvikupssa ja syökin sen siitä. Anna mennä vaan. Säästyy sähköä.

Vierailija
471/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin paljon teillä tulee roskia? Mä ainakin vien ne ulos kun kävelen

Juuri tämä. Kunnioituksen ja arvostuksen puute, epäreiluus. Kuinka joku (sukupuolesta riippumatta) edes kehtaa kipata kaikki hommat puolison niskaan?

Naisena, seksihalut kohdistuvat siihen, jota arvostaa. Vastuunkantajaa on helppo haluta, t.vanha vaimo onnellisesta liitosta. Miehillä ei taida tällaista yhteyttä olla? 

Miksi väität ettei ole?

Taidat vihata miehiä. Veikkaan ettei sinulla ole edes miestä, vanha nainen voit olla.

Vierailija
472/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka saan miehen tajuamaan että naisen tulee JOKA PÄIVÄ saada maata liikkumattomana sängyssä tai sohvalla somettaen ja laatikkoviiniä juoden? Naisen rasvakerros vaatii täydellistä liikkumattomuutta.

Vierailija
473/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan ne on lueteltu!

Joo! Tosimies ei siivoa kuin kerran pari vuodessa vaan, se on nääs akkojen hommaa. Ja vessaa me ei pestä ikinä! Ruokaakin laitetaan niin, että vettä keitetään kattilassa ja sitä kattilasta suoraan lusikoidaan, siihen sitten jääkaapista lenkkimakkaraa kylkeen kyrsän päästä haukkailen, niin ei lautaset l

Kyllä, toki noin, jos laittaa ruokaa kahvikupssa ja syökin sen siitä. Anna mennä vaan. Säästyy sähköä.

Mitäs jos edes väittäisitte että tiskaatte käsin?

Vierailija
474/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin paljon teillä tulee roskia? Mä ainakin vien ne ulos kun kävelen

Mä yllättyin ite siitä ärsytyksen määrästä. Kun rehellisesti mulla olis menny siinä siivota murut ja maapähkinävoit pois alle 5 min.  Mut teki mieli heittää se nainen ikkunan läpi 😂.. se suhde tosiaan loppu siihen iltaan. Toi oli kasaantunut jotenkin, kun yritti sillai kiltisti sanoa et voisitko siivota jälkesi.. mut ei vaan mitään tapahdu.

Vierailija
475/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin paljon teillä

Miksi väität ettei ole?

Taidat vihata miehiä. Veikkaan ettei sinulla ole edes miestä, vanha nainen voit olla.

Lukutaito hoi. Kysymysmerkki tekee kysymyksen, ei väitettä. Pidän suuresti hyvistä miehistä, varmaan kaikki pitävät, ja juuri jokin aika sitten kirjoitin, että mulla on loistomies. En ole vanha nainen, mutta vaimona ollut kauan. Ja kysymys ihan siksi, että samat miehet, jotka täällä viestiensä perusteella kohtelevat naisia(an) todella epäkunnioittavasti, väittävät näitä samoja naisi(aan) pihtareiksi. No kuka hitossa orgasmeista kieltäytyisi hyvän miehen kanssa, tuskin kukaan. P

Vierailija
476/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sängyn petaamisen oppii armeijassa. Se on kyettävä tek

Miksi väität ettei ole?

Lukutaito hoi. Kysymysmerkki tekee kysymyksen, ei väitettä. Pidän suuresti hyvistä miehistä, varmaan kaikki pitävät, ja juuri jokin aika sitten kirjoitin, että mulla on loistomies. En ole vanha nainen, mutta vaimona ollut kauan. Ja kysymys ihan siksi, että samat miehet, jotka täällä viestiensä perusteella kohtelevat naisia(an) todella epäkunnioittavasti, väittävät näitä samoja naisi(aan) pihtareiksi. No kuka hitossa orgasmeista kieltäytyisi hyvän miehen kanssa, tuskin kukaan. P

Ei oikeastaan tee. Sulla ei ole mitään syytä esittää tuollaisia "kysymyksiä", sen vuoksi se on väite.

Taidat olla pelkkä miehiä vihaava spérmaämpärí joka antaa Gambialaisille alennusta palveluistaan?

Voit pohtia oliko tuo kysymys vai sellaiseksi naamioitu väite.

Vierailija
477/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihmieheltä loppui taas argumentit, joten spermanroiskinta alkoi. Hohhoijjaa.

Vierailija
478/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokailu ja siihen liittyvät toimet useamman kerran nyt ainakin. Sängyn petaamisesta et ole varmaan kuullut. Wc pesu, jos se lukaantuu, akuuttien tahrojen tms pyyhintä, usein roskat ulos. Tavaroiden

Ei oikeastaan tee. Sulla ei ole mitään syytä esittää tuollaisia "kysymyksiä", sen vuoksi se on väite.

Taidat olla pelkkä miehiä vihaava spérmaämpärí joka antaa Gambialaisille alennusta palveluistaan?

Voit pohtia oliko tuo kysymys vai sellaiseksi Hömöhän sinä olet. En ole koskaan elänyt miehenä, en tiedä, mikä miehen halun sytyttää ja sammuttaa. Sen tiedän, mikä naisen sytyttää ja sammuttaa. Kannattaa lusmujenkin kerätä pyykkinsä lattialta. Happy spouse, happy house. Maapähkinävoimies ymmärtänee. väite.

laittaminen.

Säng

Vierailija
479/621 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saada naiset ymmärtämään että miehet on keksinyt, rakentanut ja ylläpitänyt tämän meidän turvallisen maailman armottoman luonnon keskelle ja naiset sekä lapset elävät sen sisällä. Ei miehet tarvi käskyjä tai neuvoja oikeasti teiltä naisilta, yrittäkää nyt jo itse pärjätä edes täällä jo valmiissa maailmassa.

Yt. Mies

Päivän paras vitsi 🤣Itsekin olet syntynyt tähän valmiiseen maailmaan etkä ole yhtään mitään keksinyt. Sitäpaitsi maailma ei ole turvallinen naisille niin kauan kun miehiä on olemassa.

Eikä maailma ole turvallinen paikka vauvoille niin kauan kun naisia on olemassa.

Tai maailma ei ole turvallinen paikka miehille niin kauan kun naispuolisia sairaanhoitaj

Missä sen lapsen isä mahtoi olla?

Vierailija
480/621 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko ihan huvikseen kellottaa nää omat aamutoimet. Sängyn petaus kesti 46sekuntia.  Keittiön tasojen pyyhintä aamupalan jälkeen 1min 12sec. Pöytä, 6m tasoa ja 4hengen saareke. 

Huvikseen pyyhkäisin vessan altaan ja pesin peilin. 2min.

Eteisen 6neliötä vedin Dysonilla 40sec 

Astianpesukoneen tyhjennys 1min 18sec.

Kohta otan roskapussi ja heitän sen töihin mennessä, lasketaan tolle 20sec.

Total tänä aamuna jotain 6min.

Kun tulen töistä. Paistan kanansuikaleet +kerma+hemape + riisi= 20min Max aktiivinen aika, tohon kuuluu myös siivous.

Tänään siis varsin toimelias päivä. Huomenna ei tarvi tehdä ruokaa.

Total 26min.