Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilillä 7,80. Rahaa tulee perjantaina.

Vierailija
30.10.2024 |

Mitään syömistä ei ole. Vehnäjauhoja on ja hiivaa. Teen siis sämpylöitä ja syön niitä ilman margariinia huomenna. Kahvia tai maitoa ei ole ja mietin, että pitäisikö niihin sijoittaa loput rahat. Tänään sain syödäkseni ekan lämpimän ruoan koko viikolla, kun käytin S-ryhmän etukupongin Rossossa. Sain kaverilta kyydin kaupunkiin, bussiin ei olisi ollut varaa. Ja ei, en mene töihin. Kokoaikatyöhön en pysty, osa-aikatyö ei kannata.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla rahalla saa vaikka paketin jauhelihaa ja perunoita, josta syö monta päivää.

Paketti jauhelihaa ja 1kg perunaa ei ole edes yhden päivän kaloreita ja proteiinia

Mitä sitten? Ei sillä ainakaan nälkään kuole.

Vierailija
22/38 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on syy ettei kokoaika työhön pysty? 

Psykoosisairaus, PTSD, masennus, paniikkihäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla rahalla saa vaikka paketin jauhelihaa ja perunoita, josta syö monta päivää.

Paketti jauhelihaa ja 1kg perunaa ei ole edes yhden päivän kaloreita ja proteiinia

Tuskin ap on kiinnostunut makroista, kunhan saa ruokaa. 

Vierailija
24/38 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on syy ettei kokoaika työhön pysty? 

Psykoosisairaus, PTSD, masennus, paniikkihäiriö.

Noilla spekseillä on kyllä turha haaveilla minkäänlaisesta työstä, sekä koko, että osa.

Vierailija
25/38 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut noin 10 euroa 3 viikkoa. Kelasta ei ole tukia tullut jostain syystä. Pakastimessa on ollut jauhelihaa ja vihanneksia ja kalastamiani ahvenia fileenä. Niitä olen syönyt yhden aterian päivässsä.

Vierailija
26/38 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ollut noin 10 euroa 3 viikkoa. Kelasta ei ole tukia tullut jostain syystä. Pakastimessa on ollut jauhelihaa ja vihanneksia ja kalastamiani ahvenia fileenä. Niitä olen syönyt yhden aterian päivässsä.

Joo, kivasti tässä laihtuu kyllä.

Vierailija
27/38 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhla mokka on S kaupassa 3,95 paketti. Kirjolohifile oli 8,90 kilo.

Vierailija
28/38 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina miettinyt, että kuka syö noin vähän???? 

Vierailija
29/38 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhla mokka on S kaupassa 3,95 paketti. Kirjolohifile oli 8,90 kilo.

S-kauppaan on 40 kilometriä.

Vierailija
30/38 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaisko joku 50e? Mun rahat loppu.

Vierailija
31/38 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta soijarouhetta, siitä saa pihvejä/kastiketta todella paljon. Sinkku elää helposti päiviä tällä protskurouheella, joka on lisäksi terveellinen. Puolukkasosetta ja Lidlin edullinen hyvä perunamuusi. Nam. 

Vierailija
32/38 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kitiset täällä?

Vierailija
33/38 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina ihmettelen näitä joilla ei kaapeissa ole oikein mitään. Olen mäkin elänyt erittäin pienillä tuloilla, mutta koskaan ei ollut kaapit tyhjänä. En ole suurituloinen nytkään, mutta ei ole kaapit tyhjänä nytkään. 

Vierailija
34/38 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta soijarouhetta, siitä saa pihvejä/kastiketta todella paljon. Sinkku elää helposti päiviä tällä protskurouheella, joka on lisäksi terveellinen. Puolukkasosetta ja Lidlin edullinen hyvä perunamuusi. Nam. 

Mene jo helvettiin tuon soijapaskan kanssa. Aina te soijavajakit tulette tyrkyttämään tuota paskaa.

Vierailija
35/38 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 4 euroa rahaa ja keskiviikkona tulee tuet. Onneksi ostan aina jauhoja 6 kg ja kuiva hiivaa paljon ja 2 kiloa juustoa ja lauantai makkaraa joten teen sämpylöitä ja laitan sämpylän väliin. Sämpylöillä voi elää parikin viikkoa helposti koska niitä on halpaa tehdä.

Vierailija
36/38 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene jo helvettiin tuon soijapaskan kanssa. Aina te soijavajakit tulette tyrkyttämään tuota paskaa

No e mene. Täällä kaivattiin neuvoja. Syö sinä ääliö omaa sontaasi vain. 

Mä syön oikeaa ruokaa enkä mitään sontaa. Sä syö soijapaskaa mikä ei ole ruokaa. 

Vierailija
37/38 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Seiskan uutisointi instamonologista oli aika hyvä, siinä tuotiin selkeästi esiin että protestoidaan oikeuden päätöksiä vastaan vailla järkeä.  Eli valitetaan vain valittamisen ilosta.

"Jonkun raivostuttavan metkunhan se keksii keskiviikoksi, että saa exän syyksi senkin, että ei mene paikalle.  Että olisihan hän sen lähestymiskiellon saanut, jos olisi mennyt käräjille, mutta kun ex räpläsi kännykällään niin, ettei auto käynnistynyt tai ulko-ovi auennut, tai portti oli jumissa tms.  "Aivan sairasta, kuinka se kehtaa...""

Tällekin spontaani hörötys :D

Vierailija
38/38 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mula ola kela gold hyvi riitä raha ostela kaikki.