Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lyylit tyylillään....

18.02.2007 |

jeps kukkuu, eli tänne vaan, vanha oli niin pitkä!

mitäs plikat?

tää kävi taas spinnaamassa, kohta aletaan kattoo tyttöjen leffaa ja mies pääsee koneelle, kun me tytöt vallataan tää aina.

palaan taas.

nyt pitää jo laittaa: priscilla 24/25-26

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihan mahtava päivä ollu :(

Aamulla uimahallilla olin ihan jäässä, siis siellä lämpösessä vedessäkin. Saunaan en edes uskaltanu sitten mennä...

Illalla kotona flunssa vaa eteni ja nyt oon sitten kunnon kuumeessa ja ääni maassa :(

Käytiin kattoo asuntojaki, mut ei meille tunnu löytyvän mitään...

Mä en jaksa nyt kommentoida teiän kirjotuksia vaan tää lähtee nyt nukkumaan ja parantelemaan itteään. Onneks ukko on huomenna kotona ni saa nukkua. Pikkumieski on vähän kipee, joten kattoo nukutaanko tänä yönä...

B-E (joku oli keksiny lyhennyksen :) )

Vierailija
2/77 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli herkkä olen tottavie niinkuin sanoit.. jalat maassa, hmmm.. tavallaan kyllä, koska minä se huolehdin meidän perheen talousasiat ja pidän huolen että rahat riittää. en kuvittele enkä haaveile liikoja, joten sillälailla olen jalat maassa kyllä. mutta mutta, mä olen todella temperamenttinen ja impulsiivinen ihminen. pikkasen jopa yllytyshullu... hih.. ja mainittakoon vielä, olen TODELLA malttamaton!!! kaikki heti mulle nyt tai ei koskaan-tyyppi! kun suutun, sen kuulee kaikki... mutta lepyn pian jos osaa oikeesta narusta vetää... mies ei kyl viel oo oppinu sitä... =)

ja kyllä, minusta sinun teksteistäkin huokuu se että olet vahva ihminen. ja todella huomaa että välität muista!

mites tytöt muuten reagoi lemmikkiin? ovat varmaan aivan innoissaan.

hitsi, mua jänskättää niin tää kierto.. haluun plussata mut raskaus ja synnytyskin on taas alkanu hiukan pelottaa... jaiks... silti, vauvankaipuu on kova!

ja onhan täs muutaki jänskättävää, priskulla ihan lähipäivinä selvii tilanne, samoin lastwishillä ja eiks rimpelläki? milenna ja mä ollaanki aika samoissa, kiertopäivät on vissiin samat mut milennalla pidempi kierto ku mulla.

huoh, onneks tyttö nukahti, on ollu koko viikonlopun tosi ihana uhmistyttö meillä... aivan ihanan herttainen pakkaus, mut nyt tosiaan minä ite ja ei haluu on kovat sanat. ja läpsii kaikkia koko ajan... ja kaikki toimet takkuaa. noh, ohimeneväähän tämäkin on. toivottavasti..

jaahas, suihkuun mars!

sannuska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscu; Ihan saman kuvan oli sannuska saanut susta,ku minäki..Energiaa, positiivisuutta(ainakin yleensä:) ) ja vahvuutta tuntuu löytyvän:)

Vaikutat tosi ulospäinsuuntautuneelta muutenki.

Sannuska; Joo,mulla taitaa olla nyt kp 16,mut kierto tosiaan niinkin pitkä ku 30 tai yli:( Myö jännätään(ja plussataan) sit vähä myöhemmin,kuhan ollaan saatu nää alkukuulaiset sinne odotuspuolelle, eiks? Toivotaan ainaki..

Sunnuntai meni vaan ollessa, mies kävi töissäkin.

Jaah,mitäs muuta..Dementia iski jälleen,palailen jos/kun tulee mieleen mitä piti sanoa:)

Vierailija
4/77 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannuska: mä oon kans just tollanen " heti mulle nyt kaikki, mieluiten jo eilen-tyyppi" että samaa löytyy:))

Milenna: kiitos ihana... ja kyllä yleensä positiivinen, mutta tottakai myös mulla on " bad hair day" joskus... mä oon sellanen ailahtelevainen, ja tulinen sielu:)) ulospäinsuuntautunut? KYLLÄ:))

Kiti: voi parkaa... koita parantua... mä oon muuten tullu kans aina kipeäksi raskauden alkumetreillä, vaikka muuten en koskaan oo kipee!!

Rimpe: hey girl?? huhuu... mis oot?? ikävä...

Nyt lähen käyttää koiria, ja kattoo leffaa...

priscilla ja katos vaan 25/25-26 jännää;))

Vierailija
5/77 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt on ihan haltioissaan meidän Torstista;)

tänään pidettiin vapaana ekaa kertaa ja syliteltiin ja pussailtiin sitä kovasti! tytöt vaihtaa vettä kilpaa (vielä), ja antaa tuoreruokaa... eli rakastuivat siihen ja tosiaan ristiäiset oli eilen, Torsti siis hän on.

Vierailija
6/77 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana auringon paiste tuolla ulkona! Pakkasta tosin on aika reippaasti, mutta riittävän " tyylikkäästi" kun pukeutuu niin eiköhän tuolla tarkene.

Priscu: Ihana nimi teidän uudella tulokkaalta! Torsti! :)

Sannuska: Kummasti se jännitys rupeaa lisääntymään kun kp:t kasvaa. Toivottavasti sinun jännitys palkitaan selkellä plussalla!

BE: Tunnustan, minä se laiskana ihmisenä taisin tuon lyhenteen laittaa sinun nikistä... :) Kurjaa että olet tullut kipeäksi! Parane pian!

Eilen istuttiin miehen kanssa saunassa pitkän kaavan mukaan ja parannettiin maailmaa. Aiemmin emme ole kovin tästä vauva-asiasta puhuneet mutta eilen sitten yhdessä pohdimme että missä vika kun ei meille sitä nelosta rupea kuulumaan. Tuli tosi helpottunut olo kun sain purkaa tuntojani ja toinen kerrankin osallistui vakavaan pohdintaan ( tuo minun mieheni kun on vähän sellainen unelmoija joka harvemmin puhuu vaikeista asioista). Minä tietysti syytän itseäni kun rupeaa tuota ikää olemaan ja jonkin verran ylimääräistä painoa ja tupakoin ja ne korkeat hb lukemat, mutta ennen kaikkea stressaan ihan järjettömästi koko asiaa!

Kaksi kiertoa vielä yritetään omillamme ja sitten tämä Lyyli marssii tohtorin pakeille. Nyt on siis alkamassa yk 11...

Paljon aiempaa seesteisempi

-Rimpe- kp 24/25-27

Vierailija
7/77 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-E; Ikävä et oot kipeenä:( Koitahan paranella itses, paljo lämmintä ja lepoa:)

Rimpe; Ihan liian pitkään ootte kyl saanu jo yrittää:( Eipä tee paljo mieli valittaa omasta yk:sta, halit siulle! Ja tsemppiä! Ei kyl taida mitkään sanat auttaa, ku en osaa ees kuvitella millaista tuo on..

Vierailija
8/77 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva aamu herätys, mutsi soitti että tulevat kylään!!! äkkkiä ylös ja siivoomaan... ärsyttää!!! olis vaikka eilen vihjassu että tulee, mutta ei. No, sain onneks siivottuu ja suihkussakin käyty!! Plikat lähti luistelemaan ennen kun mummo ja pappa tulee!

Rimpe: se on kyllä vapauttavaa kun saa puhuttua ulos kaiken... tiedän! meki harrastetaan aika usein tuota, ja sauna on oikea paikka siihen. Teillä on kyllä pitkä yritys takana, voi kun se nyt palkittaisiin tällä kierrolla. Onko mitään fiiliksiä? Munkin mielestä Torsti on oikein oiva nimi sille:))

nyt pukee päälle... palaan kun vieraat lähtee!!

Vierailija
9/77 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lähen tästä salille, illalla taas tänne!

priscilla ja peräti 25/25-26!!!!!

Vierailija
10/77 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-E:lle ;) paranemisia, itse juuri toipumassa tukkoisuudesta. Aika inhottavaa, ei jaksaisi oikein mitään.

Priscilla kuules, manataan hyvällä tahdolla sullekkin nyt se plussa, eikö? *pomppii huugahuuga laulun tahdissa ympäri kämppää* ((Oiskin niin helppoa))

Tutti the sekoilija ;D

Vierailija
11/77 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein istua tässä koneellakaan, mutta piti nyt käydä kattoo mitä tieän päivään on kuulunu...

Olo vaan pahentunu päivän aikana ja lisänä tää mukava raskaus eto ja väsy, ni oon melkein koko päivän tossa lattialla pikkumiehen kanssa maannu. Koko ajan tosin tungen suuhuni jotain ku yritän pahaoloa pitää poissa. Se on mulle ihan uus juttu ku esikoista odottaessa ei ollu mitään tällasia oireita :(

Priskullahan rupee olemaan jo päivät kohta täydet, odottelemme peukut pystyssä bd bd

Torsti on ihana nimi, varmasti ollu tytöille mielunen yllätys :)

Rimpelle kanssa kohta sama tilanne, mites ne oireet??? ei ei en yllytä... mutta kyllä olis jo teiän vuoro tosiaan.

Äh, nyt hajoo pää, pakko lähtee lämpösen suihkun kautta nukkumaan. Huomenna täytyy olla pojan kanssa kahestaan päivä ni tarttee unta ja paaljon.

B-E rv 5 (vasta...)

Vierailija
12/77 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

BE: kiva kun kävit kyttimässä meitä:) parane pian... kyllä, alkaa päivät olee täynnä:))

TUTTI: voi sua höppänää;))) sä oot niin sulonen tyyppi...

RIMPE: ilmottele itsestäs:)))

voi tytöt... koko ajan se olo, että nyt alko, märältä tuntuu... jumpan jälkeen heti piti mennä vessaan, mutta ei mitään! ei ees tuhrua, sillä mulla aina alkaa... kauheen jännäääää....

Vierailija
13/77 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi miten mua jännittää prisku ja rimpe teidän tilanteet! vaikutatte itse paljon rauhallisemmilta asian suhteen, mä sen sijaan jänskään teitin puolesta!

ja heti omaa napaa...

mulla tuli mieleen että olenkohan ovuloinutkaan ollenkaan tässä kierrossa? kunnon kipuja ei näes oo tuntunut, jotain pientä vain. limoja vähän mutta mietityttää eniten kun ei lämmöt oo kohonnu yhtään. en niitä sillai tarkkaan oo koskaan seuraillu, mutta on oviksen aikoihin selkeesti ollu 37 pintaan aina. sen tuntee kyllä kropassakin. nyt on vaan 36.2 jatkuvasti. nyt kuiteski jo kp 17 ja pidän aika epätodennäkösenä et enää tulis ovis kun mun kierrot nykyään max 28 pv. noh, eihän sitä koskaan tiiä.

mulla putos tänään iso kivi sydämeltä työasioiden suhteen. sain kuulla helpottavaa tietoa eräästä asiasta koskien edeltäjieni tuntemuksia erästä työyksikköäni kohtaan. (mulla siis kolme yksikköä joissa kierrän) en itse ole ollenkaan päässy sisään sinne porukkaan vaan tunnen itseni jatkuvasti ulkopuoliseksi siellä. niin ovat kuulemma tunteneet edeltänikin (2 eri ihmistä). on aika sisäänpäinlämpiävä työyhteisö. huh, luulin jo että mussa vikaa. pääpaikassani viihdyn ihan hyvin, siellä on niin eri meininki. tosin työ on siellä haastavampaa, joskus jopa liian, mutta on se mukavaa että tulee työkavereiden kans toimeen!

päläpälä taas... ehkä yritän lähtee nukkumaan...

sannuska

Vierailija
14/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sannuska: se on vaan pidettävä pää kylmänä... vielä voi tapahtua huonostikkin, ja mä en halua enää testata turhaa negaa... eli sanotaan nyt et jos to ei ole vielä täti tullu, niin uskallan jo elätellä toiveita. Mulla on sun kanssa vähän samanlainen fiilis, et tää kierto olis ollu ovuloimaton. Ei ovisoireita eikä lämpöjä... lämmöt matalimmalla mitä ikinä kun olen näitä kiertoja kytänny... että siksikin odotan tätiä enemmän. Olen kyl onnellinen et ei vielä ma tullu, ni ei kierrot lyhene ainakaan...

priscilla ja jumankekka 26/25-26!!! ellei yön aikana muutu kp 1.

Vierailija
15/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on aika vilakka kun mittari näyttää -24' c. hrr...

Priscu: Sulla on aika hyvin jo päivät kasassa! ;) Toivottavasti täti muistaa pysyä kaukana! Jännittää sun puolesta ihan hirmuisesti! Kuinka usein sä liikut? Siis käyt salilla tai muuten kuuntoilet?

Sannuska: Ei siihen mittariin kannata kovin tuijotella. Se on kuitenkin aika epäluotettavaa puhaa noiden lämpöjen seurailu. Ai niin, mun piti jo eilen kiittää suo siitä " luomulääke" - reseptistä millä saa päänsäryn loppumaan. Kiitos! Toimi tosi hyvin! ;)

Jotain muuutakin mun vielä piti mutta nyt tuli oikosulku...

-Rimpe-

Vierailija
16/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muaki jännittää Priscu ja Rimpe!! Voi kun toivosin että kumpikin sen plussan nappaa:)

Illalla meinasin et ois voinu viel varmistaa tän kierron suhteen, mut mies oli ollu 12 tuntii töissä ja vaikutti aika väsyltä..No siinä vähä vihjailin pupuilun suuntaan ja kysyin et ootko jo liian väsy? No mies sanoi et kyllä hän on vähä, ja sanoin sit et no, rupee nukkumaan, et eihän sille mitään mahda, jos väsyttää..Sit n.5min myöhemmin mies käykin käpälöimään, ja ihmettelin et mikäs nyt, eikös meijän pitäny nukkumaan käydä?? Mies sit sanoi, et mietti että millanen mies hän muka on, jos ei kiinnosta hommat:)

Ja mies ku sellanen et jos väsyttää, nii menee 5sekuntii ja hän on unessa..

No, tänä iltana hän saa olla sit rauhassa:) Tänään ku on kans se 12tuntii töitä:(

Kuulostaako tuo liian ilkeeltä? En siis patista väkisin hommiin sen mahd. oviksen takia, vaikka saattais siltä kuulostaakin..

No, nyt leikkimään tytsin kans..yllättävän kiltisti on tänä aamuna olut:) Jospa ne ohjeet alkais vihdoin mennä perille asti. Yleensä kun on heti aamusta asti hirvee meno päällä:)

Vierailija
17/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimpe ja Priscu....huh huh, jänskättää teitin puolesta bdbdbdbdbdbdb

:) *jää odottamaan uusia käänteitä* :)

Ommaa: kp28/28 dpo10 ja aamulla nega aconilla, mutta en en en luovuta ennen kuin täti näyttäytyy!!!

ja takaisin työhommiin.............*viuh*

Tuttifrutti (hih, Priscillan aikaisemmasta viestistä jäi mieleen)

Vierailija
18/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimpe: kyllähän mä liikin... kehtaankohan ees kertoa kuinka paljon? noin 10-15 h vkossa!! kuulostaa paljolta, mutta en koe sitä niin, koska oon tehny niin jo kymmenen vuotta! ja muuten sullakin on hyvin päivät kasassa, ja mä jännään sun puolesta ihan hulluna, thumbs up!!!

tänään tosiaan kp:t 26, katsoin 3 viimistä kiertoa ni eka oli 27, tuhruttelua 24, seuraava 24 ja ei tuhrua, sitten 25 ja ei tuhrua.... nyt sit tää 26 ja ei vielä mitään merkkejä!!! oireena: ei mainittavaa ellei sekoja unia oteta mukaan, tuskan hiki aaltoja....

Vierailija
19/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tyylipinkan, ettei hukuta ja halaan Priscillaa takaisin ja mitäs jos tehdään ryhmähali samantien *rrruuuuuts*. Olette ihania!

:)

Vierailija
20/77 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuun mukaan ryhmähaliin..*halii niin et kylkiluut rutisee*:)

On kyl ihan mahtava tukiryhmä tääl:))