Millä saada mies ymmärtämään että kotityöt on tehtävä JOKA päivä?
Menee hermot! Olin pienessä toimenpiteessä eilen (suunniteltu, ei vaarallinen) ja tämä oli kalenterissa jo pitkään. Muuten olen ihan kunnossa mutta pari päivää pitää ottaa rauhallisesti eikä esim saa kummarrella tai kantaa mitään painavaa tms.
Kun on viikonloppu niin ajattelin että mies hoitaa kauppaostokset eilen tai tänään. Ei hoida; yhden auton talvirenkaiden vaihto oli tänään ohjelmassa ja sen lisäksi ei ehdi käydä kaupassa. Mitään ruokaa ei ole jääkissa joten mies tilaa kotiinkuljetuksella -johon meillä EI ole varaa- !!!!! Ja ihmettelee miksi kiukuttelen!
Sama juttu pyykin kanssa: ei voi laittaa pyykkikonetta pyörimään. Hänellä kuulemma on tarpeeksi puhtaita kaapissa. *****#ttu. Sama tapahtui kun olin keväällä oikeasti kipeä useamman viikon; mies ei tehnyt mitään.
Arjessa minä hoidan pyykit, siivouksen, kaupassakäynnin, koiran ulkoilutuksen jne. Mies hoitaa oman autonsa ja harrastuksensa mutta kodinarkiaskareet väistää aina ja kaikissa tilanteissa. Argh!!!Ja tienaan meistä enemmän ennenkuin joku heittää mene töihin kommentin pöytään
"Tunnetteko toisenne?"
Hyvin mahdollista. Päätyvät yleensä pariutumaan. Kumpikin jäärää sitä omaa juttuaan, pitää mykkäkoulua tai suorastaan tappelee. Keskustella ne ei osaa eikä sopia mistään. Vika on aina toisessa.
Parisuhdeterapeutti saattaa saada heidät tajuamaan, että molemmilla on vikaa omissa odotuksissa ja varsinkin käytöksessä.