Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On se hieno kun pystyn ahmimaan vaikkapa kaksi fatserin sinistä 200g suklaalevyä päivässä enkä liho grammaakaan.

Vierailija
02.11.2024 |

-1.2 kg viime mittauksesta 3 kk sitten.

Mitens teillä muilla?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo testannut

Vierailija
2/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ns. läpipasko. Eli sinulla on huono hyötysuhde. Ruoka ei imeydy, vaan suurin osa sen sisältämästä energiasta tulee peräsuolesta ulos.

Minun ruoansulatukseni hyötysuhde on paljon parempi. Kun syön 100 g suklaata, painoni nousee 200 g. Nuorempana, kun ruoansulatukseni hyötysuhde oli huonompi, nosti 100 g suklaata painoani tasan sen saman 100 g. Mutta vaihdevuosien hormonitoiminnan muutokset saavat ihmeitä aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasitat haiman Langerin soluja äärirajoille tuolla sokerimäärällä. Kyllä ihmisellä on vastuu omasta syömisestään. Turha uikuttaa kun maksun aika tulee.  Ja se tulee.

Vierailija
4/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se lihominen ei ole se ainut huono, mitä tuollaisella ruokavaliolla saa aikaan...

Vaihda edes mahdollisimman tummaan suklaaseen. Huomaat siinä samalla, että rivi päivässä riittää ja vointi kohenee.

Vierailija
5/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet ns. läpipasko. Eli sinulla on huono hyötysuhde. Ruoka ei imeydy, vaan suurin osa sen sisältämästä energiasta tulee peräsuolesta ulos.

Minun ruoansulatukseni hyötysuhde on paljon parempi. Kun syön 100 g suklaata, painoni nousee 200 g. Nuorempana, kun ruoansulatukseni hyötysuhde oli huonompi, nosti 100 g suklaata painoani tasan sen saman 100 g. Mutta vaihdevuosien hormonitoiminnan muutokset saavat ihmeitä aikaan.

On mahdotonta lihoa enemmän kuin on syönyt. Läpipasko on tuttu haukkumanimi kun ei liho minkään syömisestä. Se käy tyttisten hermoille kun jätkä voi syödä mitä huvittaa eikä se näy missään. Yksi nainen tappoi puntarinsa. Alkoholilla oli osuutta asiaan mutta silti huvittavaa. En kerro kuinka paljon olen syönyt suklaata kerralla. Diabeetikot saisivat turhia oireita pelkästä lukemisesta. Osa huutaisi porvoota kun joko eivät uskoisi tai olisivat kateellisia.

Tiedän myös mitä saa puolikkaalla suklaalevyllä. Alunperin 200 g...

Vierailija
6/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ihan usko tuohon ja sen todistaa sen ettet ole edes tuota testannut että lihotko. Itsekin olen sellainen laiha pitkä nainen ja mätänkin aika paljon herkkuja mutta mitä sitten sain selville ne määrät mitä syön onkin aika kohtuullisia esim yksi suklaalevy viikossa, pari pullapalaa ja puoli pussia karkkia tai pala jäätelöä. Jos sitten söisin noin joka päivä ja siihen päälle juustopastat ja pizzat niin varmasti lihoisin. Ja lihoinkin kerran kun muutin ruokavalion radikaalisti kun olin reissussa.

Vierailija
7/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mikä on vyötärösi ympärys?

Vierailija
8/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasitat haiman Langerin soluja äärirajoille tuolla sokerimäärällä. Kyllä ihmisellä on vastuu omasta syömisestään. Turha uikuttaa kun maksun aika tulee.  Ja se tulee.

Yhteiskunta kyllä huolehtii sairaista. Suomi on sairaiden paratiisi.

Vierailija
9/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes voi olla jo pitkällä jos makeiden herkkujen päivittäinen syöminen ei lihota. Laihtuminen on oire siitä että haiman insuliinintuotanto voi olla kokonaan loppunut. Kuolema tulee aika pian ilman hoitoa.

Vierailija
10/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kävi. T. Entinen langanlaiha vähintään yksi 200 g levy päivässä. Olisivatpa huonontaneet suklaan laatua aikaisemmin.

Vierailija
11/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta hul lu taas vauhdissa. 

Vierailija
12/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän suolisto kestää tuollaisia rasvamääriä? :(

Oma vatsa menee sekaisin jo normaalista ruoasta jossa on sattumalta vähän enemmän rasvaa (esim. Uppopaistettuja kananpaloja salaatissa). Jos söisin 400 grammaa suklaata päivässä niin pskoisin puhdasta rasvaripulia.

Vierailija
13/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ruoka sellaisenaan liity laihtumiseen tai lihomiseen.

Uskokaa jo!

Vierailija
14/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvainen ruoka ei lihota.

Vierailija
15/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mikä on vyötärösi ympärys?

En tiedä. Tosi laiha olen, 47kg. Olisi ihan hyvä saada pari kiloa lisää.

Ap

Vierailija
16/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia on ensin testattava. 

Vuodelepo 24/7, 2000kcal ruokaa+2 Fazer levyä/vrk. Kuukausi tätä. 

Päiväaktiivisuus 30min lenkki per päivä, muuten makoilua. 2000kcal ruokaa+2 Fazer levyä/vrk. Kuukausi tätä. 

Päiväakiivisuus 20 000 askelta, 2000kcal ruokaa+2 Fazer levyä/vrk. Kuukausi tätä.

Tulokset jokaiselta kuukaudelta, ei kokonaisuudesta. 

Vierailija
17/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh

Vierailija
18/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä on hieno laihdutuslääke.

Vierailija
19/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ihan usko tuohon ja sen todistaa sen ettet ole edes tuota testannut että lihotko. Itsekin olen sellainen laiha pitkä nainen ja mätänkin aika paljon herkkuja mutta mitä sitten sain selville ne määrät mitä syön onkin aika kohtuullisia esim yksi suklaalevy viikossa, pari pullapalaa ja puoli pussia karkkia tai pala jäätelöä. Jos sitten söisin noin joka päivä ja siihen päälle juustopastat ja pizzat niin varmasti lihoisin. Ja lihoinkin kerran kun muutin ruokavalion radikaalisti kun olin reissussa.

Ai se ettet usko siihen todistaa sen ettei se ole totta... juujuu, noinhan tää maailma toimii...

Vierailija
20/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa kiusata palstan ihramammoja.