Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä olet eronnut lastesi isästä ja kaduttaako/ikävöitkö?

Vierailija
31.10.2024 |

Meille tuli ero kun mies petti ja pitkä suhde selän takana. Mies ei edes katunut tekoaan. Toisaalta ymmärsin miksi niin kävi. Olimme pitkään kuin kämppikset, hoidimme arjen ja lasten asiat. Olin jo itse aiemmin tajunnut ettei meillä ole mitään muuta yhteistä kuin laina ja lapset. 

Jälkikäteen havahduin siihen ettei mies oikeasti kohdellut minua aikoihin niin kuin rakastuneen miehen kuuluu naista kohdella. Oli vain helpotus, että pääsi huonosta vaikkakin taloudellisesti vakaasta suhteesta eroon. En ikävöi. Lasten asiat hoitaa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu miesvihaketju

Jaahas, etkö kestä katsoa syvälle peiliin ja pohtia miksi elämäsi on siinä jamassa missä se on?

Vierailija
42/46 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakkasi minua, jopa lasten nähden. Silti joskus on ikävä.

Surullista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies huolehti lähinnä itsestään eikä koskenut minuun vuosiin. Hän ei esimerkiksi osallistunut lasten kuluihin lainkaan ennen eroa. Olisin lähtenyt jo aiemmin, mutta en halunnut rikkoa lasten perhettä. 

Erosta on jo vuosia. En ole koskaan katunut enkä kaivannut. On yksinäistä, mutta voin ja pärjään paremmin kuin miehen kanssa. 

Tämä on identtinen oman tilanteeni kanssa, mutta kumpikaan ei ole vielä lähtenyt. 

Vierailija
44/46 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso oli jatkuvasti tyytymätön siihen mitä ajattelin, mitä tein ja miltä näytin. Viimeinen pisara oli se, kun minun olisi pitänyt muuttua yhtä vietteleväksi kuin eräs toinen nainen, jonka kanssa hän viestitteli tuntikausia päivittäin.

Vierailija
45/46 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin, koska hän otti eron. En halunnut eroa, mutta minkäs teet. Päätös oli hänen. Otti eron, kun lapsi muutti omaan asuntoon.

Vierailija
46/46 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aviossa, mutta ei ollut miestä, vaan sosiaalipummina elävä teini. Lähetin kasvamaan, enkä ole katunut. Ovat seuraavatkin vaimot päätyneet samaan ratkaisuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi