Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tulee paha olo aina kun tutuille tapahtuu jotain merkittävää

Vierailija
31.10.2024 |

Jos kuulen jostain tuttuni isosta elämänmuutoksesta (esim. muuto ulkomaille, radikaali työpaikan/alan vaihto, yllättävä avioliitto tai ero, perheenlisäystä tulossa tms), reagoin siihen voimakkaasti. Tulee jotenkin olo, että jään jostain paitsi. En tiedä mistä muka?? Eihän se ole minun elämää. Jotenkin ehkä kateus siitä, että heille tapahtuu jotain ja asiat etenee. He ovat tehneet jotain oikein ja pääsevät elämässä eteenpäin. Ajattelen että minä taas vaan jumitan paikallani, vaikka ei se ole totta. Kyllä mullekin tapahtuu asioita ja erityisen isoja asioita onkin tapahtunut tänä vuonna. Silti tuo outo tunne seuraa, tunnistaako kukaan vastaavaa ja mistä se johtuu...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity omaan elämääsi.

Vierailija
2/8 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvista omaa itsetuntoasi. Keskity itseesi ja tähän hetkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tuttu tunne. 

Vierailija
4/8 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulin aikanaan valituksi yliopistoon ja kerroin tätä ilouutista kaverilleni, alkoi hänen kätensä täristä ja hän meni jonkinlaiseen shokkiin eikä onnitellut vaan alkoi höpöttää ihan muista asioista. Ihmettelin sitä, mutta näin aikuisena ymmärrän että kateus ja pettymys omaan elämään siinä vaan oireili.

Vierailija
5/8 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus vie kalat vedestäkin

Vierailija
6/8 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin juuri uusi, iso ja upea talo maalta isoilla tiluksilla joihin kuuluu mm oma lampi. Meinasin, että sanon tutuille vaan että muutetaan maalle enkä kerro että kyseessä on uusi talo. Ajatelkoot että ostettiin joku vanha murju halvalla ettei tarvitse kadehtia. Totuuden kerron vaan läheisille jotka tulevat kuitenkin kylään ja näkevät millainen paikka on kyseessä.

Vierailija
7/8 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin välit poikki yhden ystävän kanssa tuon käytöksen takia. Löysin sitten uuden poikaystävän, menin kihloihin tai mitä ikinäkään, niin ilo asiasta vaihtui aina ystävän lohduttamiseen. 

Vierailija
8/8 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut elämän varrella pari kaveria, joille ei koskaan voinut kertoa, jos itsellä meni hyvin, koska se aiheutti heille pahaa mieltä. Oli pakko ottaa etäisyyttä, koska oli rasittavaa jatkuvasti tarkkailla, mitkä ovat puheenaiheita, joita heidän mielensä kestää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi