Miksei suukkoihin tule siis niihin syötäviin uusia kunnon makuja?
Nämä vadelman makuiset aivan liian äklömakeita. Perus mokka on hyvä mutta olisihan se kiva kun olisi uusia. Mitä näitä karpalo ja puolukka makujakin ollu niin eih. Pääsiäisenä olisi appelsiini vai mandariini maku se oli hyvä.
Kommentit (85)
Harmittaa kun jäi silloin aikoinaan se mustaherukkamaku maistamatta. Banaanisuukkoja olisin myös halunnut maistaa. Viime jouluna myytiin jotain kausimakua, muistaakseni karpalo-kinuski tai jotain, ei se tainnut puolukkakaan olla.
Lidlissä hyvä suukkoja vaikka ovatkin ihan perus.
Vierailija kirjoitti:
Se banaanin makuinen on paras, mutta sitä ei löydä juuri mistään, tosi ärsyttävää!!
Ei niitä tehdä enää. Banaanin makua kaipaan minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se banaanin makuinen on paras, mutta sitä ei löydä juuri mistään, tosi ärsyttävää!!
Se maku oli varmaan 20 v poissa tuotannosta, mutta muutama vuosi sitten tuli takaisin. Ilmeisesti oli vaan kertaluontoinen juttu, kun nyt ei ole taas pitkään aikaan näkynyt 😑
Liha, kala, kana erilaisilla mausteilla kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Saisi niihin tavallisiinkin suukkoihin tulla uusia makuja.
Mitä, eikö tuhkakuppi olekaan enää hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ei nainen söis itseään lihottaakseen
Ihan just sua varten <3
Mansikka, appelsiini, vadelma, banaani, aprikoosi. Ja maitosuklaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ei nainen söis itseään lihottaakseen
Minä ole mies ja voisin syödä noita kerralla laatikollisen. Ja silti en liho!
Vierailija kirjoitti:
Banaani ja kirsikka
Oi, kirsikkasuukkoja!!! Ostaisin! Ja söisin :-D
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli tropical maku suukoissa. Siinä oli muistaakseni passionhedelmä banaani ja an
Maut oli mansikka, banaani, vanilja ja kahvi.
Vierailija kirjoitti:
Neek*erinpusut eivät ole koskaan olleet hyviä. Ennen niillä oli edes hauska nimi ja logo.
Minulla on tallessa laatikko ajalta, kun olivat vielä alkuperäisellä nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, banaani on kautta aikojen ollut paras maku. Tropical oli sekin ihan kelvollinen mutta valitettavasti oli vain kausimaku.
Passionhedelmä
sitruuna
pumpkinspice
piparkakku
luumu
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei myöskään saa isoissa laatikoissa, en ainakaan itse ole nähnyt. Tarjouksesta joskus ostan ison laatikon, niin ei siellä ole kuin vanilja ja erittäin hyvällä tuurilla mansikka tai mokka.
Vierailija kirjoitti:
Suklaa-rasvaa ja sokerivaahto?
Ravintoarvo 0,0.
Äh, älä nyt pilaa hyvää fiilistelyä terveysintoilulla.
Se karpalo-kinuski vai mikä olikaan oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Passionhedelmä
sitruuna
pumpkinspice
piparkakku
luumu
Piparkakku voisi toimiakin. Ostaisin!
Silloin ostin näitä, kun olivat vielä neekerinsuukkoja, mutta ensin vaihtui nimi ja sitten hävisi vielä nekrukin, niin nyt saa minun puolestani jäädä hyllyyn.