Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vastata hääkutsuun riimiteltynä etten tule, kun lasta ei kutsuttu?

Vierailija
01.11.2024 |

Jotenkin tylyä vastata pelkästään sähköpostilla että en tule, etenkin kun haluaisin jotenkin kertoa että syy oli se ettei lasta kutsuttu. Miten siis riimitellä asia muutamalla lauseella?

Kommentit (204)

Vierailija
141/204 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydetäänkö vastausta?

Jos pyydetään, silloinkin riittää ilmoitus, että ei mene. Ei sitä tarvitse perustella.

Vierailija
142/204 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette voi tehdä niin että toinen vanhemmista osallistuu ja viettää kivan päivän tai illan häissä? Näin usein teimme aikoinaan, juhla kuin juhla, jos ei ollut hoitopaikkaa

Aika monissa parisuhteissa kuulemma on mahdoton ajatus mennä erikseen mihinkään. 

Pelkuruutta ja epävarmuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/204 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saavu koska

Maata peittää loska

Ja mun on ihan pakko

Paapoa siitosta.

Vierailija
144/204 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako tätä ketjua niin tosissaan. Eihän kukaan oikeasti vastaa hääkutsuun pienellä runolla. Eihän?

Vierailija
145/204 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin herneen nenään

Ei olla frendejä enään

Vierailija
146/204 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi joka kuvittelee että kaikkien häiden on oltava perhejuhla ja että hääpari ei saa itse päättää minkälaiset häät järjestävät.

Vierailija
147/204 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kutsusta mutta olemme estyneitä  osallistumaan  hääjuhlaanne. 

Vierailija
148/204 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häihin tuli kutsu niinku R.S.V.P.

Meikäläinen rupes tässä vastailee

Ensimmäinen huomio ja sille kova tuomio:

Lapsia ei kutsutukaan häihin kuokkimaan

Siksi olen allapäin ja vastaukseni saatte näin:

Kolme suuta vähemmän kai joudut ruokkimaan

Vierailija
149/204 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen haikua:

kutsun saivat kai

pelkät aikuiset vieraat 

pidä tunkkisi

Vierailija
150/204 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde runosuoni pumppaamaan mutta muutamissa häissä todistanut kun pienet lapset on siellä ördäävien aikuisten keskellä ja sillon olisi lasten todellakin ollut syytä jäädä kotiin. 

Kaikki ei juhli mehulla eikä tarvitsekaan. Voi olla että hääpari on ajatellut jopa itseäsi enemmän sitä lapsen parasta pyytämällä jättämään kotiin. 

Vierailija
151/204 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen sun kuolaavana paskamukulasi pitäisi sinne päästä?

Kaikki lapset eivät ole samanlaisia paskoja kuin sinä olit ja olet edelleen. 

Vierailija
152/204 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella vastaajalla on jäänyt kokonaan huomaamatta ettei ap missään kohtas oleta, että lapsen pitäisi saada tulla mukaan. Hän vain toteaa, ettei itse mene koska lapsi ei voi tulla mukaan. Huolettaa todella tämä lukutaidon puute täällä.

Vierailija
153/204 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma ettei sitä pentua voi laittaa hoitoon. Jos on noin vaikeaa niin tosiaan parempi ettet mene, ei sinun tarvitse mitään naurettavaa runoilla.

Mihinhän minä olisin noi pennut aikoinaan laittanut? Kaikki isovanhemmat kuolleet, mulla ei sisaruksia, miehen ainoalla sisaruksella itsellään 5 lasta (meillä 3). Ja kaikki lasten kummit ja kaverit noin 100% todennäköisyydellä olisi olleet samoissa häissä. Täällä meilläpäin ei MLL toimintaa ole koskaan ollutkaan ja naapuristossa ei asunut teinejä silloin kun lapset oli pieniä. Eli joko mentiin kaikki, tai sit ei kukaan. Tosin mulla ei ole sellaisia tutttavia, joilla olisi käynyt edes mielessä pitä lapsettomia juhlia. Vaikka on siis lapsettomia kavereita.

Vierailija
154/204 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen sun kuolaavana paskamukulasi pitäisi sinne päästä?

Kommentoija vaikuttaa mukavalta häävieraalta :D Kyllä 3-vuotias sutkautuksineen olisi hauskempaa seuraa :D

Vierailija
155/204 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko nämä lapsettomat juhlat siitä, että vanhemmat eivät ole opettaneet lapsiaan käyttäytymään VAI siitä, että jotkut ovat lapsivihamielisiä? 

Vierailija
156/204 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakaraani kutsuneet ette

Helvete

Häihin en tule 

Syystä tästä

Mutta leftouverit kyllä kelpaa.

Vierailija
157/204 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette voi tehdä niin että toinen vanhemmista osallistuu ja viettää kivan päivän tai illan häissä? Näin usein teimme aikoinaan, juhla kuin juhla, jos ei ollut hoitopaikkaa

Aika monissa parisuhteissa kuulemma on mahdoton ajatus mennä erikseen mihinkään. 

Pelkuruutta ja epävarmuutta.

Olisipa kiva lähteä pariskuntien keskelle yksin palloilemaan. Häät on niin rasittava juhla, etten suurin surminkaan viitsi käyttää vaivaa ja rahaa niihin, ero tulee 2-7 vuoden kuluttua suurella todennäköisyydellä. Mieluummin lähdemme puolison kanssa, kun lapsenvahdin saamme, kahdestaan vaikka Tukholmaan pitkäksi viikonlopuksi tai ihan vaan hotellilomalle kotimaassa pe-su. 

Vierailija
158/204 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusinpa vasta, ettei minulla ole mitään elämää ilman lasta.

Hääkutsunne minut ulos sulkee, kun haarahedelmäni kaikkialle mukana kulkee.

Tää olikin ihan hyvä, kertoo vastaajan itsekkyyden määrän. Minäminäminä ja minun haarahedelmä.

Jotenkin se, että ei voi osallistua kun lasta ei kutsuttu, kertoo myös että se lapsi on silleen poispilattu että yrittäisi viedä huomiota häissä. Ja äippä vaan vierellä hymyilisi "eikös ole meidän irmapellervolla komean kuuluva ääni, päihittää papinkin". 

Itse koen tämän kyllä ainakin osittain samalla tavalla kuin sen, että minut olisi kutsuttu, mutta puolisoani ei. Toki minulla on vain yksi lapsi, ja ihmettelisin, jos perheestämme yhtä ei kutsuttaisi. 

Vierailija
159/204 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lähde runosuoni pumppaamaan mutta muutamissa häissä todistanut kun pienet lapset on siellä ördäävien aikuisten keskellä ja sillon olisi lasten todellakin ollut syytä jäädä kotiin. 

Kaikki ei juhli mehulla eikä tarvitsekaan. Voi olla että hääpari on ajatellut jopa itseäsi enemmän sitä lapsen parasta pyytämällä jättämään kotiin. 

Mielummin lasten kanssa kotona kuin heikkolahjaisten känniääliöiden keskellä mukahauskaa pitämässä. 

Vierailija
160/204 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monella vastaajalla on jäänyt kokonaan huomaamatta ettei ap missään kohtas oleta, että lapsen pitäisi saada tulla mukaan. Hän vain toteaa, ettei itse mene koska lapsi ei voi tulla mukaan. Huolettaa todella tämä lukutaidon puute täällä.

Täh?! 

"en tule, etenkin kun haluaisin jotenkin kertoa että syy oli se ettei lasta kutsuttu."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme