Naisellinen nainen ei vaihda itse renkaita
Kommentit (46)
Ei, vaan siihen ostetaan renkaanvaihtopalvelu!
Ai siksikö, että saat uhriutua renkaiden vaihdosta ja kuitata sillä 365 päivää tekemättömiä kotitöitä?
Renkaat vaihtaa autoon se, jonka nimissä se on.
Näin on. Eikä omista autoa, vaan ajelee puolison autolla. Jos omaa edes ajokorttia
Lopettakaa jo tämä renkaanvaihtovouhotus! Tehdään 2 kertaa vuodessa ja sen voi joko ulkoistaa tai tehdä itse, niin nainen kuin mieskin sekä kaikki muutkin mahdolliset sukupuolet ja seksuaalisuuntautuneet.
Kyllä minä vain vaihdoin. Ajelin noin 18v pitkin silloista Jorvaksentietä, nyt Länsiväylä, pienellä punaisella FIATillani keskellä yötä. Yhtäkkiä rengas irtosi ja auto lysähti kasaan. Se miten pääsin kotiin on sitten eri stoori.
Seuraavana päivänä menin isäni kanssa paikalle. Rengasta ei löytynyt mistään jostain kumman syystä. Isäni seisoi vieressä ja katsoi kun vaihdoin renkaan. Kaikilla ei kait silloin ollut joku isä joka opiskeluaikana opettanut suvun autokoulussa.
Enää en osaisi vaihtaa rengasta enkä ole sen jälkeen koskaan vaihtanutkaan.
Renkaiden vaihto ei ole mitään rakettitiedettä. Kiva että miehillekin on jotain hommaa missä pärjäävät. Vaikka eihän se ole homma eikä mikään vaihtaa ne renkaat :)
Naisellinen nainen on kotirouvana korkokengät jalassa ja naama botoxissa siivoilemassa ja sisustamassa ja miehekäs mies laatikkoleukainen lentäjäkirurgi provider.
Vierailija kirjoitti:
Ai siksikö, että saat uhriutua renkaiden vaihdosta ja kuitata sillä 365 päivää tekemättömiä kotitöitä?
Juuri tämän takia. Jos nainen vaihtaa itse renkaat niin minulle ei jää enää mitään tehtävää. En toki sano tätä ääneen koska minulla on pieni ja ruma sielu, vaan loukkaan naisen naiseutta ja toivon, että surkea manipulointiyritys menee läpi.
Ei tulisi mieleenkään päästää naistani vaihtamaan renkaita. Hän tekee naisten töitä ja minä miesten. M54
Minulle oikeat renkaat auton alle on tärkeämpää kuin jonkun - kenen tahansa - käsitykset naisellisuudesta.
Sain juuri kuvia tyttärentyttärestäni. Hän istui rattaissa ja katseli samalla, kun tätinsä vaihtoi autoon renkaita. Näyttivät viihtyvän keskenään syksyisellä pihalla. Ihan naiselliselta näytti nuori nainen siinä autonsa kimpussa puuhaillessaan.
No miehiähän nuo tuolla rengasfirmassa on ketkä niitä vaihtelee
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo tämä renkaanvaihtovouhotus! Tehdään 2 kertaa vuodessa ja sen voi joko ulkoistaa tai tehdä itse, niin nainen kuin mieskin sekä kaikki muutkin mahdolliset sukupuolet ja seksuaalisuuntautuneet.
Kuten kellojen siirtelykin ja kamala vouhkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Renkaat vaihtaa autoon se, jonka nimissä se on.
Mistähän tällainen määräys löytyy? Miten tulevaisuudessa käy rengasliikkeiden ym. renkaanvaihto palvelua tarjoavien yritysten?
Eikä mies siirtele kelloja 2 kertaa vuodessa. Se on naisten hommaa.
Jep, koko päivän yritin pimpillä pyörittää ensin rengasavainta ja sitten tisseillä törkkiä pulttipyssyä, mutta pakko se on myöntää että vain kikkeli sopii renkaan pultteihin.
Tuo on tiimityötä ne vaihdetaan yhdessä puolison kaa. Nainen on hyvä olla mukana osaa pitää järjestystä yllä. Miehet usein kiireisiä ja kärsimättömiä.
Hoituu myös epänaiselliselta naiselta ? :)