Uskotko siihen, että elämä on korkeammassa kädessä?
Että elämä olisi valmiiksi käsikirjoitettu ja nyt me elämme vain tätä elämää? Minä uskon, koska eihän elämässä olisi muuten mitään järkeä.
Kommentit (19)
En usko. Ei elämässä ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Ei elämässä ole mitään järkeä.
Ei siinä järkeä tarvitse ollakaan. Vaan toivoa.
Ihmisellä itsellään on vapaus valita hyvän ja pahan välillä.
Ellei olisi, silloinhan ihminen olisi robotti!
En. Eteen vaan tulee kaikkea, ehkä mä olin sika edellisessä elämässä.
Ei Jumalalla ole käsiä. Mihin se niitä tarvitsisi?
Ihan älytön homma kirjoittaa kaikki elämät ennakkoon!
Uskon lujasti että saamme kulkea edellä valmistetuissa teoissa. Ihminen saa kuitenkin itse valita ja kun valitsee totuuden tien, silloin kaikki päättyy hyvin. Usko on luja luottamus siihen mitä ei näe...tietää kyllä. On kai ollut ihan etuoikeutettua saada kasvaa turvassa. Nykyajan lapsilla ei oikein ole sitä mahdollisuutta, että pääsisivät juurtumaan uskoon.
Kyllä se on korkeammassa kädessä.
Siis korkeimmassa .
Aina ei ole sitä viisautta valita oikein hyvän ja pahan välillä. Ihminen tekee päätöksiä inhimillisesti ja senhetkisen tiedon perusteella. Joskus luulet tekeväsi hyvää mutta aika näyttää että se johtikin pahaan.
Sen vuoksi kyllä niin hullu matka kun tämä elämä onkin, helpotusta se tuo, että ei tarvitse murehtia vaan uskon ja olen kristitty. Yksikään ihminen yksistään ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Uskon lujasti että saamme kulkea edellä valmistetuissa teoissa. Ihminen saa kuitenkin itse valita ja kun valitsee totuuden tien, silloin kaikki päättyy hyvin. Usko on luja luottamus siihen mitä ei näe...tietää kyllä. On kai ollut ihan etuoikeutettua saada kasvaa turvassa. Nykyajan lapsilla ei oikein ole sitä mahdollisuutta, että pääsisivät juurtumaan uskoon.
Perkeleen hyväksikäyttämiä valheellisine metodeineen tulisi ohjata uskon tielle.
Valitetasti usein on tarjolla vain maallista apua, joka ei nykyisin auta juuri lainkaan. Pikemminkin päinvastoin.
Nuorten itsemurhatilastot ovat sen verran karua luettavaa, ettei niitä nykyisin kehdata edes julkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perkeleen hyväksikäyttämiä valheellisine metodeineen tulisi ohjata uskon tielle.
Valitetasti usein on tarjolla vain maallista apua, joka ei nykyisin auta juuri lainkaan. Pikemminkin päinvastoin.
Nuorten itsemurhatilastot ovat sen verran karua luettavaa, ettei niitä nykyisin kehdata edes julkaista.
Itse muistan päihdehistorian omaavana varsin hyvin nämä valtakunnallisten rouvien ehdotukset.
Ahdistukseen tarjottiin hengitysharjoituksia ja jopa paikallista joogaa!
Meillä on vapaa tahto, mutta Jumala on kaikkivaltias. Jos olisimme robotteja, mihin tämä kehitys tavallaan kai suuntaa nyt, ei meillä olisi vapaata tahtoa. Me voidaan antaa itsemme nytkin paholaisen käyttöön, mutta kun meidät kytketään verkkoon, ei meillä enää ole vapautta valita sillä tavalla mitä Jumala on tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse muistan päihdehistorian omaavana varsin hyvin nämä valtakunnallisten rouvien ehdotukset.
Ahdistukseen tarjottiin hengit
New agea, se on saatanasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse muistan päihdehistorian omaavana varsin hyvin nämä valtakunnallisten rouvien
Hengitys ja voimistelu =saatanasta? Te olette oikeasti hulluja.
Raha meidän, joka olet taivaissa
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille tänä päivänä
meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen,
vaan päästä meidät pahasta.
[Sillä sinun on valtakunta
ja voima ja kunnia iankaikkisesti.]
Aamen.
On paska käsikirjoittaja, jos oikeasti ois korkeampi käsi kohtaloita kirjoittamassa. Mulla ois vähän palautetta. Nolla tähteä viidestä korkeammalle kädelle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan älytön homma kirjoittaa kaikki elämät ennakkoon!
No näin on. Ja vielä kaikki jälleensyntymiset päälle.
Onkohan ne lyhyeksi jääneet elämäntarinat sitten johtuneet kirjoittajan kyllästymisestä.
Entäs, kun hindut syntyvät tekojensa mukaan eläimiksikin. Kirjoittaa puhtaaksi kaikki sammakot ja hiiret.
Lapin jätkä sentään muuttuu poroksi ja se on helppo kirjoittaa.
Sääskiä ja mäkäriä karkuun maantielle ja äkäsiä autoilijoita kesäisin. Talvella saa kuono verillä kaivaa jäistä jäkälää.
Ihmiset, maapallo ja kaikki tässä ympärillä on ihan yksi paskanhailee universumissa. Ei merkata yhtään mitään isommassa katselussa
Kieltämättä huonoina päivinä tämä ajatus tuo lohtua.