Miksi me kristityt, emme voi elää raamatun kymmenen käskyjen mukaan?
Kommentit (21)
Kannatan 👏! Naiset takaisin keittiöön perkele 💪👈!
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä hulluja siköö? Keskiviikkona vielä.
Miksi ette voisi?
En ymmärrä aloitusta.
Se ohjeistus on annettu koko ihmiskunnalle. Jos kaikki noudattaisi tarkasti kymmentä käskyä, 95% maailman ongelmista katoaisi. "Älä tapa." > ei olisi sotia, ei murhia. "Älä tee aviorikosta."> kukaan ei pettäisi. "Kunnioita isääsi ja äitiäsi." > kukaan nuori ei olisi kännäämässä ja käyttämässä huumeita yöt läpeensä. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette voisi?
En ymmärrä aloitusta.
Ovat tyytyväisiä vasta sitten kun kaikki on aivopesty tuohon lahkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä hulluja siköö? Keskiviikkona vielä.
Ketkä me? Joukkopsykoottiset häkkiin.
Tehän olette uskonkäsitystenne mukaan nimenomaan syntisiä. Kai siksi.
Koska ihmismieli on heikko, ahne ja nautinnonhaluinen. Syntejä on joskus vaikeaa vastustaa.
Vierailija kirjoitti:
Se ohjeistus on annettu koko ihmiskunnalle. Jos kaikki noudattaisi tarkasti kymmentä käskyä, 95% maailman ongelmista katoaisi. "Älä tapa." > ei olisi sotia, ei murhia. "Älä tee aviorikosta."> kukaan ei pettäisi. "Kunnioita isääsi ja äitiäsi." > kukaan nuori ei olisi kännäämässä ja käyttämässä huumeita yöt läpeensä. Jne.
Ei olisi myöskään aviottomia lapsia, ei yksinhuoltajaäitejä vaikeassa tilanteessa, ei varkauksia, ei väkivaltaa, ei pahan puhumista muista ihmisistä. Lista on loputon.
Vierailija kirjoitti:
1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.
En tiedä. Oletteko edes yrittäneet?
Kymmenen käskyä on helppo. Lepopäivä ja nimen lausuminen tökkii vähän.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, itse elän lähes kymmenen käskyn mukaisesti (lukuun ottamatta jumalakohtia), vaikka olen ateisti. Ei ole lainkaan vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, itse elän lähes kymmenen käskyn mukaisesti (lukuun ottamatta jumalakohtia), vaikka olen ateisti. Ei ole lainkaan vaikeaa.
Uskovaiset on syntisiä ja heikkoja. Siksi he ovat uskovaisia.
Ihan hyvin voi. Oletko edes yrittänyt? Vai elätkö laiskaa syntistä elämää ilman yritystäkään tehdä parannusta? Tyypillistä sanoisin.
Yleensä uskovaiset on niitä pahimpia.
Minusta olisi hyvä idea. N59