Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne törkeää?

Vierailija
01.11.2024 |

Mieheni mummo kuoli ja mummon hautajaiset ovat samaan aikaan kuin minun äitini syntymäpäivät. Olen keväästä asti järjestänyt äidilleni syntymäpäiväreissua toiseen kaupunkiin, jossa menemme teatteriin ja syömään. Hotellit, liput on jo maksettu ja olen saanut töistä vapaata. Mieheni mielestä minun täytyy silti osallistua hautajaisiin ja jättää reissu väliin. Mummo on ollut muistisairas ja emme ole olleet kovin paljoa tekemisissä. Varsinkaan enää viime vuosina. Mummo eli pitkän elämän ja kuolema tietty luonnollinen. Onko kauheaa, jos en mene hautajaisiin vaan juhlimaan äitini syntymäpäiviä? Äitini joutuu menemään yksin, jos en pääse mukaan. 

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin hautajaisiin, koska synttärit voi pitää toisenakin päivänä. Jos mies niin haluaisi. Tietysti jos liput on jo ostettu ja hotellit jo varattu, ellei pysty perumaan? Synttäreitä tulee joka vuosi.

Oli varattu aloittajan mukaan liput ja majoitukset. Eli hautajaiset olisi voinut pitää joskus muulloin. Ja kyllä, niiden ajankohtaan voi vaikuttaa. Yrittikö mies edes? Jos ei, ei ole mitään moraalista velvoitetta tulla mukaan. 

Vierailija
62/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko miehesi aina yhtä itsekäs vai osaako ja haluaako hän koskaan tulla vastaan ja toimia siten, että asettaa sinun toiveet edelle?

En vain voi ymmärtää, että hän vaatii sinut mukaan tietäen, että sinulla on tärkeät suunnitelmat. Mietihän oletko se sinä aina se, joka joustaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää yhtään ihmettele miksi niin monet parisuhteet päättyy eroon, jos näin moni tosiaan on sitä mieltä että mies surkoon yksinään. Halutaan näköjään vain ne hauskat ja hyvät hetket jakaa yhdessä.

64/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä AP sun ei tarvii mennä sinne hautajaisiin. Ei se miehen mummo ole sun sukulainen. 

Esimerkkinä voin kertoa, että kun minun serkku kuoli äkillisesti nuorella iällä, oli meidän eräs serkku siellä ilman puolisoaan. Sitten myös vainajan eno oli hautajaisissa ilman puolisoaan. He olivat vaan olleet niin vähän tekemisissä, ettei puolisot kokeneet tarvetta tulla hautajaisiin .

Vierailija
65/73 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalle sinun osallistuminen on tärkeämpää, kuolleelle mummolle vai elävälle äidillesi? Jos itse kuvittelen olevani se  kuollut mummo, tai elävä äitisi ... 

Todella kummallista, että tuollaisessa tilanteessa edes harkitsisi asiaa.

Vierailija
66/73 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää yhtään ihmettele miksi niin monet parisuhteet päättyy eroon, jos näin moni tosiaan on sitä mieltä että mies surkoon yksinään. Halutaan näköjään vain ne hauskat ja hyvät hetket jakaa yhdessä.

Onko  sitten sen reilumpaa , että ap:n äiti juhlisi yksinään? Oletettavasti mummovainaan hautajaisissa on miehen seurana suremassa muitakin, eli ei hän siellä ihan ypöyksin ole. Jos hän olisi todella mummon ainoa lähiomainen, hänellä olisi mahdollisuus valita joku muu ajankohta hautajaisille.

Vierailija
67/73 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole, menet äidin syntymäpäiville ja mies menee mummonsa hautajaisiin. Kusipää kun edes yrittää alistaa sinua tuollaiseen. Onko teillä lapsia? Jos ei, niin eroa ennen kuin teette. Tuollaisen ihmiesn kanssa yhteishuoltajuus tulee olemaan helvettiä

Vierailija
68/73 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei sure yksinään vaan muiden sukulaistensa kanssa, jotka siellä hautajaisissa ovat. Jos mies haluaa että naisen elämä pyörii tämän ympärillä 100% kuin koiran niin sitten kannattaa alkaa kaivamaan kuvetta ja varmistamaan, että on millä maksaa. Nainen, varsinkaan mikään 50/50 nainen, ei ole mikään hyväksikäytettävä heittopussi

Vierailija
69/73 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaiset ohittaa synttärit! Menet miehesi tueksi sinne ja juhlit äitisi kanssa seuraavana viikonloppuna. Tietenkin miehesi läheisen kuolema on tärkeä asia ja sitä tulee kunnioittaa. Teatteriliput saa myytyä.

Vierailija
70/73 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yhä sitä mieltä, että on törkeää, kun menen mieluummin viinittelemään ja pitämään hauskaa, kuin hänen tueksi hautajaisiin. Eikä hän tiedä haluaako olla sellaisen ihmisen kanssa, joka tekee noin. Ap

Vierailija
71/73 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on yhä sitä mieltä, että on törkeää, kun menen mieluummin viinittelemään ja pitämään hauskaa, kuin hänen tueksi hautajaisiin. Eikä hän tiedä haluaako olla sellaisen ihmisen kanssa, joka tekee noin. Ap

Ei hän yhtään ymmärrä sitä, että äidin synttärit ja meidän aika on minulle ja äidille tärkeää. Eikä noita reissuja noin vain siirrellä ja aikataulullisesti uudestaan sovita. Ap

Vierailija
72/73 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin äidin synttäreille. Elävät ennen kuolleita jos ei hyvin läheisestä ihmisestä kyse.

Vierailija
73/73 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ärsyttää miksi tämä on muka jokin ongelma. Tottakai menet äitisi synttäreille. Ongelmana tässä on ainoastaan törppö mies jollaista en itse katselisi. Voi jeesus sentään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi