Olen työelämästä syrjäytynyt
Ollut koko elämäni. Sinänsä tämä ei haittaa minua. Onko muita syrjäytyneitä?
Kommentit (15)
Syrjäytyminen työelämästä viisikymppisenä johti syrjäytymiseen kaiketa muustakin. Haittaa kuolettavasti, mutta paluuta ei ole millään osa-alueella.
Minut on myös syrjäytetty työelämästä, olen yli 50-vuotias. Tämä on vaikuttanut ihan kaikkeen elämässäni. Olen jämähtänyt kotiin, eikä mikään kiinnosta enää, koska en kelpaa edes työmarkkinoille. Suomi on ankea maa 50-vuotiaalle ihmiselle. Voisin jäädä oikein hyvin jo eläkkeelle, koska minua ei palkata enää mihinkään. Yritetty on ja on juostu haastatteluissa. Valitettavasti emme kuitenkaan nyt valinneet sinua.
Vierailija kirjoitti:
Minut on myös syrjäytetty työelämästä, olen yli 50-vuotias. Tämä on vaikuttanut ihan kaikkeen elämässäni. Olen jämähtänyt kotiin, eikä mikään kiinnosta enää, koska en kelpaa edes työmarkkinoille. Suomi on ankea maa 50-vuotiaalle ihmiselle. Voisin jäädä oikein hyvin jo eläkkeelle, koska minua ei palkata enää mihinkään. Yritetty on ja on juostu haastatteluissa. Valitettavasti emme kuitenkaan nyt valinneet sinua.
Asenneongelma.
Kiinnostaako teitä yli 50v kouluttautua lähihoitajiksi? Ehtii vielä 10v tehdä töitä. Luulisi kun lähihoitajista pulaa että työpaikan saisi vaikka ikää enemmän.
En tosin tiedä saako enää opintotukea tms tai opiskella työttömyysturvalla.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako teitä yli 50v kouluttautua lähihoitajiksi? Ehtii vielä 10v tehdä töitä. Luulisi kun lähihoitajista pulaa että työpaikan saisi vaikka ikää enemmän.
Ei ole varaa opiskella. Opintoraha ja -laina maks 900 €/kk asumiseen menee 750 €. Pärjäisitkö itse 150 €/kk?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosin tiedä saako enää opintotukea tms tai opiskella työttömyysturvalla.Ei ole varaa opiskella. Opintoraha ja -laina maks 900 €/kk asumiseen menee 750 €. Pärjäisitkö itse 150 €/kk?
Työhaluttomalla selityksiä riittää aina.
Vierailija kirjoitti:
Minun opintokiintiöni tuli täyteen, eikä TE-toimisto katsoisi hyvällä sitä, että koulutettaisiin lähihoitajaksi ihmistä, joka ei siinä raskaassa työssä kauaa kestäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosin tiedä saako enää opintotukea tms tai opiskella työttömyysturvalla.Minun opintokiintiöni tuli täyteen, eikä TE-toimisto katsoisi hyvällä sitä, että koulutettaisiin lähihoitajaksi ihmistä, joka ei siinä raskaassa työssä kauaa kestäisi.
Työhaluttomalla aina selitys löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosin tiedä saako enää opintotukea tms tai opiskella työttömyysturvalla.Minun opintokiintiöni tuli täyteen, eikä TE-toimisto katsoisi hyvällä sitä, että koulutettaisiin lähihoitajaksi ihmistä, joka ei siinä raskaassa työssä kauaa kestäisi.
Työhaluttomalla aina selitys löytyy
Kas, siinähän sinä vanha inttäjä taas oletkin. :D
Ei näemmä aika paranna tuollaisia nuppivaivoja ja pakkomielteisyyttä, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosin tiedä saako enää opintotukea tms tai opiskella työttömyysturvalla.Ei ole varaa opiskella. Opintoraha ja -laina maks 900 €/kk asumiseen menee 750 €. Pärjäisitkö itse 150 €/kk?
Työhaluttomalla selityksiä riittää aina.
Olen tällä hetkellä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te sivuilla on työvoima koulutusta, joten ei välttämättä tarvii ottaa lainaa elääkseen vaan voi opiskella työttömyyskorvauksella. Lue sieltä sivuilta niin tiedät.
Mistä syystä olet syrjäytynyt?