Miten vastata hääkutsuun riimiteltynä etten tule, kun lasta ei kutsuttu?
Jotenkin tylyä vastata pelkästään sähköpostilla että en tule, etenkin kun haluaisin jotenkin kertoa että syy oli se ettei lasta kutsuttu. Miten siis riimitellä asia muutamalla lauseella?
Kommentit (204)
Miksi ette voi tehdä niin että toinen vanhemmista osallistuu ja viettää kivan päivän tai illan häissä? Näin usein teimme aikoinaan, juhla kuin juhla, jos ei ollut hoitopaikkaa
Vierailija kirjoitti:
Tajusinpa vasta, ettei minulla ole mitään elämää ilman lasta.
Hääkutsunne minut ulos sulkee, kun haarahedelmäni kaikkialle mukana kulkee.
Tää olikin ihan hyvä, kertoo vastaajan itsekkyyden määrän. Minäminäminä ja minun haarahedelmä.
Jotenkin se, että ei voi osallistua kun lasta ei kutsuttu, kertoo myös että se lapsi on silleen poispilattu että yrittäisi viedä huomiota häissä. Ja äippä vaan vierellä hymyilisi "eikös ole meidän irmapellervolla komean kuuluva ääni, päihittää papinkin".
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette voi tehdä niin että toinen vanhemmista osallistuu ja viettää kivan päivän tai illan häissä? Näin usein teimme aikoinaan, juhla kuin juhla, jos ei ollut hoitopaikkaa
Aika monissa parisuhteissa kuulemma on mahdoton ajatus mennä erikseen mihinkään.
Pienten jalkojen tepsutus,
Kimakat kiljahdukset,
Niitä ilman juhlanne nyt jää.
Mitä on tällainen hullutus?
Vaikka ostin jo lahjaksi sukset
Emme tule pilaamaan hääpäivää.
Mä määrään
ketä häihinne kutsutaan.
Ja jäädään
pois kun tätä ei uskota.
Sinä syvästi minua loukannut oot,
Kun häihis ei kutsua lapseni saanut.
Hääpari toisiaan rakastakoon,
Vaikka olen sulhasesi kanssa pannut.
Kutsus sain,
Mut' happea haukkomaan jäin.
Kuin' sydämettömästi hylkäsit lapseni,
Oli kuin isku palleaani.
Valitan, oi voi, voi voi voi,
Osallistua en voi.
Muisteloissamme olet nyt sä,
Karmea lapsenhylkääjä.
Suru puserossa mmulla ja piltillä,
Lohduttaudumme omilla bileillä.
Kaunaa ethän meille kanna,
Tai muuten emme sullekaan anteeksi anna.
Vierailija kirjoitti:
En tule. Loukasite minua. Olen tikeriäiti. Lapseni on elämäni valo. Teiltä palaa kohta talo.
Sisaresi
Aah, klassikko. Huono hääkutsu niin poltetaan talo kostoksi. Täti teki näin.
Ette kutsuneet mun kakaraa, siispä näytän häillenne pakaraa.
Vierailija kirjoitti:
Olin häälahjan ma valmiiksi hankkinut,
kukatkin jo ostin.
Lapsikullalle ei kutsua tippunut,
niinpä sut facestani poistin.
Kukat???
Vierailija kirjoitti:
No, jätä lapsi KOTIIN. Lastenhoitajan kans. Häät ja lapset (alaikäiset) eivät kuulu yhteen ! Se on rasittavaa. Oon ollu yhteensä kaksissa häissä, ja kummaski oli lapsii, jotka eivät osanneet käyttäytyä ollenkaan. Että hävetti. Lapset pois häistä !!!!!! Ja myöskin kaikki alkoholi yms päihteet, MYÖSKIN tupakka !!!!!! Ihan kaikki. Se on iljettävää ja häpeällistä. Että hävetti ja paljon edellisestä häissä........niistä o jo yli 10- vuotta, ja me kaikki mentiin sinne bussilla. Ja tultiin kans pois. Isä alko silloin holiaan Anssi Kelan biisiä 1972 ristien sen joksikin luokkakokouksesksi......jonkun toisen humalikon kans, täysin tuntematon ukko. Että hävetti !!!!! Ei isä muutoin laulanut ollenkaan, kännissä vain. Nyt se on kuollut. Kun se lauloi viel melkeen korvan juures.............
Vain otettu lääke auttaa.
Pienen lapsen vanhempana
on minulla ongelmana
ettei ole lapsenvahtia,
jääpä teille enemmän sahtia.
Ilman lastani en lähde minnekään
Se on ihan varma.
Linnan juhliinko? Pyh, en sinnekään.
Kostakoon sinulle karma.
Lapsella vain voi silmät niin loistaa
morsian kun taas valoja toistaa, vannoo ja vakuuttaa rakkauden määrää vaikka jo illalla kaason kans häärää.
Rakkaushan rajoja tunne ei vaikk' miehen taas kertaalleen vihille vei.
Morsian rakastaa hääöitä kummia
miehiä vaaleita, naisia tummia.
Puoliso tästä jos vihiä sais
lasit pinkit jo nenältä tipahtais.
Häänne surkeansurkea näytelmä on,
morsian jo mielessään uskoton.
Tätä katsomaan lastani edes tois
vaikk' kutsusi vielä senkin sois.
Enkä meinaa tulla itsekään enää
ihan turha ees asiaa enää penää.
Kotiin jäämme ja pelaamme korttia
kun availet rakkauden porttia,
kun hivelet miehesi salkoa
minä tyhjennän herneenpalkoa.
Lapsi herneet tunkee pieneen nenään
ei kiinnosta häntäkään häänne enään.
Onnea kahden kylmäsydämen polulle,
emme tällä kertaa tule kakulle.
Jos ropomme lastenhoitoon käytämme,
mieluummin kahden romanttisesti jossain käymme.
Säästyy sekin "vapaaehtoinen" lahja, joksi vain kahisevä käy.
Meitä ei aikuisten viinapippaloissa näy.
Kun en saa tuoda kakaraani , ette näe uhkeata pakaraani. Kadutte vielä tätä, aviopari on aivan mätä.
Vierailija kirjoitti:
Kun en saa tuoda kakaraani , ette näe uhkeata pakaraani. Kadutte vielä tätä, aviopari on aivan mätä.
Pippa Middleton?
Hei hei, hutsu
Mikset lasta häihin kutsu?
Äiti sanoi, älä kutsu, isä sanoi, kutsu vaan
Yritä jo päättää, sillä muuten alkaa v*tuttaa(n)
Tuntuupas olevan kova paikka jos ei lapsia haluta sinne minne ne ei kuulu.
No, jätä lapsi KOTIIN. Lastenhoitajan kans. Häät ja lapset (alaikäiset) eivät kuulu yhteen ! Se on rasittavaa. Oon ollu yhteensä kaksissa häissä, ja kummaski oli lapsii, jotka eivät osanneet käyttäytyä ollenkaan. Että hävetti. Lapset pois häistä !!!!!! Ja myöskin kaikki alkoholi yms päihteet, MYÖSKIN tupakka !!!!!! Ihan kaikki. Se on iljettävää ja häpeällistä. Että hävetti ja paljon edellisestä häissä........niistä o jo yli 10- vuotta, ja me kaikki mentiin sinne bussilla. Ja tultiin kans pois. Isä alko silloin holiaan Anssi Kelan biisiä 1972 ristien sen joksikin luokkakokouksesksi......jonkun toisen humalikon kans, täysin tuntematon ukko. Että hävetti !!!!! Ei isä muutoin laulanut ollenkaan, kännissä vain. Nyt se on kuollut. Kun se lauloi viel melkeen korvan juures.............