Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus sanonut jotain täysin peruuttamatonta jollekin henkilölle ja sillä oli sitten aivan hirveät seuraukset? Mitä ja kenelle?

Vierailija
02.11.2024 |

Oletko joskus sanonut jotain täysin peruuttamatonta jollekin henkilölle ja sillä oli sitten aivan hirveät seuraukset? Mitä ja kenelle? Minä olen, mutta miten asiat olisivatkaan menneet jos en olisi tätä sanonut?

Jouduinko yksin vastuuseen koko tilanteen kehittymisestä tämän sanomiseni johdosta? Sanoin, että sun kanssa en lähde mihinkään! Tämä koska minua oli syvästi loukattu edellisenä päivän. Joku päivä aikaisemmin sama mies oli vannottanut, että ethän lähde mihinkään... eli ei luottanut minun tekemisiin/olemisiin hänen suhteensa... Minkä miehen ihmeellisten salaisten pelkojen kanssa on joutunut tekemisiin ja kamppailemaan kun tämmöistä kaikkea? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin miehelleni, että kyllähän sulla voisi olla vähän isompi kalu, kaikki muuttui ja otti musta eron puolen vuoden päästä. En osannut ajatella, että kalun kommentointi on niin raju juttu miehelle.

Vierailija
2/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.ä sanoin exälle kännissä et sun pillu on ku tuulitunneli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin yhdelle instatytölle, että voisit joskus kuvata myös tissejäsi sen ainaisen pepunesittelyn sijasta ja se esti minut.

Nyt en pysty enää katsomaan sen kuvia.

Vierailija
4/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin yhdelle instatytölle, että voisit joskus kuvata myös tissejäsi sen ainaisen pepunesittelyn sijasta ja se esti minut.

Mitäs hirveää siinä oli?

Alat stalkata jotain toista, pervo.

Vierailija
5/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhuin naisen selän takana yksityisiä ja perättömiä asioita, Nainen sai kuulla niistä ja loukkaantui sydänjuurian myöten.Välimme rikkoutuivat lopullisesti.

Vierailija
6/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs hirveää siinä oli?

Alat stalkata jotain toista, pervo.

Mun suosikkityttöni ja mä luulin että meillä synkkasi. Sitten se noin julmasti kertalaakista heitti mut mäelle, kun sanoin yhden kerran miten se voisi parantaa sisältöään. Ei se ole sama, jos teen toisen tilin nimimerkillä, kun olin sen kavereissa omalla nimellä.

Vierailija
7/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin aloittajalle aihe vapaan puolelle siirtymistä, nämä kyselysi kun eivät liity millään tavalla seksiin.

Vierailija
8/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies leuhki kaikille, että minä juoksin hänen perässään. Se ei ollut totta. Kaiken lisäksi olin toisen miehen kanssa naiminissa ja rakastin omaa miestäni.

Vierailija
9/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin miehelleni, että kyllähän sulla voisi olla vähän isompi kalu, kaikki muuttui ja otti musta eron puolen vuoden päästä. En osannut ajatella, että kalun kommentointi on niin raju juttu miehelle.

Vahvasti epäilen tämän tarinan todenperäisyyttä, mutta...

eipä tuollainen kommentti tosiaan unohtuisi. Aika monella miehellä on jo valmiiksi kompleksi oman heppinsä koosta. Jos siitä saisi vielä kuulla päin naamaa henkilöltä jonka oli toivonut hyväksyvän itsensä kaikkine vikoineenkin. 😬

Vierailija
10/11 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kertomaan nettitutulle että rakastan siua. No ajauduttiin naimisiin ja siitä se helvetti alkoi, erota en voi kun uhkaillaan.....

Vierailija
11/11 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin aloittajalle aihe vapaan puolelle siirtymistä, nämä kyselysi kun eivät liity millään tavalla seksiin.

Ei käy - olet väärässä - mistä oikein luulet tietäväsi! Kuinka moni on antanut seksiehdotuksesta pakit miehelle? Hirveä trauma miehelle... ei kyllä ehdottanut 'kotiin menemistä' suoraan seksin tiimoilta, mutta siitähän oli kysymys... koti tuolloin oli jomman kumman opiskelijakämppä... kyseessä ei ollut minun kotini, joka oli toisessa kaupungissa... eli sanoin: ja sun kanssa en lähde mihinkään... sitten jatkui hirveä sotku... kaikki yhtä seksisotkua...