Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asutaan mun toiveesta ilman kaikkia mukavuuksia ja pelkään että mies ei oikeasti halua sitä

Vierailija
31.10.2024 |

Eli omistan itselleni tärkeän talon, jossa ei ole muita mukavuuksia kuin sähköt ja kantovesi. Muutettiin tähän joitain vuosia sitten. Tehtiin remppaa jotta lämpö pysyy paremmin jne. Mies maksoi yhdessä tehdyn rempan koska halusi niin ja mun puolestani hän saa sillä vaikka elinikäisen asumisoikeuden tähän.

Välillä vaan tuntuu että viihtyykö mies tässä kuitenkaan. Sanoo viihtyvänsä ja ettei häntä puuttuvat mukavuudet haittaa, mutta välillä ohimennen ehdottelee muuttoa "ihmisten ilmoille" rivariin tms, tai jopa taloa katsomaan sieltä. Tietää kuitenkin etten koskaan tule tätä taloa myymään.

Mies pääsee sentään kuitenkin töissä ihan suihkuun ja posliinipytylle 😄 Minä en, mutta en niitä kaipaa. Haluan asua tässä jatkossakin, en ole missään ollut näin onnellinen.

Hölmö kysymys, mutta mistä tietää mitä mies oikeasti haluaa? 😅

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien kantovesi on ollut mukavuus? Yhtään en ihmettele että ajan kuluessa sinun vaaleanpunaiset unelmat muuttuvat miehellesi harmaiksi ja todellisuus on karu kun majaillaan alkeellisissa oloissa. Kai teillä yhteinen kieli on jotta voit edes kysyä mieheltä asiaa? 

Vierailija
2/116 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ette saa vedettyä sitä vettä sisälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suihkua eikä sisävessaa.

ukko lähtee jossain vaiheessa menemään. 

Vierailija
4/116 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin miestäsi

Vierailija
5/116 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo on toiselta liikaa vaadittu jos kerran vihjailee, ettei oikeastaan viihdy kovin hyvin.

Mitä jos ostatte vaan sen toisenkin asunnon, vaikkapa rivarin ihmisten ilmoilta ja vastaavasti sinä maksat siitä osuuden/ remonttia kuten miehesi on maksanut tästä sinun unelmastasi.Se olisi reilua.

Voitte asua molemmissa tai miehesi voi halutessaan olla siellä kaupunkiasunnolla.

Vierailija
6/116 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan, että ap on ylipainoinen, työtön mielenterveyspotilas

Vierailija
7/116 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ei tuollaiseen puuhasteluun ole aikaa muuten. 

Vierailija
8/116 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla ap, että miehesi viihtyy tai ainakin sietää asua.Asun minäkin mieheni talossa, joka on pieni eikä lainkaan viihtyisä.

Vierailija
9/116 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä häneltä ihan suoraan ja ystävällisesti!

Vierailija
10/116 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt suoraan tottakai ja aina sanoo että kyllä hän viihtyy oikein hyvin, ja on ylpeä siitä miten viihtyisä tästä saatiin. Ja nuo muuttoasiat on kyllä liittyneet myös työpaikkoihin, eli jos olisi joku työ kauempana. Nykyiselle työpaikkakunnalleen ei halua muuttaa vaikka mikä tulisi. Mutta en minä haluaisi muuttaa muualle ylipäätään ja hän sen kyllä tietääkin.

Mies yleensä haluaa lämmittää saunan, kantaa vedet ym ja kuulemma rentoutuu siinä. Ja ymmärrän hyvin, niinhän minäkin. Eikä se kyllä ole koskaan valittanut kylmästä huussista tai mistään, nyt kun mietin. Minä ehdotin sinne sitäpaitsi lämmitintä, mutta hänestä turhaa. 

Välillä vaan kun huomaan miten onnellinen olen tässä asuessa, mietin onko mies kuitenkin jotenkin puun ja kuoren välissä. Vai pitäisikö vaan uskoa kun sanoo tykkäävänsä asua tässä ja että on kiva kääntyä kotipihaan.

Ja ei en ole työtön vaan molemmat ollaan ihan vakituisissa viroissa. Mt-ongelmiakaan ei ole kummallakaan, mutta mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, jos se vaikuttaa asiaan? 😄

Vierailija
11/116 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kaikkia mukavuuksia kuulostaa enemmänkin maakuopalta.

Vierailija
12/116 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kysynyt suoraan tottakai ja aina sanoo että kyllä hän viihtyy oikein hyvin, ja on ylpeä siitä miten viihtyisä tästä saatiin. Ja nuo muuttoasiat on kyllä liittyneet myös työpaikkoihin, eli jos olisi joku työ kauempana. Nykyiselle työpaikkakunnalleen ei halua muuttaa vaikka mikä tulisi. Mutta en minä haluaisi muuttaa muualle ylipäätään ja hän sen kyllä tietääkin.

Mies yleensä haluaa lämmittää saunan, kantaa vedet ym ja kuulemma rentoutuu siinä. Ja ymmärrän hyvin, niinhän minäkin. Eikä se kyllä ole koskaan valittanut kylmästä huussista tai mistään, nyt kun mietin. Minä ehdotin sinne sitäpaitsi lämmitintä, mutta hänestä turhaa. 

Välillä vaan kun huomaan miten onnellinen olen tässä asuessa, mietin onko mies kuitenkin jotenkin puun ja kuoren välissä. Vai pitäisikö vaan uskoa kun sanoo tykkäävänsä asua tässä ja että on kiva kääntyä kotipihaan.

Ja ei en ole työtön vaan molemmat ollaan iha

Miks ihmeessä haluut asua kuin 1900-luvun alussa??? Voi olla et miehes lähtee kun vanhemmaks tulee eikä kunto kestä

Vierailija
13/116 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla myös kroonisesti onnettomampi kuin sinä. Yleensä miehet innostuvat tappojutuista, sekseistä, ja sen sellaisesta. Matalalla pörisevistä koneista. Nainen taas voi olla hyvinkin onnellinen, kun on vaan luonnon ympäröimänä

Onko teillä varaa kahteen asuntoon? Jos on, niin hankkikaa toinen ja vuorotelkaa. Joku pieni kerrostaloasuntokin voi olla ihan riittävä, ei tarvitse olla rivari välttämättä. Sinne voi rakentaa toisenlaista, "city-lifestyleä". Sekin on ihan kivaa, kun sen ottaa leikkinä

Vierailija
14/116 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suihkua eikä sisävessaa.

ukko lähtee jossain vaiheessa menemään. 

No riippuu vähän. Jos vaimo on innokas ulkosaunanlämmittäjä niin suihkun puutteella ei ole niin väliä. Ja ilman sisävessaa voi elää vallan mainiosti.

Vierailija
15/116 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi siellä viihtyä? Kai hänellä lupa on etsiä asunto keskustasta jos sinne haluaa?

Vierailija
16/116 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä mulle sopisi se sisävessakin. Olen ehdottanut että laitettaisiin osa verannasta vessaksi, mutta mies ei halua esim. kompostoivaa vessaa siihen. Eikä sähköllä toimivia. Nyt uutena olen ehdottanut alipainevessaa, ei olla sitä vielä päätetty. Jos olen ehdottanut vesien ja viemärin vetämistä taloon, laajennusta suihkua varten ym niin miehen mielestä se on tarpeetonta. Kun hyvin voidaan se sauna lämmittää päivittäin! Sanoo ettei ole homma eikä mikään. Ehkä se onkin sitten niin. 

Vierailija
17/116 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla ap, että miehesi viihtyy tai ainakin sietää asua.Asun minäkin mieheni talossa, joka on pieni eikä lainkaan viihtyisä.

Miksi asut siellä ?

Vierailija
18/116 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuo on toiselta liikaa vaadittu jos kerran vihjailee, ettei oikeastaan viihdy kovin hyvin.

Mitä jos ostatte vaan sen toisenkin asunnon, vaikkapa rivarin ihmisten ilmoilta ja vastaavasti sinä maksat siitä osuuden/ remonttia kuten miehesi on maksanut tästä sinun unelmastasi.Se olisi reilua.

Voitte asua molemmissa tai miehesi voi halutessaan olla siellä kaupunkiasunnolla.

Miksi puolison pitäisi maksaa siitä asunnosta ihmisten ilmoilla jos ei sinne halua?

Vierailija
19/116 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi asut siellä ?

Ei ole muutakaan paikkaa jossa asua eikä rahaa.

Vierailija
20/116 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ei tuollaiseen puuhasteluun ole aikaa muuten. 

onhan sillä työssäkäyvä mies elättäjänä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän