Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On se hieno kun pystyn ahmimaan vaikkapa kaksi fatserin sinistä 200g suklaalevyä päivässä enkä liho grammaakaan.

Vierailija
02.11.2024 |

-1.2 kg viime mittauksesta 3 kk sitten.

Mitens teillä muilla?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se lihominen ei ole se ainut huono, mitä tuollaisella ruokavaliolla saa aikaan...

Vaihda edes mahdollisimman tummaan suklaaseen. Huomaat siinä samalla, että rivi päivässä riittää ja vointi kohenee.

Kaikki verenarvoni olivat optimaalisia viimeisessä terveydentarkastuksessa.

Ap

Mikä on vyötärönympäryksesi?

Mulla on 68cm. Olen 180cm pitkä ja painan 62. Olen suklaaholisti!

Vierailija
42/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa kakattaa kun syön. Oonko sit läpipasko. Paskon myös tosi paljon ja nopeasti,mieheni aina sanoo että miten voi paskantaa isoa pökäleitä 30 sek aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet ns. läpipasko. Eli sinulla on huono hyötysuhde. Ruoka ei imeydy, vaan suurin osa sen sisältämästä energiasta tulee peräsuolesta ulos.

Minun ruoansulatukseni hyötysuhde on paljon parempi. Kun syön 100 g suklaata, painoni nousee 200 g. Nuorempana, kun ruoansulatukseni hyötysuhde oli huonompi, nosti 100 g suklaata painoani tasan sen saman 100 g. Mutta vaihdevuosien hormonitoiminnan muutokset saavat ihmeitä aikaan.

On mahdotonta lihoa enemmän kuin on syönyt. Läpipasko on tuttu haukkumanimi kun ei liho minkään syömisestä. Se käy tyttisten hermoille kun jätkä voi syödä mitä huvittaa eikä se näy missään. Yksi nainen tappoi puntarinsa. Alkoholilla oli osuutta asiaan mutta silti huvittavaa. En kerro kuinka paljon olen syönyt suklaata kerralla. Diabeetikot saisivat turhia oireita pelkästä lukemisesta. Osa huutaisi porvoota kun joko eivät uskoisi ta

Kyllähän sitä nuorempana pystyi syömään vaikka 5 viineriä päivässä kun oli niin aktiivinen työn lisäksi. Eipä enää yli 50 vuotiaana sitten pystykkään vaikka todella raskas fyysinen työ. 

Vierailija
44/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se lihominen ei ole se ainut huono, mitä tuollaisella ruokavaliolla saa aikaan...

Vaihda edes mahdollisimman tummaan suklaaseen. Huomaat siinä samalla, että rivi päivässä riittää ja vointi kohenee.

Ap

Ja 20 vuoden päästä ilmeisesti luulet niiden olevan myös optimaaliset jos tuolla linjalla jatkat?

Vierailija
45/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko sitä, että jos on aina ollut läpipasko, eli ruuansulatusjärjeselmä toimii vilkkaasti, että sitä pystyisi muuttamaan ns. normaaliksi. Mulla on kaksoset, joista toinen on aina ulostanut kaksi kertaa päivässä ja toinen vain kerran päivässä. Tällä vilkkaammalla on ollut aina kaikki muukin  liikehdintä vilkkaampaa, ja hänellä on myös add. En usko että mikään mitä kumpikaan syö, muuttaisi heidän luonnollista ruuansulatusjärjestelmäänsä pysyvästi.

Vierailija
46/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet ns. läpipasko. Eli sinulla on huono hyötysuhde. Ruoka ei imeydy, vaan suurin osa sen sisältämästä energiasta tulee peräsuolesta ulos.

Minun ruoansulatukseni hyötysuhde on paljon parempi. Kun syön 100 g suklaata, painoni nousee 200 g. Nuorempana, kun ruoansulatukseni hyötysuhde oli huonompi, nosti 100 g suklaata painoani tasan sen saman 100 g. Mutta vaihdevuosien hormonitoiminnan muutokset saavat ihmeitä aikaan.

#naiset

Vierailija
47/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alkaa kakattaa kun syön. Oonko sit läpipasko. Paskon myös tosi paljon ja nopeasti,mieheni aina sanoo että miten voi paskantaa isoa pökäleitä 30 sek aikana.

Olet. Syöminen normaalisti aktivoi suolen, eli idea onkin että tulee tilaa toisesta päästä kun toisesta päästä tulee sisään lisää tavaraa, toisilla se vaan ei toimi ihan noin hyvin, vaan saattaa olla että se aktivointi ei aktivoi tarpeeksi vaan suoli on hidas ja sulla on sisällä monen päivän ruuat ennenkuin ne tulee ulos. Normaalisti syöty ruoka tulee vuorokauden päästä paskana ulos.

Vierailija
48/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja 20 vuoden päästä ilmeisesti luulet niiden olevan myös optimaaliset jos tuolla linjalla jatkat?

Silloin mennään läskit löllyen hikisenä eteenpäin seuranaan diabetes, verenpainetauti ja korkea kolesteroli. 

Vierailija
49/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin läpipaskoja, mutta kohoavat sokeriarvot herättivät muutama vuosi sitten. Nykyään en syö makeisia, leivoksia, pikkusuolaisia enkä rasvaisia höttöruokia. Käyn salilla ja juoksen, painoni on noussut kilon pari, mutta se on kyllä lihasta mikä on tullut.

Vierailija
50/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lopetan suklaan syömisen sitten jos eivät ole.

Ap

Vierailija
51/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo paljonko tekee euroissa 2x30 levyä   kk ..mulla ei rahat riitä moiseen harrastukseen.

Vierailija
52/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Silloin mennään läskit löllyen hikisenä eteenpäin seuranaan diabetes, verenpainetauti ja korkea kolesteroli. 

Ei kannata yhtään alapeukuttaa sillä tuo on karu totuus. Jos ei usko niin antaa sitten vaan mennä vaikka 10 suklaalevyä päivässä ja kuvitella että se terveys pysyy hyvänä ikuisesti. 

Vierailija
53/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ahmimisessa on niin hienoa?

Terveisin toinen syömishäiriöinen

Minusta ahmiminen on eri asia vaikka saatan syödä kerralla paljon suklaata. Sitten voin olla pitkiä aikoja etten syö ollenkaan suklaata. Mitään karkkeja tai muita korvikemakeisia en ole koskaan ostanut aikuisena. Olen kaikkiruokainen ja normaalipainoinen niin tiedän ettei ole mitään syömishäiriöitä. 

Vierailija
54/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lopetan suklaan syömisen sitten jos eivät ole.

Ap

Kannattaa lopettaa tuollaisen järkyttävän epäterveellisen sokerin/rasvan ahmiminen ennen!!! kuin veriarvot ovat pielessä. Selvää on, jatkamalla älytöntä ahmimistasi saat suonesi ja kolesterolisi paukkumaan.

Vierailija
55/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa sulla olla melkoinen rasvaripuli jatkuvasti.

Vierailija
56/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmiminen kuulostaa epäterveeltä.

Vierailija
57/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ap.Vaikka provo ootkin.

Vierailija
58/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, diabeteksen saat varmasti. 

Vierailija
59/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole ollenkaan hienoa "pystyä lihomatta" ahmimaan 400gr suklaata/pvä. Pelkkää sokeria ja pirullisen huonoa rasvaa. Eikä ollenkaan hienompaa ole asian hehkuttaminen palstalla. Minä en todellakaan usko, etteikö lähes puolen kilon jötikkä karmeaa sokerirasvasotkua/pvä tee pahaa jälkeä elimistössä pikkuhiljaa.

Vierailija
60/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö muuten, että terve ihminen pystyy hyödyntämään ruokansa ja juomansa sisältämästä energiasta keskimäärin 30%. Poikkeuksen tekevät henkilöt, joilla on ns. "lihavuusgeeni", eli "nälänhätägeeni". Heidän elimistönsä pystyy hyödyntämään ruokansa ja juomansa energiasta jopa 60%. Ja tämä on siis ihan puhtaasti perinnöllinen ominaisuus. Lisäksi on muita ruoansulatuksen tehokkuuteen vaikuttavia tekijöitä, kuten se, millainen bakteerikanta suolistossa on, ja millaisessa kunnossa ruoansulatuselimistö kokonaisuudessaan on.