Vanhemmat antoivat 14-vuotiaalle tytölle luvan seurustella 56-vuotiaan opettajan kanssa
Sillä ehdolla etteivät harrasta seksiä ennen kuin tyttö on 16-vuotias.
Siis mitä hittoa?!!!
Toivottavasti vanhemmat joutuvat vastuuseen tuosta. Sairasta touhua.
Teinityttö kertoi opettajalle kiusaamisesta opettaja syyllistyi järkyttäviin tekoihin https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010801395.html
Kommentit (233)
Aasian maissa ikärajat vaihtelevat suuresti, ja joissakin maissa laki edellyttää avioliittoa.
13 vuotta: Etelä-Korea.
14 vuotta: Bangladesh, Kiina, Myanmar.
16 vuotta: Japani.
Ei suojaikärajaa (avioliitto vaaditaan): Saudi-Arabia, Iran, Pakistan, Qatar, Libya, Sudan, Marokko (avioliiton alaikärajat vaihtelevat).
21 vuotta: Bahrain (vaihtelee olosuhteiden mukaan).
Afrikka ja Etelä-Amerikka
11 vuotta: Nigeria (yksi maailman matalimmista ikärajoista).
12 vuotta: Angola.
14 vuotta: Brasilia, Kolumbia, Peru, Paraguay, Ecuador, Bolivia, Saksa.
16 vuotta: Etelä-Afrikka, Sambia, Ghana.
18 vuotta: Uganda, Kenia.
huomaa hyvin jälleen millainen rasistinen junttila suomi on
Opettaja oli seurustelusuhteessa 50. Ei 56 kuten virheellisesti uutisoidaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vanhemmat joutuisivat siitä vastuuseen? Ei ne tehneet mitään väärin. Vaativat aivan oikein 16-vuotta ennen seksihommia kuten laki edellyttää. Seurustelu ilman seksiä ei sisällä mitään ikärajoja.
Ei missään ole mitään virallista sopimusta että alaikäinen voi seurustella aikuisen vanhan miehen kanssa jos ei vai harrasta seksiä. Miten ne edes luuli että aikuinen mies odottaa 2 vuotta että saa seksiä. Kun ei tämä nyt mitenkään realistista ole. Niin ja vaikka tyttö olis ollu 16 tästä olis voinu nousta oikeusjuttu koska oli kyseessä hänen opettajansa.. auktoriteettiasemassa oleva mies.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö oppi varmasti paljon uutta kokeneelta urholta :)
Ihanan wokea! 🥰
Äijä ollu joku viiskymppinen, nää on just näitä tapauksia jossa ei oikeasti ole mitään epäselvää, että kyseessä ei olisi pedofilia ja r*iskaaminen.
Selitelkää nyt vielä vähän lisää kuinka pikkutytöt viiskymppisten äijien kanssa on normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vanhemmat joutuisivat siitä vastuuseen? Ei ne tehneet mitään väärin. Vaativat aivan oikein 16-vuotta ennen seksihommia kuten laki edellyttää. Seurustelu ilman seksiä ei sisällä mitään ikärajoja.
Ei missään ole mitään virallista sopimusta että alaikäinen voi seurustella aikuisen vanhan miehen kanssa jos ei vai harrasta seksiä. Miten ne edes luuli että aikuinen mies odottaa 2 vuotta että saa seksiä. Kun ei tämä nyt mitenkään realistista ole. Niin ja vaikka tyttö olis ollu 16 tästä olis voinu nousta oikeusjuttu koska oli kyseessä hänen opettajansa.. auktoriteettiasemassa oleva mies.
Entinen opettaja. Seikalla vissi ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin siitä pedofiliasta tehdään hyväksyttävää. Iso joukko täälläkin jauhamassa kuinka pikkutytöt on mukamas aikuisia ja ihan voidaan lupa antaa kaikenmaailman suhteille lasten kanssa.
Eikö 14-vuotias tyttö osaa jo itse päättää kenen kanssa sekstailee ja kenen kanssa taas ei. Joten pulinat pois!
Edelleen se on alaikäinen.. ei tuon ikäisen kuulu panna aikuisia ..jos nyt seksiin kokee olevansa valmis..
Naisen oma moka kun jäi kiinni.
Oikeasti niin oksettavaa ja kuvottavaa, ei riitä sanat. Hyi helvetti miten sairaita ihmisiä, kaikki tähän osallistuneet. Kuinka tuollaiset vanhemmat pystyvät elämään itsensä kanssa, onko he vain niin sairaita itse päästään, että antavat r*aiskata oman lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sallittua kun ei ole erikseen kielletty. Miten edes kiellät seurustelun? Se on käytännössä puhumista ja yhdessäolemista. Vaikeaksi menee elämä jos tuollainen on kielletty.
Ahdasmielistä hommaa, kyllä 14 vuotias jo tietää mitä tekee ja haluaa. Muistan itse kun olin saman ikäinen, niin olin jo hyvin kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Ahdasmielistä hommaa, kyllä 14 vuotias jo tietää mitä tekee ja haluaa. Muistan itse kun olin saman ikäinen, niin olin jo hyvin kokenut.
huh kerro lisää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin siitä pedofiliasta tehdään hyväksyttävää. Iso joukko täälläkin jauhamassa kuinka pikkutytöt on mukamas aikuisia ja ihan voidaan lupa antaa kaikenmaailman suhteille lasten kanssa.
Eikö 14-vuotias tyttö osaa jo itse päättää kenen kanssa sekstailee ja kenen kanssa taas ei. Joten pulinat pois!
Jos sekstailukumppani on samalla kehitysasteella hänen itsensä kanssa, eli käytännössä max pari vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen se on alaikäinen.. ei tuon ikäisen kuulu panna aikuisia ..jos nyt seksiin kokee olevansa valmis..
Olen eri kommentoija, ja siksi haluan kysyä tätä. Monesti palstalla ollaan oltu sitä mieltä, että lapsten/nuorten rikosvastuuta voitaisiin laskua 15v sinne 10-13v. Sillä monen mielestä 10v jo osaa ja ymmää hyvin mitä kaikkea saa tehdä jne. Mutta seksiin liittyvissä kysymyksissä halutaan nostaa ikäraja sinne 18v asti.
Miksi näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri kommentoija, ja siksi haluan kysyä tätä. Monesti palstalla ollaan oltu sitä mieltä, että lapsten/nuorten rikosvastuuta voitaisiin laskua 15v sinne 10-13v. Sillä monen mielestä 10v jo osaa ja ymmää hyvin mitä kaikkea saa tehdä jne. Mutta seksiin liittyvissä kysymyksissä halutaan nostaa ikäraja sinne 18v asti.
Sanottu jo tuossa aikaisemmin: kontrolli. Lasten turvallisuus on lähinnä keppihevonen.
Vierailija kirjoitti:
Vuosisadan rakkauden tarina.
Vuosisadan ra iskaustarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huomaa hyvin jälleen millainen rasistinen junttila suomi on
Kyse on kontrollista. Vanhat naiset tietävät etteivät pärjäisi nuorille naisille ja siksi haluavat luoda rajoituksia riippumatta siitä, mitä nuoret naiset itse haluavat. Tämän vuoksi ei edes haluta lakeja jotka perustuvat suostumukseen ja suhteen laatuun. Lähtökohtaisesti seksikään ei ole vahingollista jos suhde on terveellä pohjalla; ei perustu manipulointiin tai alisteiseen asemaan. Aikuisiakin voi hyväksikäyttää mutta tämä on ilmeisesti ihan OK.
Vastenmielinen pe dofiilin kirjoittama puolustus ajatusmaailmalleen ja pe rversiolleen. Ihan oppikirjasta (jo sieltä 60-luvulta) nuo perustelusi. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Antoiko 56-vuotiaan äiti myös luvan?
Kelan Lehtoseltakin äiti otti puhelimen pois kun twiitit alkoi näkyä otsikoissa.
Hyvä, että Lehtosen äiti puuttuu 60-vuotiaan pojan asioihin.
Maaginen luku 18 on suurempi kuin 14.