Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakointi on ihanaa!

Vierailija
30.10.2024 |

Tässäpä melkoinen tabu tänä päivänä, nimittäin se että tupakka on hyvää ja tupakointi on ihanaa. Varmasti moni sauhuttelija on samaa mieltä, mutta ei vain nykyisen stigmatisoinnin ja tupakkavainojen aikana uskalla sitä tunnustaa. En kuitenkaan suosittele ketään maistamaan tai aloittamaan tupakointia, jos ei ole täysi-ikäinen ja sitä itse halua.

En tiedä mitään ihanampaa kuin sen, että aamulla herättyäni juon kupillisen vahvaa kahvia ja käyn sen päälle ulkona polttamassa savukkeen. Savuke kruunaa aterian ja sopii siihen kuin kirsikka kakun päälle. Viinilasillisen kylkeen poltettu savuke tai kaksikin ravintolan terassilla lämpimänä kesäiltana on hermeettisen nautinnollista.

Tupakkavauhkoajille; En tupakoi ikinä sisällä asunnossani tai edes parvekkeellani, vaan poltan savukkeeni ulkona loitolla ulko-ovista ja ilmanottoaukoista altistamatta sivullisia tupakansavulleni. Bussipysäkillä siirryn reilusti sivummaksi toisista ihmisistä mikäli aion tupakoida, otan huomioon myös tuulensuunnan. En myöskään roskaa luontoja tupakantumpeilla, vaan heitän ne tuhkakuppiin tai sen puuttuessa tumppaan ensin maahan ja nostan siitä roskikseen.

Terveysvauhkoajille; Minua ei kiinnosta elää vanhaksi, eikä minulla ole perhettä. Aion tulevaisuudessa kieltäytyä syöpä- yms. hoidoista, mikäli satun johonkin tupakkasairauteen sairastumaan. Kannatan eutanasiaa, ja toivon sen olevan tuossa vaiheessa täälläkin laillista. Samalla valtion kassaan jäävät kaikki minun elämäni aikana maksamani ansiotulo- ja tupakkaverot, eikä minulle tarvitse maksaa euroakaan eläkettä eikä minun (huonossa tapauksessa hyvin pitkäaikaista) hoitoani laitoksessa tarvitse kustantaa. Win-win-tilanne sekä minulle itselleni että yhteiskunnalle.

Lokaa saa heittää niskaan, en ota sitä itseeni. Lähdenpä tästä käymään ulkona iltasavukkeella!

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti keuhkoahtaumataudistasi ja hitaasta tukehtumiskuolemasta!

Köh köh siellä ja koh köh täällä...

Kateus puhuu, istu rauhassa kirstusi päällä ja esitä hyvää ihmistä.

Vierailija
62/89 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkosyöpä on ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksi on nautinnollisempaa kuin rööki.

Vierailija
64/89 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seksi on nautinnollisempaa kuin rööki.

Ei niitä voi verrata, molemmat on hyvä mutta vain hyvä seksi eikä vain seksi.

Vierailija
65/89 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa minullakin niin hyvät keuhkot ettei pieni myrkytys tuntuisi missään :/  

Vierailija
66/89 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta kaikille. Tänäkin aamuna tuntui nautinnolliselta juoda heräämisen jälkeen kupillinen vahvaa Juhla Mokkaa ja käydä sen päälle ulkona nauttimassa aamusauhut. Moottori lähti hyvin käyntiin, ja töihin oli mukavaa lähteä.

Keuhkosyövästä ja keuhkoahtaumataudista varoitteleville; olen täysin tietoinen kyseisten sairauksien luonteesta, ja tiedän sukulaisiani jotka elävät tai ovat eläneet (ja sittemmin menehtyneet) kyseisten sairauksien kanssa. Tästö huolimatta nautin tupakoinnistani enkä halua sitä lopettaa. Valinta on omani, ja kannan siitä myös täyden vastuun. Saa olla erilaisia mielipiteitä, sana on vapaa. -AP

Vierailija
67/89 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu asiaa, kiitos aloituksesta. Tosin on huomioitava että tupakointiviha tuntuu rehottavan lähinnä palstalla. Normaalielämässä siihen harvoin törmää.

Vierailija
68/89 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ei voi olla väärässä, kakka on maukasta herkkua, nami.😋😋😋

Vierailija
69/89 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat nyt ovat ällöttäviä ja likaisia eläimiä muutenkin.

Vierailija
70/89 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat monet näistä tupakoinninvastaisista kiihkoilijoista olla itse sellaisia 130-kiloisia sepelvaltimotautia ja diabetesta sairastavia ryhävalaita, jotka ohitusleikkauksests kotiuduttuaan poikkeavat supermarketissa ostamassa pari kiloa kahvipullaa ja alkoholihyllyiltä laatikon tai kaksi olutta suunkostukkeeksi.

Mutta hei, pääasia ettei tupakoi!

Vierailija
71/89 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin edesvastuuton tyyppi, että avoimella nettipalstalla, jota myös lapset ja nuoret lukevat, tekee propagandaa tupakoimisen puolesta. Halveksittavaa ja häpeällistä. Hyi, pthyyyh. 

Vierailija
72/89 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoikaa vaan mutta heittäkää tumpit roskiin. Aina ihmettelee tupakoivien älliä kun näkee niiden heittävän roskansa maahan. Haisette myös jäätävän pahalle ja se on toisille epämukavaa.

Vierailija
73/89 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat nyt ovat ällöttäviä ja likaisia eläimiä muutenkin.

Vierailija
74/89 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa suudella tuhkakuppia, yök. 

Vierailija
75/89 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ole vuosikausiin suudellut kukaan, enkä itsekään ole suudellut ketään. Viihdyn hyvin sinkkuna, ja olen itse oman elämäni herra. -AP

Vierailija
76/89 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ihana viinilasillinenkaan maistu miltään, kun on haju- ja makuaistinsa tupakalla tuhonnut. Moni lopettanut on ollut ihmeissään siitä, miten aika piankin on avautunut ihmeellinen makumaailma. 

Vierailija
77/89 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ainakin. Jo kymmenettä vuotta, vaikka itse ei polta.

Vierailija
78/89 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin edesvastuuton tyyppi, että avoimella nettipalstalla, jota myös lapset ja nuoret lukevat, tekee propagandaa tupakoimisen puolesta. Halveksittavaa ja häpeällistä. Hyi, pthyyyh. 

Kukaan ei pakota lapsia ja nuoria lukemaan tätä tai mitään muutakaan nettipalstaa, sen valvominen on vanhempien vastuulla. Tupakointia esiintyy myös tosielämässä sekä elokuvissa ja tv-sarjoissa. Mikäli joku päättää aloittaa tupakoinnin näillä perusteilla, niin se on yksin hänen oma valintansa enkä minä ole siitä vastuussa. -AP

Vierailija
79/89 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ole vuosikausiin suudellut kukaan, enkä itsekään ole suudellut ketään. Viihdyn hyvin sinkkuna, ja olen itse oman elämäni herra. -AP

Tupakka ainoana suutelijana. Kuinka surullista. 

Vierailija
80/89 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva puhaltaa rinkuloita ja ohkasia haikuja...kuppilassa pääsee jutun alkuun kun tarjoaa misuille röökiä..ja illan päätteksi panemaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi