Naisellinen nainen ei vaihda itse renkaita
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo tämä renkaanvaihtovouhotus! Tehdään 2 kertaa vuodessa ja sen voi joko ulkoistaa tai tehdä itse, niin nainen kuin mieskin sekä kaikki muutkin mahdolliset sukupuolet ja seksuaalisuuntautuneet.
Eikä lopeteta. Lopeta sinä tämän lukeminen. Et pysty koska olet addikti.
Renkaanvaihdon hinta katsotaan internetistä n 25€ näköjään tänä vuonna. Muutkin kotityöt voi hinnoitella ja se joka ne tekee tavalla tai toisella, ts. itse tai ostopalveluna, saa nostaa rahat yhteisestä kassasta. Yhteistä kassaa täytetään tulojen suhteessa ja näitä sisäisiä tuloja ei lasketa tuloksi. Toinen voi aina tehdä kilpailevan tarjouksen ko toimesta jos haluaa rahat itselleen (alin tarjous voittaa). Kaikki ovat iloisia ja ketään ei hyväksikäytetä.
Minä osaan vaihtaa renkaat, purkaa ja kasata rynkyn vaikka silmät kiinni, johtaa tykistöä ja johtaa miesvaltaista asiantuntijayksikköä, metsästä ja kalastaa.
Ja usko pois, mussa on enemmän naista kuin sä tuut koskaan saamaan
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo tämä renkaanvaihtovouhotus! Tehdään 2 kertaa vuodessa ja sen voi joko ulkoistaa tai tehdä itse, niin nainen kuin mieskin sekä kaikki muutkin mahdolliset sukupuolet ja seksuaalisuuntautuneet.
Pääasia on että renkaat vaihdetaan. Ja jos nyt ei ole hajua tai mielenkiintoa siihen miten se tehdään, on parempi antaa jonkun asian osaavan hoitaa homma ettei mahdollisesti tapahdu suotta tarpeettomia vahinkoja.
Varsinkin Helsingissä asuvien kannattaa opetella renkaidenvaihto. Aamulla voi olla rengas tyhjä kun aktivistit iskee!
https://www.is.fi/autot/art-2000010798343.html
Vierailija kirjoitti:
Jep, koko päivän yritin pimpillä pyörittää ensin rengasavainta ja sitten tisseillä törkkiä pulttipyssyä, mutta pakko se on myöntää että vain kikkeli sopii renkaan pultteihin.
Renkaanvaihtoa suorittavissa liikkeissä onkin naisille paljon nähtävää. Ei kun sinne vain kaikkien naisten suunta vaikka ei renkaita omaan autoon tarvitsisi edes vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasia on että renkaat vaihdetaan. Ja jos nyt ei ole hajua tai mielenkiintoa siihen miten se tehdään, on parempi antaa jonkun asian osaavan hoitaa homma ettei mahdollisesti tapahdu suotta tarpeettomia vahinkoja.
Mitä siinä edes voi tehdä väärin? Harvinaisen simppeli homma, näin naisnäkökulmasta. Vaikeinta on raahata renkaat kellarista ja kellariin, eikä sekään erityisen vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä osaan vaihtaa renkaat, purkaa ja kasata rynkyn vaikka silmät kiinni, johtaa tykistöä ja johtaa miesvaltaista asiantuntijayksikköä, metsästä ja kalastaa.
Mutta mä leivon paremmat kanelipullat kuin sä!
-m
Minä en tarvitse miestä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin Helsingissä asuvien kannattaa opetella renkaidenvaihto. Aamulla voi olla rengas tyhjä kun aktivistit iskee!
Mun autossa ei ole vararengasta vaan joku purkki jonka pitäisi muka korjata rengas.
Ei tarvita! Vaihto onnistuu myös teinipojalta, opetin omalleni miten homma hoidetaan ja olen nyt pari vuotta ollut vain työnjohdossa. Minusta tuli siis ilmeisesti tällä kikalla naisellinen nainen :D
45 vuotiaaksi vaihdoin itse. Siitä eteenpäin olen ostanut palvelun.
N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mä leivon paremmat kanelipullat kuin sä!
-m
Varmasti! Mun bravuureja on suolaiset piirakat ja juustokakut
Kyllä se ne voisi vaihtaa mutta sen ei tarvi.
...Eihän mulla oo autookaan...
T: Syytön sinkkunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä edes voi tehdä väärin? Harvinaisen simppeli homma, näin naisnäkökulmasta. Vaikeinta on raahata renkaat kellarista ja kellariin, eikä sekään erityisen vaikeaa.
Montakin asiaa, alkaen tunkin sijoittamisesta auton alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakin asiaa, alkaen tunkin sijoittamisesta auton alle.
Mitä vaikeaa siinä on? Kysyn vilpittömästi.
Mun ukko ei suostu vaihtaan vaan joudun viemään autoni maksulliseen.
Vierailija kirjoitti:
Mun ukko ei suostu vaihtaan vaan joudun viemään autoni maksulliseen.
Vaihda se ukkos.
Me tehtiin miehen kaa tiimityönä. Mies oli vaihtanut omastaan jo kaks rengasta kun mä aloitin omani kanssa ja mä olin valmiina eka. Mun mies nyt muutenkin tekee kaiken hitaaaaasti ja rauhallisesti, mä olen toimelias. Sama juttu kokkausten ja siivousten kanssa, mä oon nopea, mies hidas. Yhdessä varsin usein hoidetaan asioita.