Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsekäs ja laiska perheenisä

Vierailija
02.11.2024 |

Mies menee vessaan ja istuu aina 30min-1h siellä. Luulen että istuu siellä sen takia kun välttelee velvollisuuksia. Jännästi vessareissussa ei kestä kauaa, jos on vaikka kaveri tulossa tai menossa jonnekin. Mies on myös laiska tekemään lapsille aamupalaa tai antamaan välipalaa mihin pitäisi nähdä hieman vaivaa esim. kuoria omena ja pilkkoa. Lapset voi olla yökkärissä koko päivän miehen mielestä. Mies ei tee juurikaan asioita oma-aloitteisesti. Joudun aina sanomaan tiskaisitko, tekisitkö ruokaa, antaisitko lapselle X vettä, veisitkö roskat jne.. Jos siis haluan, että hänkin tekisi jotain muuta kuin istuu sohvalla puhelimella. Joskus saattaa tehdä jotain sanomatta, mutta päivittäin joudun sanomaan. Tämä kaikki on aiheuttanut sen, että en uskaltaisi jättää lapsia hänelle edes viikonlopuksi, kun mietin että lapset jäisi vaille hoivaa.. Tiedän, että ihmiset on erilaisia ja on erilaisia tapoja elää ja hoitaa asioita, mutta tämä on jotain mitä en vain käsitä. Mies ei ennakoi asioita mikä on äärettömän tärkeää lasten kanssa. Hän myös mielellään käyttää surutta rahaa itseensä, mutta lapsille ostaa nihkeästi mitään. Itse ostan esim. lapsille vaatteet ja sitten vasta mietin itseäni. Mies saattaa myös pyyhkiä pöytää, mutta lapsellisesti jättää jotkut murut pyyhkimättä, koska eivät ole hänen. Näitä on vaikka kuinka ja paljon, mutta en jaksa kaikkea kirjoittaa. Onko tämä tyypillistä miehille vai onko hän poikkeuksellisen omituinen tapaus?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme sai ap:n porsimaan tuolle miehelle... voimme vain pohtia asiaa.

Mutta miesvihaahan tämäkin ketju on, sen näkee loppukaneetista.

Porsimaan? 

Miesvihaa? Aloittaja kysyy neuvoa. 

Vierailija
22/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännän hait ja jännän sait

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei miehen tarvitse olla oma-alotteinen tai käyttää omaa harkintaa, kun kotoa löytyy tuollainen määrätietoinen kodinjohtaja, joka komentaa joka ikisen roskapussinviennin, veden antamisen lapselle ym.

Vierailija
24/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku muu tekee puolesta, niin miksi vaivautua? Voi hyvin leikkiä vähän avutonta , koska tietää, että toinen tekee. Luultavasti yksinään, hän ottaa eri vastuun. Mutta ei halua olla yksin. Osaa, jos kerran osaa tehdä kaikki ne asiat jos on ulkopuolinen vieras kylässä. 

Jätä vastuuta enemmän miehelle. 

Vierailija
25/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei miehen tarvitse olla oma-alotteinen tai käyttää omaa harkintaa, kun kotoa löytyy tuollainen määrätietoinen kodinjohtaja, joka komentaa joka ikisen roskapussinviennin, veden antamisen lapselle ym.

Naurahdin hieman :D kai sitä näinkin voi ajatella, mutta en todellakaan nauti tästä johtajan asemastani.. Jonkun täytyy kuitenkin laittaa asiat rullaamaan! En voi ottaa samaa asennetta kuin hän, että sohvalle vaan ja jättää asiat hoitamatta. 

Ap

Vierailija
26/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sama, enkä todella tiedä mitä teen. En halua rikkoa perhettä. Minunkin mieheni on sitten aikaansaava muilla osa-alueilla. Työssä tehnyt isoja ja vaativia juttuja. On ollut työn takia myös uupunut ja masentunut, minkä takia olen jo pidemmän aikaa katsonut läpi sormien. Meillä on sellainen juttu, että jos esim. siskoni on kylässä, mies tsemppaa ja esittää unelmien perheenisää. Silloin hän on juuri sellainen kumppani, josta olen aina haaveillut. En ymmärrä miksi hän ei voisi olla sitä vain omalle perheelle, miksi vain ulkopuolisten läsnäollessa? Turhauttaa todella paljon, kun rakastan häntä ja tiedän mihin hän voisi pystyä. 

Näitä taitaa vaivata sama asia. Minunkin mies näyttelee kavereiden läsnäollessa aktiivista isää ym. En ikinä sano siitä miehelle, mutta sisäisesti mietin miten kehtaa vai eikö se itse huomaa asiaa? Myös minun mies hoitaa työnsä h

Sori, mutta miten tuollaista voi rakastaa edes? Pyyhkii vain omat murut pöydältä ja käyttäytyy kuin mikäkin lapsi. Sullahan on tuossa vain yksi huollettava lisää. Itseä alkaisi jo pelkästään sen takia yököttää.

Vierailija
27/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti sano aikoinaan älä ikinä tee mitään kolmea kertaa peräkkäin, mies luulee tästä että haluat omia asian itsellesi. Kasvoin itse tasa-arvoisessa kodissa ja osasin vaatia sitä myös itselleni. Se on turha parkua ettei herrasmiehiä ole, jos ei osaa vaatia arvoistaan kohtelua. 

Muistakaa sitten että ette valita, jos mies toimii samoin. Eli toteaa että on sun vuorosi tehdä lumityöt, vaihtaa talvirenkaat, putsata rännit, leikata nurmikko, viedä roimaa kaatopaikalle, tapetoida, j*ta h*tti TANKATA OMA AUTOSI.

Vierailija
28/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuon kummempaa miestä ei ole mahdollista saada niin miksi alkaa perustaa perhettä ollenkaan sellaiselle jonka saa passata lasten lisäksi. Passaa sitten vain sen miehen jos kerta on niin rakastunut. Tunnen naisia jotka ovat koko ikänsä passanneet puolisonsa ihan vapaaehtoisesti eikä valita kunhan on kaikki tyytyväisiä ja balanssissa.

Itse en alkaisi pitämään täysihoito hotellia kenellekkään aikuisille ihmisille muuta kuin sairauden takia. Meidät puolisoni kanssa opetettiin tekemään kotitöitä ja heti jos jotain tienasi, maksamaan ruokarahaa kotiin. Olemme aika samankaltaisista kodeista lähtöisin ja sen takia arki ja yhteiselämä synkkaa täydellisesti.

Vierailija
29/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää taas palstan persuhullun trollailuja?

Vierailija
30/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti sano aikoinaan älä ikinä tee mitään kolmea kertaa peräkkäin, mies luulee tästä että haluat omia asian itsellesi. Kasvoin itse tasa-arvoisessa kodissa ja osasin vaatia sitä myös itselleni. Se on turha parkua ettei herrasmiehiä ole, jos ei osaa vaatia arvoistaan kohtelua. 

Muistakaa sitten että ette valita, jos mies toimii samoin. Eli toteaa että on sun vuorosi tehdä lumityöt, vaihtaa talvirenkaat, putsata rännit, leikata nurmikko, viedä roimaa kaatopaikalle, tapetoida, j*ta h*tti TANKATA OMA AUTOSI.

Niin, muistattehan huomioida myös tuollaiset kotityöt, jotka yleensä ovat miehen vastuulla.Ettei itsekkäästi huomioi vain ne omat kotityöt ja väitä ettei mies tee mitään.

Vierailija
31/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat elää Afganistanissa.

Meillä ei ole kerrostalossa mitään ulkotöitä. Olen myös aina tankannut oman autoni.

Vierailija
32/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lusmut, jotka pyyhkivät pöydältä vain omat murunsa (kokemusta on) ovat samoja, joiden vapaaehtoiset ponnistukset perheen eteen ovat kokoluokkaa auton tankkaus ja kotivakuutuksen kilpailutukset.

Näille on oma nimikin, hupiukko. Ovat niin huvittavia luullessaan, että pelkkä paikallaolo riittää.

Vierailija
33/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina näihin vastaavat ne alkeellisesti asuvat maalaismiehet. Ei siellä ole ongelmaa, hommaa on molemmilla. Kaupungissa, kerrostalossa ei ole, ja siellä ei voi naamioitua minkään miestenhommien taakse, kun niitä ei ole lainkaan. Auton tankkaa muuten se, joka sillä ajaa, milloin te olette aloittaneet puolestatankkauksen?

Vierailija
34/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole kerrostalossa mitään ulkotöitä. Olen myös aina tankannut oman autoni.

Ai, asuuko kaikki suomalaiset kerrostalossa?

Vierailija
35/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies skarppaa vieraiden ollessa läsnä niin paljastaa sen, että mies vetelehtii ihan tietoisesti ja halutessaan pystyy toimimaan. On vain oppinut pääsemään helpolla. 

Oma ex oli vätys monin tavoin, mutta en minä häntä paristanut roskien vientiin tai antamaan lapselle vettä ym pikkujuttuja, jotka hoitui itseltä noin vain. 

Vierailija
36/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku perälappilainen incel puolustaa oikeudentunnossaan vantaalaista aidosti aikaansaamatonta kerrostalolusmua. Normipäivä.

Vierailija
37/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, sulla on poikkeuksellinen narsistinen miesvauva.

Suosittelen eroamaan, eivät nuo koskaan muutu.

Heille ovat ikävä kyllä äidit ja omat vanhemmat opettaneet, ettei miesten tarvitse tehdä mitään kodissa.

Vierailija
38/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jännän hait ja jännän sait

Mikä on sin mielestä jännämies? Semmonen joka ei tee kotitöitä? Onpa jännää.

Vierailija
39/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua miten tyhmä miesvauva. En kyllä katselisi sekunttiakaan enää.

Minuutissa tai jopa alle löydetty ketju, klikattu sitä, luettu aloitus ajatuksella ja pohdittu siihen sopiva vastaus.

Tai sitten jokin toinen vaihtoehto... keksittekö mikä?

Aloitus on yhtä totta kuin Salatut elämät?

Tuo, ja sillä on yksi tarkoitus. 

Vierailija
40/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme sai ap:n porsimaan tuolle miehelle... voimme vain pohtia asiaa.

Mutta miesvihaahan tämäkin ketju on, sen näkee loppukaneetista.

Porsimaan? 

Miesvihaa? Aloittaja kysyy neuvoa. 

Aloittaja ei kysy neuvoa, hän spekuloi että tuollainen hänen mielikuvituksesta repäisty käytös olisi miehille normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi