Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisellinen nainen ei vaihda itse renkaita

Vierailija
01.11.2024 |

Siihen tarvitaan mies.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jo tämä renkaanvaihtovouhotus! Tehdään 2 kertaa vuodessa ja sen voi joko ulkoistaa tai tehdä itse, niin nainen kuin mieskin sekä kaikki muutkin mahdolliset sukupuolet ja seksuaalisuuntautuneet.

Pääasia on että renkaat vaihdetaan. Ja jos nyt ei ole hajua tai mielenkiintoa siihen miten se tehdään, on parempi antaa jonkun asian osaavan hoitaa homma ettei mahdollisesti tapahdu suotta tarpeettomia vahinkoja.

Mitä siinä edes voi tehdä väärin? Harvinaisen simppeli homma, näin naisnäkökulmasta. Vaikeinta on raahata renkaat kellarista ja kellariin, eikä sekään erityisen vaikeaa.

Väärin tekemisen mahdollisuuksia ei kauheasti ole:

Tunkki väärään nostokohtaan tai muuten huonosti / vaarallisesti.

"Esilöysämisen" unohdus ennen nostoa tunkin kanssa toimiessa.

Kiertosuunnalliset renkaat väärin päin.

Renkaiden kierrätys etu ja taka-akselin välillä väärin.

Pulttien rasvauksen ja kunnon tarkistuksen unohtaminen.

Pulttien kiristäminen liian löysälle tai tiukalle (eli ei oikeaan momenttiin).

Urasyvyyden katsomisen unohtaminen sekä uusista että vanhoista, eli pitääkö kenties hankkia uudet renkaat.

Ilmanpaineiden tarkistuksen unohdus.

Jälkikiristyksen unohdus.

Siinähän nuo.

Tietysti onhan se hyvä tarkistella vähän auton kuntoa kun se pyörä on kerran jo irti, (jarrupalat, jarruletkut, jarruputket, iskunvaimentimet, ripustus jne.)

Yleensä katsastaja ja huolto nämä katsoo, mutta on se hyvä auton ajajan olla edes hämärästi tietoinen miltä siellä pitäisi näyttää että voi ennakoida tulevia huoltokuluja. 

Vierailija
42/46 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekäs mies ei sepittele työkseen surkeita, seksistisiä trolleja. Siihen tarvitaan näet idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järkevä ihminen ei vaihda itse renkaita.

Vierailija
44/46 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena en vaihda itse renkaita ja lähinnä siksi, että ne ovat pirun painavia käsitellä, eikä se liity pätkääkään naisellisuuteeni, vaan ihan siihen, että koen noiden renkaiden siirtelyn raskaaksi. Siksipä renkaat onkin rengashotellissa ja vaihtokin hoituu sitten siellä. Sitä ei minusta tarvitse miestenkään tehdä, ja renkaiden säilytys omissa tiloissa on sellainen operaatio, varsinkin jos on 2 autoa, että vievät tilaa ja ovat armottoman likaisia, kun ne otetaan pois, joten pestäkin pitäisi ne ja mieluiten tällaisilla ilmoilla sisätilassa jne. 

Vierailija
45/46 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä meteli tästä 2 kertaa vuodessa tehtävästä hommasta. Ehkä pienin asia ever.

Vierailija
46/46 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jo tämä renkaanvaihtovouhotus! Tehdään 2 kertaa vuodessa ja sen voi joko ulkoistaa tai tehdä itse, niin nainen kuin mieskin sekä kaikki muutkin mahdolliset sukupuolet ja seksuaalisuuntautuneet.

Pääasia on että renkaat vaihdetaan. Ja jos nyt ei ole hajua tai mielenkiintoa siihen miten se tehdään, on parempi antaa jonkun asian osaavan hoitaa homma ettei mahdollisesti tapahdu suotta tarpeettomia vahinkoja.

Mitä siinä edes voi tehdä väärin? Harvinaisen simppeli homma, näin naisnäkökulmasta. Vaikeinta on raahata renkaat kellarista ja kellariin, eikä sekään erityisen vaikeaa.

Montakin asiaa, alkaen tunkin sijoittamisesta auton alle.

Mitä vaikeaa siinä

Jos ei tiedä, pitää katsoa ohjekirjasta, ja miehet eivät osaa lukea niitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme