Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä saada mies ymmärtämään että kotityöt on tehtävä JOKA päivä?

Vierailija
02.11.2024 |

Menee hermot! Olin pienessä toimenpiteessä eilen (suunniteltu, ei vaarallinen) ja tämä oli kalenterissa jo pitkään. Muuten olen ihan kunnossa mutta pari päivää pitää ottaa rauhallisesti eikä esim saa kummarrella tai kantaa mitään painavaa tms. 

Kun on viikonloppu niin ajattelin että mies hoitaa kauppaostokset eilen tai tänään. Ei hoida; yhden auton talvirenkaiden vaihto oli tänään ohjelmassa ja sen lisäksi ei ehdi käydä kaupassa. Mitään ruokaa ei ole jääkissa joten mies tilaa kotiinkuljetuksella -johon meillä EI ole varaa- !!!!! Ja ihmettelee miksi kiukuttelen! 

Sama juttu pyykin kanssa: ei voi laittaa pyykkikonetta pyörimään. Hänellä kuulemma on tarpeeksi puhtaita kaapissa. *****#ttu. Sama tapahtui kun olin keväällä oikeasti kipeä useamman viikon; mies ei tehnyt mitään. 

Arjessa minä hoidan pyykit, siivouksen, kaupassakäynnin, koiran ulkoilutuksen jne. Mies hoitaa oman autonsa ja harrastuksensa mutta kodinarkiaskareet väistää aina ja kaikissa tilanteissa. Argh!!!Ja tienaan meistä enemmän ennenkuin joku heittää mene töihin kommentin pöytään

Kommentit (621)

Vierailija
41/621 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vakava juttu. Jos olet ollut toimenpiteessäkin. Pitäisikö äitisi auttaa sinua joskus. Mies ei tunnu tajuavan mitään? Mitä jos olisi ollut vielä pahempi tilanne? Ehkä töistä väsynyt, mutta olisiko hän voinut tullessa käydä kaupassa ja apteekissa. Koneen laitto ei paljoa vaadi. Vai mikä selitys on tähän kaikkeen? Onko hän liian nuori tai ei jaksa vastuuta. Mitä tilaamalla saa sitten..? Saako kauppakassin, mitä haluat.

Mies on 55v, itsekäs on.Niinakaun kuin lapset asui kotona olin velvollisuudentuntoisempi, nyt en enää etukäteen huolehdi kaikkea kuntoon. Selitys kotityöallergialle on ettei HÄN tarvitse kaupasta mitään (ei syö kuin kerrannvuorokaudessa, ei tarvitse aamupalalle mitään eikä syö mitään välipaloja eikä hedelmiä tai vihanneksia. Ei ole koskaan syönyt) ja hänellä on tarpeeksi puhdasta kaapissa. Niin että ei kuulemma tarvitse tehdä mitään. Ap

Vierailija
42/621 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen vaiheessa edes olette alkaneet pestä miestenne pyykkejä? Miksi ihmeessä? Meillä kumpikin on ihan aina pessyt omat vaatteensa, aivan normaali käytäntö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/621 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen vaiheessa edes olette alkaneet pestä miestenne pyykkejä? Miksi ihmeessä? Meillä kumpikin on ihan aina pessyt omat vaatteensa, aivan normaali käytäntö.

Meilläkin on 50/50 -työnjako. Minä täytän koneet, mies tyhjentää ne.

Vierailija
44/621 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden aikuisen taloudessa kestää aika kauan saada täysi koneellinen lähinnä sukista ja alusvaatteista. Ja hölmöä olisi pestä lakanat ja pyyhkeet vajaina koneellisina

Vierailija
45/621 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mäkään tee kotitöitä joka päivä ja olen nainen. Asun omakotitalossa kahdestaan kissan kanssa eikä meillä epäsiistiä ole.

Meilläkin olisi AINA siistiä, jos asuisin kissan kanssa kahdestaan. Oletko sinä jotenkin älyllisesti rajoittunut?

Itse olet täysi idiootti. Mä olen asunut tässä samassa talossa myös miehen ja lapsen kanssa eikä siltikään tehty kotitöitä joka päivä. Ei vaikka mies oli meistä se siistimpi. 

Vierailija
46/621 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin naimisissa, niin todellakin halusin hoitaa pyykinpesun, että mies ei kämmäile mitään. Mies hoiti imuroinnin. Ihan normaalia tämäkin.

Vierailija
47/621 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ihan painajaiselta.

Toivottavasti mies tajuaa erota pian.

Vierailija
48/621 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei kertakaikkiaan ole osannut eikä halunnut siivota. Niinpä hän  palkkasi meille siivoojan kerran viikkoon omaa osaansa hoitamaan. On toiminut hyvin.

Vierailija
49/621 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jaksaa ihmetettää, miksi kukaan nainen tuollaista aikuista lasta paapoo. Mutta taitaa suurinosa "parisuhteista" olla tuollaisia.

Vierailija
50/621 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saada naiset ymmärtämään että miehet on keksinyt, rakentanut ja ylläpitänyt tämän meidän turvallisen maailman armottoman luonnon keskelle ja naiset sekä lapset elävät sen sisällä. Ei miehet tarvi käskyjä tai neuvoja oikeasti teiltä naisilta, yrittäkää nyt jo itse pärjätä edes täällä jo valmiissa maailmassa.

Yt. Mies

Päivän paras vitsi 🤣Itsekin olet syntynyt tähän valmiiseen maailmaan etkä ole yhtään mitään keksinyt. Sitäpaitsi maailma ei ole turvallinen naisille niin kauan kun miehiä on olemassa.

Vierailija
51/621 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole vastuutonta houkutella imbesilli naimisiin?

Vierailija
52/621 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit vaihtanut ne renkaat ennen operaatiotasi, niin miehesi olisi mielellään käynyt kaupassa.

En vaihda miehen auton renkaita, omani hoitaa rengasliike. 

MIksi et? 

Vierailija
53/621 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit vaihtanut ne renkaat ennen operaatiotasi, niin miehesi olisi mielellään käynyt kaupassa.

Siis teillä on varaa rengasliikkeeseen muttei ruoan kotiinkuljetukseen?

Miten se nyt noin menee?

Vierailija
54/621 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat ihan painajaiselta.

Toivottavasti mies tajuaa erota pian.

Tuskin saa aikaiseksi, siinähän pitää tehdä jotakin.

Vierailija
55/621 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin joka päivä?

Imurointi kerran kahdessa kuukaudessa, tiskien pesu kerran kahdessa viikossa.

Vierailija
56/621 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saada naiset ymmärtämään että miehet on keksinyt, rakentanut ja ylläpitänyt tämän meidän turvallisen maailman armottoman luonnon keskelle ja naiset sekä lapset elävät sen sisällä. Ei miehet tarvi käskyjä tai neuvoja oikeasti teiltä naisilta, yrittäkää nyt jo itse pärjätä edes täällä jo valmiissa maailmassa.

Yt. Mies

Päivän paras vitsi 🤣Itsekin olet syntynyt tähän valmiiseen maailmaan etkä ole yhtään mitään keksinyt. Sitäpaitsi maailma ei ole turvallinen naisille niin kauan kun miehiä on olemassa.

Näin... huomaatteko mällírännít... arvaatteko jo mitä tuo viesti on?

Se on miesvihaa.

Vierailija
57/621 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yt. Mies

Eikä maailma ole turvallinen paikka vauvoille niin kauan kun naisia on olemassa.

Tai maailma ei ole turvallinen paikka miehille niin kauan kun naispuolisia sairaanhoitajia on olemassa.

Tai miehillä ei ole varmuutta lapsen isästä niin kauan kun naiset synnyttävät.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
58/621 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se nyt noin menee?

Siten, että mulla on vapaa autoetu ja leasingfirma määrää rengaidensäilytyksen ja -vaihtoliikkeen. Miehen auto on 100% miehen nimissä. Seuraava kysymys.  Niin  ja sen ruoankotiinkuljetukseen kuluneen rahan voisi sijoittaa fiksummin kun kauppaan on matkaa 2km. ap

Vierailija
59/621 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se nyt noin menee?

Siten, että mulla on vapaa autoetu ja leasingfirma määrää rengaidensäilytyksen ja -vaihtoliikkeen. Miehen auto on 100% miehen nimissä. Seuraava kysymys.  Niin  ja sen ruoankotiinkuljetukseen kuluneen rahan voisi sijoittaa fiksummin kun kauppaan on matkaa 2km. ap

Vapaa autoetu mutta teillä ei ole rahaa niin triviaaliin hommaan kuin ruoan kotiinkuljetus.

Taidat elää yli varojenne.

Vierailija
60/621 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ap:t jotka kirjoittelevat tänne aamusta iltaan pitkiä luetteloita tekemistään normaaleista kotitöistä ja miestensä laiskottelusta ilmeisesti pitävät itseään marttyyreina ja työn sankareina. Mitähän heidän miehensä sillä välin tekevät, kun ap:t päivystävät 8 tuntia vuorokaudessa vastaillen saamiinsa kommentteihin ja pohtiessaan samalla, minkälaisen valitusvirren seuraavaksi keksisi. Arvaan että joko tekevät ruokaa, tiskaavat, siivoavat tai hoitavat lapsia.