Lue keskustelun säännöt.
Yläasteella luokanvalvoja toivoi, että poissaoloilmoitukset kirjoitetaan reissariin
18.02.2007 |
vanhempien toimesta. Eli toivoi selvästi, ettei ilmoiteta puhelimella, näkee sitten reissarin. Joten pulma on tämä; poikani on ollut sairaana viime viikon ja ensi viikolla pääsee aikaisintaan keskiviikkona, joten enkö nyt tässäkään vaiheessa ilmoita väliaikatietoja? Mitä tekisitte? Tekisi mieli ilmoittaa, mutta ...
Kommentit (2)
Oli meilläkin 90-luvun alussa ylä-asteella reissarit.
Liekö vieläkin käytössä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yli kolmesta kannattaa jo soittaa.