Tilillä 7,80. Rahaa tulee perjantaina.
Mitään syömistä ei ole. Vehnäjauhoja on ja hiivaa. Teen siis sämpylöitä ja syön niitä ilman margariinia huomenna. Kahvia tai maitoa ei ole ja mietin, että pitäisikö niihin sijoittaa loput rahat. Tänään sain syödäkseni ekan lämpimän ruoan koko viikolla, kun käytin S-ryhmän etukupongin Rossossa. Sain kaverilta kyydin kaupunkiin, bussiin ei olisi ollut varaa. Ja ei, en mene töihin. Kokoaikatyöhön en pysty, osa-aikatyö ei kannata.
Kommentit (38)
Mulla 4,72 €. Käyn huomenna lenkillä ja samalla ostan kaupasta pussillisen herneitä ja teen hernekeittoa. Sen lisäksi kissalle ruokaa. Hyvin riittää rahat perjantaihin.
Minulla on noin 30 000 €, lisää tulee marraskuun alussa.
Siis oliko se Rosson ruoka täysin ilmainen vai paljon siitä maksoit?
Ole perjantaista lähtien fiksumpi rahan käytössä, osta kaappiin kaurahiutaleita, nuudeleita, makaronia ja pakkasseen edullista jauhelihaa, jonka jaat pienempiin annoskokoihin.
Mikä on syy ettei kokoaika työhön pysty?
Tuolla rahalla saa vaikka paketin jauhelihaa ja perunoita, josta syö monta päivää.
Ostaisin enemmänkin halvimman makaronipussin, puuroa ja menisin kävelylenkille etsimään asiakseni -60% tuotteita. Usein paistotuotteet on lähes ilmaisia kiinnioloa kohden.
Ei terveellistä mutta onpahan ruokaa.
Peunatkaan ei paljoa maksa, sekö maito -> perunavelli.
käytkö leipäjonossa? Oletko facen apuryhmissä? Voitko myydä tori.fi:ssä jotain? Keräätkö pulloja? Oletko kätevä käsistäsi, voitko myydä jotain tekemääsi tai leipoa jotain tilauksesta? Tällasiakin ihmisiä mainostavat facebookin ryhmissä.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla rahalla saa vaikka paketin jauhelihaa ja perunoita, josta syö monta päivää.
Paketti jauhelihaa ja 1kg perunaa ei ole edes yhden päivän kaloreita ja proteiinia
Mä saisin lämpöisen ruuan tuolla rahalla ja jäisi vielä ylikin. Margariiniakin vois ostaa leivälle. Jauheliha n. 2,70e,pari perunaa,porkkana,sipuli ja keitto valmis. Mitä ne maksaisi,ehkä 3.50e.
Minulla on hyvät tulot. Silti rahat loppu. Autan aikuista lasta ja ostan hänen lapsensa (6v) vaatteet ja muuta pientä mukavaa. Ja maksan lainojani. Jäljellä 80 e mutta laskuja auki 200 e ja pe palkkapäivä.
Mulla on vain 20000€ käyttötilillä, mutta onneksi kohta onkin kuukauden vaihde!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paketti jauhelihaa ja 1kg perunaa ei ole edes yhden päivän kaloreita ja proteiinia
No eiköhän sitä elossa pysy,kerta ei työssäkään käy. Ei sohvalla loikoilu paljoa tartte energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättää perunat pois ja ostaa lisää rasvaista lihaa. Lopun aikaa voikin sitten paastota.
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko se Rosson ruoka täysin ilmainen vai paljon siitä maksoit?
Kaikki on tietenkin suhteellista. Maksoin satasen osuusmaksun tässä kuussa ja sain 120 euron edestä etukuponkeja, joita voin hyödyntää. Autonpesukupongeilla en tee mitään, ei ole varaa autoon. Eli se ruoka ei maksanut mitään, vaan kuponki riitti.
Vierailija kirjoitti:
Ole perjantaista lähtien fiksumpi rahan käytössä, osta kaappiin kaurahiutaleita, nuudeleita, makaronia ja pakkasseen edullista jauhelihaa, jonka jaat pienempiin annoskokoihin.
Niitten hemmetin nuudelien ja makaronien sijaan ennemin vaikka perunaa niin saa muitakin ravinteita kuin hiilareita
Viimeinen vaihtoehto jos paha paikka niin jotkut yritykset myöntävät kulutusluottoa pienellä summalla, mutta pitäisi maksaa heti palkan tullessa takaisin ettei tule korkoa.
Oma ongelmasi sitten.