Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläasteella luokanvalvoja toivoi, että poissaoloilmoitukset kirjoitetaan reissariin

Vierailija
18.02.2007 |

vanhempien toimesta. Eli toivoi selvästi, ettei ilmoiteta puhelimella, näkee sitten reissarin. Joten pulma on tämä; poikani on ollut sairaana viime viikon ja ensi viikolla pääsee aikaisintaan keskiviikkona, joten enkö nyt tässäkään vaiheessa ilmoita väliaikatietoja? Mitä tekisitte? Tekisi mieli ilmoittaa, mutta ...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kolmesta kannattaa jo soittaa.

Vierailija
2/2 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli meilläkin 90-luvun alussa ylä-asteella reissarit.

Liekö vieläkin käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi